Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

JEG HOLDER DITT HODE

Jeg holder ditt hode

i mine hender, som du holder

mitt hjerte i din ømhet

slik allting holder og blir

holdt av noe annet enn seg selv

Slik havet løfter en sten

til sine strender, slik treet

holder høstens frukter, slik

kloden løftes gjennom kloders rom

Slik holdes vi begge av noe

og løftes

dit gåte holder gåte i sin hånd.

~ Stein Mehren ~

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:flau: Jeg glemte helt å starte dagen med et dikt, men nå har det kommet i hvertfall.

I dag har jeg vasket 2 maskiner med klær og sengetøy, hengt de til tørk, vasket opp, vært ute en liten tur og handlet noe vi glemte til middagen - kjenner meg litt sliten nå, men deilig å ha gjort noen ting i hvertfall. Mannen har malt nesten alle veggene på barnerommet med et strøk, dvs at vi har en liten del av en vegg igjen og et strøk igjen å male. Jeg er veldig glad for at han gjør dette uten å bli sur på meg fordi jeg ikke hjelper han. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hvertfall ingen rett til å bli sur når du har fått gjort så masse annet! Effektiv er du :jepp:

Vet du hva? Jeg tror jeg har mistet alle diktene mine :grine: Jeg leita etter dem nå fordi det var ett jeg ville "gi" deg, men dokumentet er borte :grine: :grine: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hvertfall ingen rett til å bli sur når du har fått gjort så masse annet! Effektiv er du :jepp:

Vet du hva? Jeg tror jeg har mistet alle diktene mine :grine: Jeg leita etter dem nå fordi det var ett jeg ville "gi" deg, men dokumentet er borte :grine: :grine: :grine:

Vennen dag. :klem: Det vet jeg hvor vondt er. :klemmer:

Han har ikke vært noe sur på meg og det er deilig, tror faktisk han hadde blitt sur om jeg hadde skullet hjelpe til. Han var litt sur på meg da jeg begynte å male her forrige dagen. :fnise: Men jeg ville jo bare prøve og se hvordan det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst på alle kjolene jeg :fnise: Tipper jeg må innom hos Ellos å kikke :jepp: Jeg må bare få litt mer mage før jeg kan bruke noe sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk lyst på alle kjolene jeg :fnise: Tipper jeg må innom hos Ellos å kikke :jepp: Jeg må bare få litt mer mage før jeg kan bruke noe sånn :ler:

:) Man trenger jo ikke så mye mage for å bruke sånne kjoler egentlig da, men skjønner hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole nr 4 synes jeg kanskje blir litt for kjedelig for meg, men vet ikke. Får se hva jeg bestemmer meg for.

Eg likar det best litt enkelt, eg. Less is more. ;)

Håpar du har hatt ein fin søndag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine

Mannen har malt et strøk på barnerommet :rødme:

En tur ut, selvom det ikke var strålende vær :nigo:

En slapp dag generelt :veslejenta:

En god bok og en varm kopp sjokolade :kaffekopp:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg likar det best litt enkelt, eg. Less is more. ;)

Håpar du har hatt ein fin søndag. :klem:

Litt enkelt er greit, men synes kanskje den kjolen var litt i kjedeligste laget faktisk. :fnise:

Jeg har hatt en fin søndag, har kost meg masse med en god bok og en herlig kjæreste som passer på meg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enkelt er greit, men synes kanskje den kjolen var litt i kjedeligste laget faktisk. :fnise:

Jeg har hatt en fin søndag, har kost meg masse med en god bok og en herlig kjæreste som passer på meg. :rødme:

Nei, den var klassisk og nydelig, spør du meg. :jepp: Men eg likte den best i raudt, trur eg. Skulle eg kjøpt den, hadde det sikkert blitt både den raude og den blå. Ja, takk, begge deler, sa Ole Brumm. :fnise:

Koselig søndag. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den var klassisk og nydelig, spør du meg. :jepp: Men eg likte den best i raudt, trur eg. Skulle eg kjøpt den, hadde det sikkert blitt både den raude og den blå. Ja, takk, begge deler, sa Ole Brumm. :fnise:

Koselig søndag. :hjerte:

Er ikke helt min stil, klassisk og nydelig, så kanskje derfor jeg synes den kan være litt kjedelig. MEN vet ikke helt om jeg skal ha noen av de kjolene.

Nå tror jeg faktisk at jeg skal tusle inn i senga og lese litt mer i boka mi og etterhvert prøve å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du i meg

Den morgonen eg vakna

vart alt så underleg.

Sæl kjende eg

det levde eit du i meg.

Nyskapt stod alt ikring meg.

Og lukkeleg og still

kom gleda hit og melde

at du er til.

Jan Magnus Bruheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lykkelig. :hjerte: Det er merkelig å våkne en mandagsmorgen og kjenne at man har det fantastisk flott. Var ikke trøtt et eneste sted da vekkerklokka ringte og rett etterpå kom Mannen inn på rommet og krøp opp i sengen til meg for å vekke meg. :rødme: Bare det kjenne armene hans rundt meg og kroppen inntil min mens han kysser på meg gjør at jeg svever.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har det så bra for tiden, jeg liker det det er ikke det. Men jeg er ikke vant til det. Og Mannen lurer på hva som skjer for han er ikke vant til at jeg går rundt og er så lykkelig. Skulle tro jeg gikk på lykke-og-kjærlighets-pille. :fnise:

Ha en strålende dag jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...