Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Huff a meg! Lurer alltid på om sånne tråder bare er tull....

Den tråden gjorde at jeg lo så tårene sprutet her for å si det sånn. Er mye mulig at det bare er tull, men moro lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, eg likte den grøne strikkagenseren du kjøpte. Eg trur eg har ein liknande i blå frå i fjor. Den er eg så fornøyd med at eg nesten ikkje tør bruka den i frykt for å slita den ut. Bra tankegang. :fnise: Kanskje eg skulle tatt meg ein tur på HM igjen snart?

Så flotte lister du lagar! :tommelsmil: Føler du at du blir i bedre humør av å skriva dei ned? Det hjelper iallfall meg. Eg trur mine dagar blir bedre fordi eg - bevisst og ubevisst - leitar etter positive ting i løpet av dagen som eg kan føya til lista mi. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, eg likte den grøne strikkagenseren du kjøpte. Eg trur eg har ein liknande i blå frå i fjor. Den er eg så fornøyd med at eg nesten ikkje tør bruka den i frykt for å slita den ut. Bra tankegang. :fnise: Kanskje eg skulle tatt meg ein tur på HM igjen snart?

Da har jeg samme genser som deg, for jeg har også den i blå fra i fjor. :fnise: Og ble superglad da jeg så disse gensrene her i år. De er litt videre i halsen i år og muligens litt kortere, men fortsatt like fine. Veldig glad jeg fant en i den grønnfargen. De har i mange andre farger også så en tur innom HM tror jeg kan være lurt.

Så flotte lister du lagar! :tommelsmil: Føler du at du blir i bedre humør av å skriva dei ned? Det hjelper iallfall meg. Eg trur mine dagar blir bedre fordi eg - bevisst og ubevisst - leitar etter positive ting i løpet av dagen som eg kan føya til lista mi. :strix:

Ja de hjelper noe i hvertfall, for jeg kan begynne dagen med å tenke at "åh det må med på lista i kveld", men er jo ikke alle dager som er sånn og da må jeg lete litt på kvelden for å finne noe som passer til listen.

Dagen i dag f.eks. begynte veldig fint siden Mannen kom krypende opp i senga til meg for å vekke meg med beskjeden om at han hadde laget pannekaker til oss til frokost og at mine lå og ventet på meg. :strix: Søte Mannen min.

Og gårsdagen sluttet fantastisk med at jeg hadde full rulle i magen, det var en som skulle bevise at h*n var veldig tilstede. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir så glad inni meg når du har det bra :klemmer:

:klem: Så koselig å høre Wolfmoon. Kanskje treffes en dag snart???

Søte mannen! :strix:

Han er veldig søt ja. :hjerte:

--------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg kommet hjem fra jobb og fysio, og er supersliten. Merkelig hvordan noen ting "sliter" mer på en enn andre ting. Fikk snakket med sjefen ang permisjon i dag og ble enige om at alt sånt skal være klart til mandag. Så da får Mannen og jeg bare sette oss ned og diskutere og bli enige om hva vi skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må absolutt prøve å treffes en dag ja, hadde vært veldig hyggelig å se deg igjen. Du må bare føle på når du har krefter nok, så er jeg stort sett ledig på ettermiddag/kveld iallefall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...