Gå til innhold

De er single, over 35 og vil ha barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eventuelt kan de skaffe seg en 20 årig dame fra en fattig land. Uansett, dere "superkresne" damer som krever full hårmanke også videre er jo uansett skaplesber. Jeg ble enda mer overbevist av linkene du ga til bilder av dine "drømmemenn".

Ok, så dersom man venter med barn fordi gutter på sin egen alder ikke er klare, og man ikke vil ha en som er ti år eldre så er man superkresen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, så dersom man venter med barn fordi gutter på sin egen alder ikke er klare, og man ikke vil ha en som er ti år eldre så er man superkresen?

Nei, jeg tenkte ikke akkurat på det. Tenker mer på disse evig single Oslo vest damene.

Gjest Fropessor Snurre
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg en som var 10 år eldre eller mer. :)

Skrevet

Fungerer ofte bra det, for oss Oslo Vest Damer, iallefall...

Skrevet

Avhenger vel av alderen det. Det er jo forskjell på 30 og 40 kontra 20 og 30. Jeg tror det kan bli litt problematisk når den ene ikke har festet av seg og skal til å begynne på høyere utdanning mens den andre er relativt etablert i jobb og greier.

Skrevet

Hvis man er over 35 og ønsker barn velger man ikke en partner som er 10 år eldre... Da velger man heller en som er 5 år yngre.

Skrevet
Hvis man er over 35 og ønsker barn velger man ikke en partner som er 10 år eldre... Da velger man heller en som er 5 år yngre.

Er nok ikke så lett for en kvinne på 35 å få en mann på 25. Menn er jo så opptatt av alder, ihvertfall når de ønsker seg barn, at de heller skaffer en ung thaidame enn ei norsk dame på over 35 år.

Skrevet
Er nok ikke så lett for en kvinne på 35 å få en mann på 25. Menn er jo så opptatt av alder, ihvertfall når de ønsker seg barn, at de heller skaffer en ung thaidame enn ei norsk dame på over 35 år.

Si ikke det...

Skrevet

Sier du det?

Pussig...kjenner til veldig mange jenter på 35+ som er samboere/forlovet/nygift nå med menn i alderen 27-35. :)

Skrevet
Sier du det?

Pussig...kjenner til veldig mange jenter på 35+ som er samboere/forlovet/nygift nå med menn i alderen 27-35. :)

Regner med at du er samme "Gjest" som mener at hvem som helst kan få tak i en kjekk mangemillionær. Blant de jeg kjenner er det ihvertfall vanlig at dame er mellom samme alder og seks år yngre. Mange har vel inntrykk av at det er det normale. Kjenner en som har ti år eldre dame, og han er en underkuet fjott.

Det er egentlig damene selv som gjennom sine partnervalg i ungdomstiden har lært opp gutta til at mannen skal være et par år eldre enn kvinnen.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Regner med at du er samme "Gjest" som mener at hvem som helst kan få tak i en kjekk mangemillionær. Blant de jeg kjenner er det ihvertfall vanlig at dame er mellom samme alder og seks år yngre. Mange har vel inntrykk av at det er det normale. Kjenner en som har ti år eldre dame, og han er en underkuet fjott.

Det er egentlig damene selv som gjennom sine partnervalg i ungdomstiden har lært opp gutta til at mannen skal være et par år eldre enn kvinnen.

Han jeg dater nå er litt yngre enn meg, helt vanlig økonomi og helt vanlige klær. Helt vanlig rett og slett. Det man drømmer om før man møter noen er ikke nødvendigvis det samme som man beskriver når man forteller om drømmepartneren sin, da det er så mange andre ting som spiller inn. Jeg blir uansett lykkelig når jeg er sammen med han, og jeg tror de fleste er sånn at ting som alder, inntekt osv ikke har så mye å si når man finner en som vekker følelser i deg :)

Skrevet
Han jeg dater nå er litt yngre enn meg, helt vanlig økonomi og helt vanlige klær. Helt vanlig rett og slett. Det man drømmer om før man møter noen er ikke nødvendigvis det samme som man beskriver når man forteller om drømmepartneren sin, da det er så mange andre ting som spiller inn. Jeg blir uansett lykkelig når jeg er sammen med han, og jeg tror de fleste er sånn at ting som alder, inntekt osv ikke har så mye å si når man finner en som vekker følelser i deg :)

Mitt inntrykk er at menn tenker endel på det å få barn, og at det da påvirker deres syn på alder. Menn som vil ha barn velger selvfølgelig en kvinne som er yngre enn 35 år. Menn som ikke vil ha barn derimot, velger faktisk ofte en eldre kvinne nettopp for å slippe å få barn. Ironisk nok så endte en kamerat opp med en uønsket unge selv om dama var 39 år. Det er helt greit for en mann på 29 år å være sammen med ei på 25, blir noe annet når dama er f.eks. 38 år gammel.

Skrevet
Mitt inntrykk er at menn tenker endel på det å få barn, og at det da påvirker deres syn på alder. Menn som vil ha barn velger selvfølgelig en kvinne som er yngre enn 35 år.

Tror du er en bløff. Du kan ikke snakke for menn generelt. Ikke har du erfarig med damer selv heller. Menn velger de damene de liker. Alder er sekundært.

Damer er fullt kapable til å få barn til de er over 40+ og det vet menn.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Mitt inntrykk er at menn tenker endel på det å få barn, og at det da påvirker deres syn på alder. Menn som vil ha barn velger selvfølgelig en kvinne som er yngre enn 35 år. Menn som ikke vil ha barn derimot, velger faktisk ofte en eldre kvinne nettopp for å slippe å få barn. Ironisk nok så endte en kamerat opp med en uønsket unge selv om dama var 39 år. Det er helt greit for en mann på 29 år å være sammen med ei på 25, blir noe annet når dama er f.eks. 38 år gammel.

Helt enig! Det at jeg snakket om at jeg er en av de menn som vil ha mange barn ser ut til å ha blitt helt glemt av flertallet her. Hadde det ikke vært for det med barn ville jo ikke alderen betydd særlig mye da.

Er forøvrig overrasket over de som svarer så bastant i denne tråden at det er helt umulig for meg å få meg en dame som er fem til ti år yngre enn meg. Lurer på hvilken planet de som mener det kommer fra. Dette er ofte normalen i mine vennekretser, så kan ikke si jeg føler stress eller problemer i det hele tatt knyttet til det å skape en familie med en dame som er istand til å få mange barn i løpet av de neste årene.

Jeg blir i hvertfall fristet til å tro at blant andre "stjernedryss" elegant overser biologiske sannheter og tror de kan bli forhandlet bort på samme måte som hvem som tar oppvasken etc. Oppsiktsvekkende at noen i det hele tatt kan tro noe slikt.

Men men det plager jo ikke meg for å være ærlig, blir jo bare overrasket av at det går an å være til de grader virkelighetsfjern :)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Ellers ville jeg bare legge til at jeg aldri har hatt det så godt (på sjekkemarkedet) som etter at jeg fyllte tredve, virker som dette er min beste alder :D Ser ut som jeg stort sett kan velge og vrake i damer fra 20 og oppover, og det er jo veldig veldig hyggelig.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Tror du er en bløff. Du kan ikke snakke for menn generelt. Ikke har du erfarig med damer selv heller. Menn velger de damene de liker. Alder er sekundært.

Damer er fullt kapable til å få barn til de er over 40+ og det vet menn.

Det er naivt å tro at menn ikke tenker på alder, når de har lyst å stifte familie. Og nå er det slik at det biologisk er best for kvinner å være i tyve-årene for å få barn.

Personlig ville jeg aldri datet en 40 år gammel dame, hvis jeg var klar for å slå meg til ro.

gutt 26

Skrevet
Det er naivt å tro at menn ikke tenker på alder, når de har lyst å stifte familie. Og nå er det slik at det biologisk er best for kvinner å være i tyve-årene for å få barn.

Personlig ville jeg aldri datet en 40 år gammel dame, hvis jeg var klar for å slå meg til ro.

gutt 26

Nei, men du er da bare en gutt...altfor ung.

Mange voksne menn på 30 finner seg damer på 35-36 år. Fungerer utmerket det, og de får både 1, 2 og 3 barn.

Skrevet
Menn velger de damene de liker. Alder er sekundært.

Vi menn som vil ha barn velger de damene vi liker HVIS de er unge nok til å få barn. Det er ikke særlig sekundært.

På meg virker det som om alder er mer viktig for for single damer, majoriteten av mine "nettbrev" som har blitt avvist i første runde har blitt det pga aldersforskjell (jeg er 43). Jeg pleier ikke ta meg så nær av det - de vet jo ikke hva de avslår... :ler:

Skrevet
Tror du er en bløff. Du kan ikke snakke for menn generelt. Ikke har du erfarig med damer selv heller.

Dette viser vel bare at du tok deg nær av det jeg skrev, og vet at det ligger en stor grad av sannhet bak det.

Skrevet
Dette viser vel bare at du tok deg nær av det jeg skrev, og vet at det ligger en stor grad av sannhet bak det.

Tull & Tøys. Din virkelighetsoppfatning får du ha med deg og dine. Så får du la alle oss andre få de barna vi vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...