pusilus Skrevet 23. september 2009 #141 Del Skrevet 23. september 2009 Herlige mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. september 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg har fått betale for at jeg har tatt litt i de to første dagene i uken. Gulvvask på mandag og møte i går kveld har gjort at jeg har vært helt utslitt i dag, sov nesten 2 timer i stad og ser virkelig frem til å treffe sengen senere i dag. Har nok litt å si at jeg våkner veldig lett om natten og sliter med å sovne igjen - selv på dager når jeg ikke sover på dagen våkner jeg om natten. Det må jeg innrømme er litt slitsomt, men er jo da ganske greit at jeg ikke jobber fulltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. september 2009 Forfatter #143 Del Skrevet 23. september 2009 Dagens fine Flott høstvær 2 timer i sengen Fysio Alenedag Mannen kommer hjem snart :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. september 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 23. september 2009 Blogg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg gleder meg jeg gleder meg til å møte deg jeg gleder meg til å bli mor jeg gleder meg i spenning og glede på det største underet på jord Jeg drømmer og fantaserer tankene svirrer støtt av og til kommer spørsmålet hva skjer når barnet er født? tror av og til tiden står stille venting kan være no`herk men du er verdt å vente på du livets underverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 24. september 2009 Dagen i dag har begynt bedre enn dagen i går begynte. Og jeg føler meg i bedre form så da regner jeg med at denne dagen blir bedre. Planer for dagen er: - jobb i 3 timer - hjem - sette på vaskemaskin med klær - rydde bort det tørre tøyet - sløve i sofan - rydde på barne-/gjesterommet - henge opp det nyvaskede tøyet - vente på Mannen som kommer fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. september 2009 #147 Del Skrevet 24. september 2009 Fine dikt Håper du får en bra dag, og får nyte litt av det fine høstværet vi har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. september 2009 #148 Del Skrevet 24. september 2009 Fine diktet! En ting er sikkert. Å bli mamma er stort. Det er helt utrolig hvordan verden endrer seg og et lite vesen er det viktigste av alt. Ingenting kommer foran den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 24. september 2009 Planer for dagen er: - jobb i 3 timer - hjem - sette på vaskemaskin med klær - rydde bort det tørre tøyet - sløve i sofan - henge opp det nyvaskede tøyet - sette på en maskin med ulltøy - sløve mer på sofan - henge opp det nyvaskede tøyet - vente på Mannen som kommer fra jobb - rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen Da har jeg kommet hjem og inntatt sofan, fikk streng beskjed av Mannen om å ta det med ro i dag så da gjør jeg det. Han liker ikke at jeg har vondt i bekkenet stakkar. Har jo litt som må gjøres, men det er ikke så tunge ting at det går fint. Har vært på tur med jobben i dag, vi gikk en liten tur i skogen og det var ikke veldig godt for bekkenet mitt - tror kanskje jeg må revurdere å være på jobb på turdagene. Litt synd egentlig for jeg elsker jo å gå tur i skogen, men er nok ikke så lurt å gå med små barn som drar i armer og ben og forventer hjelp når de faller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2009 #150 Del Skrevet 24. september 2009 Fine diktet! En ting er sikkert. Å bli mamma er stort. Det er helt utrolig hvordan verden endrer seg og et lite vesen er det viktigste av alt. Ingenting kommer foran den lille. amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #151 Del Skrevet 24. september 2009 Godt at formen din er bedre idag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 24. september 2009 Planer for dagen er: - jobb i 3 timer - hjem - sette på vaskemaskin med klær - rydde bort det tørre tøyet - spise - sløve i sofan - henge opp det nyvaskede tøyet - sette på en maskin med ulltøy - sløve mer på sofan - henge opp det nyvaskede tøyet - vente på Mannen som kommer fra jobb - rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen Føler meg litt flink nå, men skulle gjerne ha tatt oppvasken for Mannen. Ser på den og synes synd på han som skal ta den, men jeg vet at tar jeg den blir han sur på meg for da hviler jeg ikke og så tror jeg ikke bekkenet har spesielt godt av at jeg står rett opp og ned og gjør det. Får heller bare være flink og vaske klær tenker jeg + begynne så smått og rydde på gjesterommet etterhvert. Må vaske litt der han har sølt maling - takk og lov for at den er vannoppløslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. september 2009 #153 Del Skrevet 24. september 2009 Vær forsiktig med bekkenet dit, og la oppvasken stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 24. september 2009 loffen: jeg sitter i sofan og veksler mellom å lese bok, sjekke mail og være på KG. Venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig så jeg kan sette på en ullmaskin. Og gleder meg til å se Mannen i ettermiddag når han er hjemme fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. september 2009 #155 Del Skrevet 24. september 2009 For friendships A gentle hand that strokes your chin A varm voice that calls you in Loves you like you're a kin Reaches out arms and holds you tight Helps you trough every figth Comforts you in the darkest night Understands what's up without a word Believes in you, not in what is heard Treats you like a precious bird Is always there without asking why Dont care if youre feeling a little shy Always helps you get by Such an amazing thing When you let a friendship in It will make your heart sing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2009 #156 Del Skrevet 24. september 2009 Hvis du har lyst på et boktips har jeg akkurat lest ut Audrey Niffenegger- Den Tidsreisendes Kvinne. Fiiiin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 24. september 2009 Grafica: MarianneE: takk for tipset, skal se når jeg ikke har flere bøker igjen her hjemme som må leses først. Har en tendens til å kjøpe bøker før de andre er ferdig lest så har en HAUG med bøker som jeg bør lese før jeg kjøper noen nye nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 24. september 2009 Planer for dagen er: - jobb i 3 timer - hjem - sette på vaskemaskin med klær - rydde bort det tørre tøyet - spise - sløve på sofan - henge opp det nyvaskede tøyet - sette på en maskin med ulltøy - sløve mer på sofan - henge opp det nyvaskede tøyet - vente på Mannen som kommer fra jobb - rydde på barne-/gjesterommet sammen med Mannen Da er jeg igang med å vente, for nå drar Mannen snart fra jobben. Gleder meg til å se han. Er faktisk litt trøtt, men vil ikke sove noe før jeg legger meg for å se om jeg får sove hele natten. Våknet 0330 i natt og sov dårlig etter det, og vil ikke risikere å våkne supertidlig i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. september 2009 #159 Del Skrevet 24. september 2009 Å! Skulle ønske det var meg! Jeg klarer aldri å holde tritt med leselysten, så jeg er konstant i underskudd for gode bøker å lese. Ender med at jeg leser de samme gamle om og om igjen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg klarer ikke å leve uten bøker, leser gjerne noen gamle omigjen, men liker også nye bøker. Er ikke alle bøker som fenger like mye da, og da klarer jeg ikke å fullføre de - dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg