Gå til innhold

De er single, over 35 og vil ha barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men kvinnens overgangsalder resulterer i hetetokter, humørsvingninger og ufruktbarhet, mens mannens bare gir seg utslag i vind i hentesveisen samt en brølende tohjuling mellom beina. Impotensen pleier å forsvinne på mirakuløst vis, når han skaffer seg ei yngre dame i gyteklar alder. Mulig det kan skyldes ristingen fra 1100 ccm motoren? Det blir sjelden for seint for oss menn. Vi kan risikere å punge ut med barnebidrag av alderspensjonen. Biologien har vært raus der...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Men kvinnens overgangsalder resulterer i hetetokter, humørsvingninger og ufruktbarhet, mens mannens bare gir seg utslag i vind i hentesveisen samt en brølende tohjuling mellom beina. Impotensen pleier å forsvinne på mirakuløst vis, når han skaffer seg ei yngre dame i gyteklar alder. Mulig det kan skyldes ristingen fra 1100 ccm motoren? Det blir sjelden for seint for oss menn. Vi kan risikere å punge ut med barnebidrag av alderspensjonen. Biologien har vært raus der...

Vel, mange kvinner merker knapt noen overgangsalder, og det er såvisst ikke alle som får symptomer som du nevner.

Vi blir alle eldre. Menn også. De som ikke vil innse det kan få litt problemer.

Skrevet
Vel, mange kvinner merker knapt noen overgangsalder, og det er såvisst ikke alle som får symptomer som du nevner.

Vi blir alle eldre. Menn også. De som ikke vil innse det kan få litt problemer.

Det stemmer. - Ikke alle kjøper seg motorsykkel.

Skrevet
Impotensen pleier å forsvinne på mirakuløst vis, når han skaffer seg ei yngre dame i gyteklar alder.

Hadde det nå vært så vel...

Mvh forhenværende yngre dame i gyteklar alder, som husker at han var noe varierende der

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Det stemmer. - Ikke alle kjøper seg motorsykkel.

Igjen, det er ikke alle kvinner som får slike "plager", og mange får det i sen alder (50-årene).

Menn kjøper ikke bare motorsykkel, de kan ofte miste håret på hodet, og blir kroppslig redusert og endret på flere måter de også, uten å gå i detalj her.

Hva så?

De menn som ikke liker at en kvinne blir eldre, får jo bare holde seg unna.

Menn som ikek aksepterer livets gang er ikke interessante uansett.

Skrevet
De menn som ikke liker at en kvinne blir eldre, får jo bare holde seg unna.

Menn som ikek aksepterer livets gang er ikke interessante uansett.

Er det egentlig noen som helt klarer å akseptere livets gang?

Jeg tviler sterkt ......

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Er det egentlig noen som helt klarer å akseptere livets gang?

Jeg tviler sterkt ......

Jeg liker den ikke nødvendigvis...men jeg aksepterer den.

Man gjør det beste ut av det uunngåelige for å gjøre det uunngåelige mest mulig attraktivt.

Hva er alternativet?

Skrevet (endret)
Jeg liker den ikke nødvendigvis...men jeg aksepterer den.

Man gjør det beste ut av det uunngåelige for å gjøre det uunngåelige mest mulig attraktivt.

Hva er alternativet?

Dø ung og bli et vakkert lik - er det jo enkelte som hevder hehe

Men ellers er det nok ikke mange andre alternativer er jeg redd ......

Endret av Steinar40
Skrevet
mannens bare gir seg utslag i vind i hentesveisen

Ikke bare-bare det!

Skrevet
Ikke bare-bare det!

Virker egentlig som endel norske damer et ute etter en kvinne med penis.

Skrevet

Nei...tror ikke det.

Men hentesveis a'la George Costanza kan bli drøy å svelge for en del kvinner.

Hvorfor kom alle disse skallede mennene først nå, hva har skjedd underveis i generasjonene?!

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Og uten pupper.

Skrevet
Og uten pupper.

Mange menn har pupper. :opplyser:

Skrevet

Uff, mange menn ser ut som gamle oldiser etter at de har passert 40. Mens andre menn ser bedre og bedre ut med årene: kjekkaser uansett alder!

:rødme:

Skrevet
Mens andre menn ser bedre og bedre ut med årene: kjekkaser uansett alder!

:rødme:

Er vel ikke akkurat helt sant det da men.

Du bør ta av deg de rosa brillene :ler:

Skrevet
Er vel ikke akkurat helt sant det da men.

Du bør ta av deg de rosa brillene :ler:

Hva behager?

Det finnes både kvinner og menn som tar seg bedre og bedre ut med årene. Noen få er som en god vin: de blir bedre og bedre. Hr du ikke opplevet det, du?

Skrevet
Hva behager?

Det finnes både kvinner og menn som tar seg bedre og bedre ut med årene. Noen få er som en god vin: de blir bedre og bedre. Hr du ikke opplevet det, du?

Nei, det er nok ikke mitt inntrykk.

Fysisk er mennesket på toppen ved ca 16 års alder.

Deretter holder det seg relativt stabilt (for mange) til ca 35 års alder.

Deretter begynner utforbakken hehe

Men du har jo rett i at noen beholder utseendet bedre enn andre.

Har vel noe med gener og livsstil å gjøre vil jeg anta.

Og så har det jo noe med smak og behag å gjøre sikkert også ;)

Skrevet

Må nok si meg enig i gjesten oppå Steinar. Noen kvinner blir lekre i tredveårene, selv om de var mer andunger i yngre år. Men de er få. Veldig få. Men når det er sagt, så trengs det ikke mer enn en, heller da... :sjenert:

Skrevet
Hvorfor kom alle disse skallede mennene først nå, hva har skjedd underveis i generasjonene?!

Det har faktisk vært skallete menn så lenge man har nedskrevet historie. Man vet jo at flere romerske keisere var skallete f.eks. Siden du har vært enslig så lenge, hva med å forsøke en annen kvinne istedet? Kanskje du finner ut at det var det rette for deg hele tiden?

Skrevet
Det har faktisk vært skallete menn så lenge man har nedskrevet historie. Man vet jo at flere romerske keisere var skallete f.eks. Siden du har vært enslig så lenge, hva med å forsøke en annen kvinne istedet? Kanskje du finner ut at det var det rette for deg hele tiden?

Hvem sa at den som skrev innlegget har vært enslig lenge??

Har hatt mange menn...og vil fortsette med det.

Må vær lov å ikke like skallede menn uten å bli kalt lesbisk...?!

Det er ekstra mange norske menn som er skallede. Noe spesielt for norden kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...