Gå til innhold

De er single, over 35 og vil ha barn!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet
Har du aldri tid til å gjøre noe på hverdagene? Kan du ikke bytte ut en trening med en mer sosial aktivitet der du treffer nye menn(esker)? Selv trener jeg en del, men jeg driver også med en sosial aktivitet som gjør at jeg treffer nye hunnkjønn ofte.

Jo...av og til gjør jeg det, men mennene der er også alle gift og har familie. Menn i alderen 27-50: de er alle gift.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo...av og til gjør jeg det, men mennene der er også alle gift og har familie. Menn i alderen 27-50: de er alle gift.

Du går kanskje bare i kjente kretser. Bor du ikke i en by? I så tilfelle kan du gå ut på pub og bli kjent med nye. Du kan også melde deg på forskjellige typer kurs. Høres litt rart ut at alle er gift der du bor da. Slik er det i all fall ikke i Oslo. Der er mindretallet gift i 30-årsalderen.

Skrevet

Går man ut på nett så finnes det jo DRØSSEVIS med menn i alderen 30+ som enten har vært gift, aldri har vært gift etc. Ut på nett! :]

Gjest Gjest_Betty_*
Skrevet
Du går kanskje bare i kjente kretser. Bor du ikke i en by? I så tilfelle kan du gå ut på pub og bli kjent med nye. Du kan også melde deg på forskjellige typer kurs. Høres litt rart ut at alle er gift der du bor da. Slik er det i all fall ikke i Oslo. Der er mindretallet gift i 30-årsalderen.

Jo, bor i by.

Men tror ikke jeg finner de i en bar!

På kurs er det nesten bare kvinner. Menn er bare på dykking, paragliding, hanggliding, surfing osv. Det er for tøft for meg...

På "andre aktiviteter/interesser" er det flertall av menn, bevares, men de er alle opptatt.

• 1 år senere...
Skrevet

Hva pokker gidder kvinnene tvihollde på disse mennene for? Bytt ut mannen med en som deler de samme drømmene.

Om de venter, så er det deres egen feil som ikke tok tak i situasjonen og byttet ut mannen med en som passet til deres ønsker for livet.

Herlighet, den er i villfarelse den som tror at livet er på den måten, at man kvitter seg med og skaffe seg mennesker ut ifra hva man trenger, og at det er så enkelt. Unyansert og bittert utsagn

Skrevet

Jeg kan bare si med meg selv at jeg er glad jeg vet hvem faren min er og jeg er glad jeg vet hvem moren min er.

Kanhende jeg hadde vært kjempefornøyd med å ikke vite hvem jeg var eller kjenne besteforeldrene mine på begge sider, - men det kan jeg heller aldri vite.

Dere som føler at det er uegoistisk i forhold til barnet ved å la det vokse opp uten en far kan gjerne gjøre det! =)

Jeg vokste opp uten far og besteforeldre. De døde alle før jeg ble født... Faren min døde ganske ung i en ulykke. Hva er forskjell på min oppvekst og på de barna som har mødre som blir assistert befruktet uten å vite hvem faren er?

Skrevet

Jeg vokste opp uten far og besteforeldre. De døde alle før jeg ble født... Faren min døde ganske ung i en ulykke. Hva er forskjell på min oppvekst og på de barna som har mødre som blir assistert befruktet uten å vite hvem faren er?

Hadde det for deg vært noen forskjell om det var din mor som hadde drept din far og besteforeldre (uten sammenligning forøvring)?

Jeg tipper det. Hvorfor far/mor ikke var der vil så klart ha en betydning. Hvis faren/moren din døde som en helt eller avskydde deg som pesten og ikke ville ha en dritt med deg å gjøre vil så klart ha ulik påvirkning på deg som menneske.

Og velger moren din bevisst å ikke involvere en far vil nok det påvirke deg annereledes igjen.

Menneske blir du nok uansett.

Skrevet

Kvinner har en forskrudd idé om at det er deres rett å få barn uten noen mann. Single kvinner og kvinner over 30 må nektes kunstig befruktning.

Hvorfor MÅ de det?

• 6 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

De tror de har all makten når de er i 20-årene og flyr fra mann til mann, men så snart de har rundet 35 så blir de desperate etter å få unge og da først begynner de å smigre med de snille mennene. Men da er det for sent, da har vi gjennomskuet dem.

Anonymkode: 145f1...c9f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De tror de har all makten når de er i 20-årene og flyr fra mann til mann, men så snart de har rundet 35 så blir de desperate etter å få unge og da først begynner de å smigre med de snille mennene. Men da er det for sent, da har vi gjennomskuet dem.

Anonymkode: 145f1...c9f

Hallo ikke så bitter... !  Alle kvinner i 20 årene flyr ikke fra mann til mann, hvor har du det ifra ?!  Har selv aldri hatt noen mann og er blitt voksen. Men kommer fra et konservativt miljø om det har noe å si.

Anonymkode: 24889...569

• Liker 1
Skrevet
På 14.8.2009 den 12.38, Gjest Ooppsann... skrev:

Hva mener dere, er det bare ikke nok menn i lille Norge til å fylle farsrollene?

Kvinner som velger å vente til de nærmer seg 40 før de får barn ville jeg skygget unna, det å få et barn krever enormt med arbeid, man mister masse "drive" med alderen, og det er faktisk ikke noe man skal undervurdere. Finnes garantert unntak, men da skulle jeg vært rimelig overbevist før jeg gav meg inn på noe slikt. Det å stifte en familie er dyrt! Men det er faktisk det minste problemet, det er våkenetter, det er masse arbeid og det krever alt av deg i mange mange år. Når du passerer 35 år er du faktisk pensjonist nesten før de er voksne og kan ta vare på seg selv. Det går for noen unike unntak, men ofte fatter de faktisk ikke hva de begir seg inn på.

AnonymBruker
Skrevet

Tråden er fra 2010.

Anonymkode: b29d3...959

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker den personen som alltid drar frem eldgamle tråder sterkt..tråden er 8 år gammel for fuckssake..

Anonymkode: aec01...fdf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mørkt. Single kvinne (40) uten barn her. Jeg har gått i den fella at jeg var i et langt forhold (20-32) hvor vi begge var sent ute med studier, og da det ble på tide å etablere seg hadde vi vokst fra hverandre. Så kommer jeg jo ut i en singeltilværelsen på veldig dårlig tidspunkt. De forholdene jeg har hatt siden har heller ikke vært slik at det burde bringes barn inn i bildet. Og nå er jeg 40 og dater i en pool hvor mange menn er ferdig med barn.

Jeg har hatt fire kjærester som ikke ville ha barn, tre av dem er nå fedre. Er jeg bitter på alle menn av den grunn? Selvfølgelig ikke. Er jeg bitter på mine egne valg? Nei, jeg prøvde så godt jeg kunne. 

Til dere bitre menn her. Dere skylder alt på eksterne faktorer, som feminismen. Innerst inne tror jeg dere skylder litt på dere selv også, for folk med gode selvbilder er ikke så ivrige til å spre hat mot andre. Men jeg tror vi må bare gi oss selv litt slack. Det er ikke alltid man kan forklare hvorfor det ble som det ble. Flaks og uflaks er ikke rettferdig distribuert her i livet og vi må bare prøve å finne ro med det.

Anonymkode: c7263...dcb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Kvinner som velger å vente til de nærmer seg 40 før de får barn ville jeg skygget unna, det å få et barn krever enormt med arbeid, man mister masse "drive" med alderen, og det er faktisk ikke noe man skal undervurdere. Finnes garantert unntak, men da skulle jeg vært rimelig overbevist før jeg gav meg inn på noe slikt. Det å stifte en familie er dyrt! Men det er faktisk det minste problemet, det er våkenetter, det er masse arbeid og det krever alt av deg i mange mange år. Når du passerer 35 år er du faktisk pensjonist nesten før de er voksne og kan ta vare på seg selv. Det går for noen unike unntak, men ofte fatter de faktisk ikke hva de begir seg inn på.

Feil. All forskning viser at eldre foreldre gjør en bedre jobb. Google it.

Anonymkode: c7263...dcb

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...