Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

I dag er vi tidlig oppe for å dra til Sverige og handle og se om vi finner ting vi trenger til den lille i magen. Om vi ikke kjøper så skal vi hvertfall se på priser og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble ingen ny mp3 spiller på meg i går. Jeg har funnet ut at jeg skal ha meg en ipod Nano 16 gb, og da jeg kom til eplehuset hadde de ikke fått den nye versjonen som er blitt sluppet og det virket ikke som om de hadde noen av den gamle heller. Men så fant jeg ut at jeg heller får vente til den nye faktisk er kommet i butikkene, hva er vitsen å betale det samme for den "gamle" versjonen som den nye vil koste??? Også lurer jeg på om jeg vil ha den i lilla, for den grønne er ikke så fin i fargen som på bildene. Den er mer syrlig i fargen, hadde den vært så mørk som på bildet hadde jeg kjøpt den uten å blunke. MEN jeg har jo i hvertfall en uke å tenke på det på så kanskje jeg ombestemmer meg. :vetikke: I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lurer jeg på om jeg vil ha den i lilla, for den grønne er ikke så fin i fargen som på bildene. Den er mer syrlig i fargen, hadde den vært så mørk som på bildet hadde jeg kjøpt den uten å blunke. MEN jeg har jo i hvertfall en uke å tenke på det på så kanskje jeg ombestemmer meg. :vetikke: I

Trenger vel ikke si hva jeg stemmer for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel ikke si hva jeg stemmer for :fnise:

Lilla??? :vetikke::lol: Jeg har mest lyst på grønn, men får se om den nye varianten er så mørk som bildet tilsier eller om det bare er juks. :jepp:

Da er vi tilbake fra Sverige og har fått handlet litt, men ikke såååå mye. Er jo begrenset hva man har plass til i en liten fryser. Kom hjem med en ting som vi ikke får bruk for før etter 1.februar da. :fnise: En ammepute med mummi-motiver på. :hjerte: Mannen så den og en med Laban på, og vi var skjønt enige om at den med Mummi og Snorkfrøken på var finest i fargen, så da ble det et aldri så lite kjøp. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok den er annerledes i fargen; den "gamle" så jo slik ut på bilder, så jeg tror nok den "nye" er mørkere utifra bildet! Lekker grønnfarge på bildet da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok den er annerledes i fargen; den "gamle" så jo slik ut på bilder, så jeg tror nok den "nye" er mørkere utifra bildet! Lekker grønnfarge på bildet da :rødme:

Det er akkurat sånn grønnfargen var på den som var i butikken, men det var jo av den "gamle" varianten. Da håper jeg virkelig at den nye er så grønn som bildene tilsier. *krysse fingrene for meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåkryssing er bedre enn ingen kryssing - her krysser jeg det meste for leiligheten deres så jeg må nok bytte ut noe av det med ipodkryssing for meg altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den første er nok litt mer sånn "søt-jente-kjole" og det er ikke meg. Nr 2 har jeg lyst på og nr 3, rett og slett fordi den ser så god ut. Nr 4 vet jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er favorittårstiden min, jeg elsker å kjenne den klare og skarpe luften som kommer når sommerens hete er over. De flotte fargene naturen får når det blir kjøligere ute, den vet hva som kommer og gjør seg klar til en lang vinter. Det kommer dager med regn og vind, og det gjør ingenting for man kan pakke seg inn i akkurat så mye klær man ønsker eller tenne stearinlys, finne en god bok og drikke noe varmt. *kose seg smiley* Eller på en flott klar solskinnsdag kan man gå seg en tur og sparke i løvet som har falt ned fra trærne og virkelig kjenne at man lever. :strix:

perfekt forklart! elsker høsten :hjerte:

Plagg nr.3 var helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin symbolsk gave til lillesøster. Skulle gjerne hatt ei storesøster som deg. :jepp:

Ang. kjolar - eg likte heilt klart best kjole nr. 4, og var minst begeistra for nr. 3. Like før eg går inn hm og bestiller... :sjenert: Men det er bra folk har forskjellig smak, då. :fnise:

Eg har også lyst på ipod, og har sett litt på den grøne. Kjem det ein ny variant nå, altså? *særdeles lite oppdatert* Og du kan sikkert litt om dette - bør eg velja ipod nano eller classic (sjølv om den berre er i kjedelige fargar)? Den vil nok bli mest brukt til lydbøker og musikk, men eg er redd for å kjøpa noko som har for lite minne etter berre eit par år. :sjenert:

God helg, vennen! :hug:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

perfekt forklart! elsker høsten :hjerte:

Plagg nr.3 var helt fantastisk!

Jeg elsker høsten som du sikkert har skjønt. :fnise: Får se hva det blir til ved et evt kjolekjøp. Må jo faktisk tenke på at jeg har en voksende mage nå. :hjerte:

Fin symbolsk gave til lillesøster. Skulle gjerne hatt ei storesøster som deg. :jepp:

Ang. kjolar - eg likte heilt klart best kjole nr. 4, og var minst begeistra for nr. 3. Like før eg går inn hm og bestiller... :sjenert: Men det er bra folk har forskjellig smak, då. :fnise:

Eg har også lyst på ipod, og har sett litt på den grøne. Kjem det ein ny variant nå, altså? *særdeles lite oppdatert* Og du kan sikkert litt om dette - bør eg velja ipod nano eller classic (sjølv om den berre er i kjedelige fargar)? Den vil nok bli mest brukt til lydbøker og musikk, men eg er redd for å kjøpa noko som har for lite minne etter berre eit par år. :sjenert:

God helg, vennen! :hug:

Kjole nr 4 synes jeg kanskje blir litt for kjedelig for meg, men vet ikke. Får se hva jeg bestemmer meg for.

Søstra mi ble i hvertfall veldig glad for den og det synes jeg var fint å se. Jeg vet fortsatt hva hun liker av ting, selvom jeg innimellom tviler.

Veldig peiling på ipod har jeg ikke, men jeg har nå undersøkt litt den siste uken og kommet frem til at det er en ipod nano som passer mitt behov best. Den typen ipod nano som man finner i butikken pr dags dato er 4 generasjon, og den som blir sluppet i disse dager (men ikke er kommet til butikkene ennå) er 5 generasjon. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ipod nano 16GB, for den har plass til ganske mange sanger, 4000 faktisk. Den forrige spilleren jeg hadde, hadde 20GB og jeg fylte ca 10-11GB med musikk og lydfiler - OG jeg hadde den i 4 år ca uten å slette noe på den. En ipod nano 8GB blir for liten for mitt behov, nå skal ikke all musikken jeg hadde på den forrige spilleren inn. MEN jeg vil fortsatt ha muligheten til å legge inn musikk uten å måtte slette noe.

Jeg har ikke lyst på ipod classic rett og slett fordi jeg synes den blir litt for stor, nå når jeg faktisk kan velge en som er litt smalere og mer elegant + forskjellige farger. LITT jentete må man da få lov til å være. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine

Sverige-tur

Kul ammepute :fnise:

En god lur

NYDELIG høstvær :sol:

En rolig lørdagskveld hjemme med kjære :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leser en bok, en typisk ungdomsbok egentlig, men jeg har grått pga noe av det som skjer i den. :cry: Lurer på om det er hormonene som spiller inn her eller om jeg hadde gjort det uten disse hormonene. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kjole nr 2 best.

Det kan godt være hormoner, men heldigvis er det lov å gråte uten å være hormonell også ;) Når jeg blir trist av ting jeg bruker å bli trist av tenker jeg at det ikke er hormoner, og når jeg gråter av ting som aldri har brydd meg før tenker jeg: Jepp, hormoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...