Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Dagens fine:

Vakre høstfarger

Deilig måte å våkne på

Føler meg veldig lykkelig for tiden

Langt og deilig bad

Herlig Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badekar! Jeg vil ha badekar!!!

Så bra at du er lykkelig. Det fortjener du! :klemmer:

Du kan få badekaret vårt. For jeg vil nemlig ha dusj en skikkelig dusj hvor jeg kan stå. Jeg bruker badekaret som badekar ca 1 gang i halvåret, foretrekker nemlig å stå og dusje. Og med det bekkenet jeg har nå så er ikke badekar helt det ideelle for tiden. Men det funker så lenge Mannen kan komme å gi en hjelpende hånd om jeg trenger det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få badekaret vårt. For jeg vil nemlig ha dusj en skikkelig dusj hvor jeg kan stå. Jeg bruker badekaret som badekar ca 1 gang i halvåret, foretrekker nemlig å stå og dusje. Og med det bekkenet jeg har nå så er ikke badekar helt det ideelle for tiden. Men det funker så lenge Mannen kan komme å gi en hjelpende hånd om jeg trenger det. :fnise:

Da må jeg ha det i stua, gitt. Men det går jo an! Tenk det da, sitte i badekaret og se på tv! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg ha det i stua, gitt. Men det går jo an! Tenk det da, sitte i badekaret og se på tv! :nigo:

Da er det en plan da, men du må komme hit å hente det når det skal ut - for vi har ikke plass i bilen det er litt for stort for det dessverre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å badekar! *drømme* Det kunne jeg også tenkt meg :)

Problemet med dusj, er at som sliten høygravid bekkenløsningskandidat, så finner man ut at det er lurt å sette seg ned, og da er løpet kjørt kan du si :skratte: Nei det er absolutt greit å ha en mann med en hjelpende hånd ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å badekar! *drømme* Det kunne jeg også tenkt meg :)

Problemet med dusj, er at som sliten høygravid bekkenløsningskandidat, så finner man ut at det er lurt å sette seg ned, og da er løpet kjørt kan du si :skratte: Nei det er absolutt greit å ha en mann med en hjelpende hånd ja ;)

Det skjønner jeg kan være et problem. Problemet med badekar er at man ikke har så mye valg når dusjhodet ikke funker helt som det skal da MÅ man sitte uansett. Ikke alltid like gøy. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg kan være et problem. Problemet med badekar er at man ikke har så mye valg når dusjhodet ikke funker helt som det skal da MÅ man sitte uansett. Ikke alltid like gøy. :fnise:

Nei det er jo alltid en fordel å ha et valg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra vennen - du har hatt en lang og hard dag. :klem:

Skal se på det og snakke med Mannen. Ble bare litt lei meg i stad da Mannen kom hjem og fortalte om alt som må fikses for at vi skal få mer i lån. :sukk: Blid nå da. :nigo: Jeg har ligget 45 minutter i badekaret og lest bok - kost meg skikkelig. Det gjorde veldig godt for en sliten kropp.

Pengebekymringer er aldri gøy. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en plan da, men du må komme hit å hente det når det skal ut - for vi har ikke plass i bilen det er litt for stort for det dessverre. :fnise:

Tar det med på T-banen jeg, ikkeno problem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det med på T-banen jeg, ikkeno problem! :fnise:

Så greit da,da bare sender jeg den en sms når du kan hente det. :lur:

*Drømmer om badekar etter en lang hard treningsøkt*

Håper du sover søtt :søvn:

Jeg sov søtt da ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fedre ble til

Da fedre ble til

var tanken ganske klar.

For fedre har noe i seg

som ingen andre har.

De øser av sin omsorg

og deler alt de vet.

De viser deg at livet

er håp og kjærlighet.

Derfor har vi fedre

og dersom du spør meg.

Den beste far i verden

det er nettopp DEG!

ukjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner jeg dagen med et dikt til ære for pappa. :hjerte:

Merkelig hvor mye søvn man faktisk trenger når man er gravid, jeg duppet av på senga i går før Mannen kom hjem og var helt klar til å gå og legge meg når klokka var 2300 i går kveld. Lå og leste litt før jeg absolutt ikke klarte å holde øynene oppe. Men så våknet jeg i hvertfall en gang i løpet av natten og var ganske så lysvåken. Det kan jeg gjøre selvom jeg ikke har sover på dagen også. Lurer på om det er kroppen som forbereder seg på våkenetter. Kjenner at jeg gruer meg litt for de for jeg er ikke særlig morsom å ha med å gjøre når jeg ikke får nok søvn. Gretten er bare mellomnavnet mitt da.

I dag skal jeg først til jordmor, så på jobb, hjem og spise middag og på jobb igjen. Er foreldremøte i dag så det blir en lang dag selvom jeg ikke jobber som vanlig. Er litt surt å skulle gå på foreldremøtet når jeg vet at jeg ikke får betalt for det pga at jeg er sykmeldt. Skal høre om jeg kan "avspassere" de timene istedenfor - jeg jobber jo faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Er innom og leser i den nye dagboka di jeg! :vinke: Grattis!!

Men så våknet jeg i hvertfall en gang i løpet av natten og var ganske så lysvåken. Det kan jeg gjøre selvom jeg ikke har sover på dagen også. Lurer på om det er kroppen som forbereder seg på våkenetter.

Jeg har også merket meg at jeg er sover lettere og våkner helt eller delvis flere ganger i løpet av natta.

Irriterende!

Får bare håpe det er noe forbigående til det mest sannsynlig kommer tilbake mot slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemom en liten tur før jeg skal tilbake på jobb. Blir lang dag i dag, håper ikke jeg får slite for det i morgen. Men den tid den sorg. Har tenkt å høre om de tre timene i kveld teller som tre timer en vanlig dag - siden jeg er i aktiv sykemelding får jeg jo ikke penger eller noe for disse timene og det må jeg innrømme er litt surt.

Skal straks spise middag, bokslapskaus og potetmos. :fnise: Sånn mat som jeg liker, men ikke Mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokslapskaus er da helt ålreit mat! :tommelsmil: Men Manden er som Mannen din. Ikke spesielt fornøyd med å se en sånn boks, men det går da ned.. :ler:

Det diktet om fedre var skikkelig fint. :rødme: Er så sant så sant..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fant jeg den nye dagboken din ja :sjenert:

Så koselig med dikt da :) Altfor dårlig til å lese det egentlig, så godt du tar ansvar her ;)

Håper det gikk fint hos jordmor i dag og at du ikke er altfor sliten når du kommer hjem i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...