Gå til innhold

A Breath of Snow and Ashes


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nå er det på tide å gå og legge seg. Er trøtt og gleder meg til å krølle meg sammen med Mannen i senga. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: så fort sidene flyr her!!! Rekker jo ikke å kikke vekk fra internett i ett døgn før jeg det 3 nye sider å kikke på! Men vet du hva? Det orker jeg ikke! :fnise: Så; Går det bra?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når årenes tyngde

blir lagt om din panne

og tiden har rørt

ved ditt myke kinn

og ungdommens glans

er borte fra øyet

vil likefullt

jeg som idag,

være din.

ukjent

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: så fort sidene flyr her!!! Rekker jo ikke å kikke vekk fra internett i ett døgn før jeg det 3 nye sider å kikke på! Men vet du hva? Det orker jeg ikke! :fnise: Så; Går det bra?? :)

Her går det bra ja. Skjønner godt at du ikke orker å lese gjennom 3 sider for å bi oppdatert. :fnise:

-----------------------------------------------------------------------

I dag har jeg sovet til kl 09.30 - fantastisk deilig. Lenge siden jeg har sovet så lenge faktisk. Så langt i dag har jeg sett på Bones fra i går, dusjet, ryddet bort oppvasken, ryddet på kjøkkenet, laget meg frokost og varm sjokolade, og spist frokosten. Nå koser jeg meg med den varme sjokoladen og legger inn musikk i iTunes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig å kjenne at det beveger seg i magen, selvom ikke alt er like godt. :fnise: Noen ganger presser det på enkelte steder som er direkte ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns nå du har vært ganske effektiv også jeg! :jepp:

ellers høres det ut som en deilig formiddag :)

Takk lekis. Men det er så mye mer jeg burde gjøre:

- ta oppvasken

- legge sammen og bort det tørre tøyet

- ta av sengetøyet

- legge på nytt sengetøy

- ringe NAV og spørre om de godtar en kopi av helsekortet som terminbekreftelse eller om de må ha en bekreftelse fra legen. Og når vi må levere permisjonssøknaden.

Skal sitte en drøy halvtime til, for da er programmet jeg ser på tv ferdig også sette igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du får ta en ting av gangen :) bit for bit!

jeg også har litt jeg skulle ha gjort, men siden jeg skal på jobb etterpå så sitter jeg her og sløver da.. og ser på serier på dataen :lol:

hva ser du på? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Drømmedesign i utlandet på FEM. Elsker sånne progammer, som har med design og sånt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så deilig å kjenne at det beveger seg i magen, selvom ikke alt er like godt. :fnise: Noen ganger presser det på enkelte steder som er direkte ubehagelig.

Bare vent til LillleVenn (jepp, den heter det nå!) sparker på blæra di en gang du alt må på do.

Resultatet kan du kanskje sjøl tenke deg..... :sjenert:

Designprogrammer er bra!

Glad vi ikke har BBCLifestyle.

Da hadde jeg bodd forran TVen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til LillleVenn (jepp, den heter det nå!) sparker på blæra di en gang du alt må på do.

Resultatet kan du kanskje sjøl tenke deg..... :sjenert:

Designprogrammer er bra!

Glad vi ikke har BBCLifestyle.

Da hadde jeg bodd forran TVen.

LilleVenn (herlig navn) har alt sparket meg i blæra når jeg måtte på do, men det gikk heldigvis ikke galt.

Vi har BBCLifestyle og det er faktisk mest matprogrammer der - så Mannen sitter klistret. Er den kanalen vi ser mest på for å si det sånn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

- ta oppvasken

- legge sammen og bort det tørre tøyet :jepp:

- ta av sengetøyet :jepp:

- legge på nytt sengetøy

- ringe NAV og spørre om de godtar en kopi av helsekortet som terminbekreftelse eller om de må ha en bekreftelse fra legen. Og når vi må levere permisjonssøknaden.

- sette på vaskemaskin :jepp:

Har også snakket med svigermor på telefonen ca en halvtime, og da får man jo ikke gjort så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Den heter Knóttet! Basta!

Jeg har også lyst på FEM, de har så mye sånne designprogrammer og sånt som jeg liker! Oooh kanskje vi får det i nye leiligheten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser på BBC Lifestyle matprogrammene når jeg trener jeg :fnise:

mange som ser rart på meg da..

så flink du er Nótt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

- ta oppvasken :jepp:

- legge sammen og bort det tørre tøyet :jepp:

- ta av sengetøyet :jepp:

- legge på nytt sengetøy :jepp: lagt på putetrekk og laken, dynen tar Mannen når han kommer hjem.

- ringe NAV og spørre om de godtar en kopi av helsekortet som terminbekreftelse eller om de må ha en bekreftelse fra legen. Og når vi må levere permisjonssøknaden. :jepp:

- sette på vaskemaskin :jepp:

- henge opp de våte klærne

Da har jeg snakket med NAV, litt klokere ble jeg da. Terminbekreftelse må være skrevet av lege eller jordmor etter at jeg har vært gravid i 26 uker, og permisjonssøknaden må være NAV i hende minimum 6 uker før permisjonsstart. Så fint at det står så klinkende klart på sidene deres da. :ironi:

Den heter Knóttet! Basta!

Jeg har også lyst på FEM, de har så mye sånne designprogrammer og sånt som jeg liker! Oooh kanskje vi får det i nye leiligheten! :jepp:

Den heter mye rart skal jeg si deg; Knóttet, LilleVenn, lille spire, dulpen (svigerfar), poden (Mannen), Ali1 (en kompis). :fnise: Kjært barn har mange navn sies det.

FEM har flere designprogram enn BBCLifestyle synes jeg faktisk. Er veldig glad for at vi har begge kanalene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg ser på BBC Lifestyle matprogrammene når jeg trener jeg :fnise:

mange som ser rart på meg da..

så flink du er Nótt! :nigo:

Takk. :enig: Føler meg faktisk flink i dag, skulle bare ha vasket alle gulvene og badet skikkelig, men det tror jeg faktisk at jeg må be Mannen om å gjøre ellers fungerer nok ikke bekkenet mitt hele helgen eller neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens:

- ta oppvasken :jepp:

- legge sammen og bort det tørre tøyet :jepp:

- ta av sengetøyet :jepp:

- legge på nytt sengetøy :jepp: lagt på putetrekk og laken, dynen tar Mannen når han kommer hjem.

- ringe NAV og spørre om de godtar en kopi av helsekortet som terminbekreftelse eller om de må ha en bekreftelse fra legen. Og når vi må levere permisjonssøknaden. :jepp:

- sette på vaskemaskin :jepp:

- henge opp de våte klærne :jepp:

Da har jeg fått gjort det som skal gjøres i dag. Og nå skal jeg bare slappe av til Mannen kommer hjem.

I går kallte Mannen meg husmor og i dag kallte en kompis meg det samme. :fnise: JEG husmor liksom. Bare fordi jeg er inne i en periode hvor jeg rydder, vasker og pusler hjemme vil ikke si at jeg er husmor. Er nok heller det at jeg bygger rede tenker jeg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! :klappe:

Takk. :fnise: Merker det litt i bekkenet, men føler jeg har fått gjort litt i dag i hvertfall. Uten at jeg har måttet være på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...