Gå til innhold

De er single, over 35 og vil ha barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ser at dette er en tråd som startet for en tid siden og at den står på singel, men du har generalisert ganske frekt under her brutal_mann:

Det er mer en nokk menn. Problemet er at norske kvinner mangler elementær kunnskaåp om frukbarhet og alder. Samt at norske kvinner er skammelig bortskjemte. Det burde vert forbud for kvinner over 30 å motta assistert befruktning!

Så du mener i teorien at om en kvinne med mann(ja, du skriver ikke singel en eneste plass) som møtes i en alder av 22, kutter alt av prevansjon i en alder av 25år, nylig ferdig på høgskole, har hus og bil. De prøver noen år og det skjer ikke noe, utredning tar tid, de kommer i gang med assistert befruktning og rekker et par prøverørsforsøk som ikke gir noe resultat. Og vips så har kvinnen passert 30, da skal hun ikke lenger få en sjanse til å få hjelp da eller?? Og mannen som ergo også forblir barnløs han er det ikke synd på heller, for han burde prøvd å sjekke opp en 19-åring som ikke gikk på skole og prøvd å fått henne gravid??!!

Det er ikke noe morsomt å proppe i seg hormoner og leve med de bivirkninger som måtte dukke opp, ett uttak av egg kan du jo bare drømme om å få oppleve(det anbefales ikke), smerter, plager og en tålmodighetsprøve du bare kan prøve å forestille deg. Ja, jeg er ikke videre objektiv i denne sammenhengen selv om jeg ikke er 30, men jeg tviler sterkt på at du vet hva du snakker om.

Utrolig mange begynner å prøve før de blir 30, de fleste er normalvektige, har levd noenlunde sunt og normalt. Og hvorfor sette grensen ved 30??? Bør kvinner som popper ut barn og snylter på sosialen bli tvangssterilisert når de blir 30 også da?

Hva er problemet med at kvinner over 30 blir førstegangsforeldre?

Jeg er litt satt ut av ditt utsagn må jeg bare innrømme!

Kvinner har en forskrudd idé om at det er deres rett å få barn uten noen mann. Single kvinner og kvinner over 30 må nektes kunstig befruktning.

Du er kanskje klar over hvor mange menn som ikke er klar for å få barn før deres kvinner har passert 30 fordi de selv vil "rase" fra seg med festing og reising uten å tenke på smått? Jeg ønsker ikke å legge skyld på mennene, men jeg leser stadig om kvinner som må vente på mennene sine i slike tilfeller.

Endret av Strix
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Menn har også overgangsalder; den er mer tabubelagt.

2. Vi er alle forskjellige; for noen er ingenting forsent; andre blir mer desperate.

Jeg har lært at dess mindre jeg bekymrer meg om alder og forventinger, dess bedre nyter jeg livet mitt!! ( Jeg er næmere 50 enn 35 ...)

Så:

Nyt livet du har idag! Ta en dag av gangen og gjør det beste ut av det ;o).

Skrevet
Hvem sa at den som skrev innlegget har vært enslig lenge??

Har hatt mange menn...og vil fortsette med det.

Må vær lov å ikke like skallede menn uten å bli kalt lesbisk...?!

Det er ekstra mange norske menn som er skallede. Noe spesielt for norden kanskje?

Det med å syns at skallethet er så ille er i bunn og grunn å ikke helt akseptere hvordan en mann er.

Hvorfor har du så mange menn da? Er det fordi du kun havner i gruppen "pulbar" heller enn "kjærestemateriale" eller er det fordi du innerst inne savner en annen kvinne og derfor aldri vil bli fornøyd med en mann uansett?

Når man mener at det er så veldig mange flere attraktive kvinner enn menn på sukker, ja endog at det ikke er en eneste attraktiv mann men mange attraktive kvinner, og er kvinne selv, ja da er man rett og slett lesbisk.

Gjest Kaffe er bedre enn singel livet
Skrevet
Livet er fylt av tilfeldigheter, man kan ikke sette kvinner på over 35 som er single og barnløse i bås og si at "disse er så kresne, de får dempe forventningene og ta til takke med det de får". Noen av oss krever faktisk at det skal være ekte følelser inni bildet før vi går inn i et forhold. Jeg er 30 år og vil heller være singel og barnløs resten av livet enn å ta til takke med noe jeg ikke kan gå god for. Det ordner seg til slutt. Dessuten er det fullt mulig å ha en fullverdig tilværelse uten mann og barn, helt sant!

Er enig med deg i at mann må ha en man elsker for å stife fam,værtfal en å dele barn med/få bar med.Men heller singel og barne løs ? da er du på en måte ego.

Tenk deg den mannenen som ønsker seg deg,kanskje et barn.Du kunne fått det godt.Men er du mer intressert i katt enn mann,blir du nok singel resten av livet.

Skrevet
Det med å syns at skallethet er så ille er i bunn og grunn å ikke helt akseptere hvordan en mann er.

Hvorfor har du så mange menn da? Er det fordi du kun havner i gruppen "pulbar" heller enn "kjærestemateriale" eller er det fordi du innerst inne savner en annen kvinne og derfor aldri vil bli fornøyd med en mann uansett?

Når man mener at det er så veldig mange flere attraktive kvinner enn menn på sukker, ja endog at det ikke er en eneste attraktiv mann men mange attraktive kvinner, og er kvinne selv, ja da er man rett og slett lesbisk.

Hvor har du dette fra?! Har du blandet sammen mye fra ulike gjester..? Hvem "du" snakker du til?

Skrevet
Jeg har lest innlegget ditt mange ganger nå og må si meg fullstendig enig med gjesten over her. Du har en skikkelig nedlatende holdning.

Jeg synes det er helt greit at de får barn på egen hånd, mye bedre det enn å få barn med noen man ikke har lyst til å være sammen med. Det er faktisk også ganske mange menn som aldri vokser opp og aldri blir klar for å slå seg til ro.

Når jeg sier egen hånd, tenker jeg på kunstisg befrukting, ikke ONS med eneste mål å få barn, det er forkastelig mener jeg.

Sannheten kan være både nedlatende og forkastelig den.... blir ikke mindre sant av den grunn.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Mange menn har pupper. :opplyser:

Ja, men likefullt foretrekker jeg menn uten pupper! :opplyser:

Skrevet

Etter å ha lest de fire første og de fire sisten sidene i denne idiotiske tråden er det en ting som står klinkende klart: Brutal mann treffer hodet på spikeren igjen! Samtlige kvinner som utaller seg i denne tråden er seriøst splitter pine gaaaahl i hodet! Ikke nok med det; dere er skikkelig råtne i bånn også. Jeg tror ikke egentlig noen av dere forstår hva det vil si å vokse opp uten begge foreldra sine. Mor er like viktig som far og bare fordi dere skal dekke deres syke, egoistiske behov for å føle dere "hele" eller hva pokker det er som fører til denne unaturlige trangen fortjener altså ungen å få en alvorlig identitetskrise når han er 22 år? Jeg har en kompis som er prøverørsbarn og han klarer seg imponerende bra nå, pga 7 år hos psykolog og massiv støtte fra gjengen sin - han har egentlig aldri kommet til gode med seg selv. Han ble mobba fra dag en fordi han var "jentete" på barneskolen og oppveksten hans var ett lite helvete i forhold til min, uten at min var en dans på roser den heller. Faren min var en drittsekk men han var ihvertfall der. Han ble kasta stein på og kalt for "Homo" hver dag hele undgomskolen.

Ang. den posten som det ble linket til i begynnelsen her, hvor ei jente snek med seg menn hjem for å lure en unge på dem, da holdt jeg på å spy. Det gjør meg VELDIG urolig og jeg det forsikret bare meg selv enda en gang om at jeg gjør det rette ved å alltid ha en pakke kondomer i nattbordsskuffen. Og dette ut av smittefare. At jeg virkelig må beskytte meg fra gale psychokjerringer som skal tvinge ett farsskap nedover skallen min hadde jeg virkelig ikke forutsett. Hva slags samfunn er det vi ønsker oss egentlig, når kvinner kan holde på slik og dere bortforklarer det med ett naturlig behov, omtrent som å klø seg på ankelen?

Menn over 35 år som fortsatt blånekter all form for ansvar, spesielt unger, er et kapittel for seg selv. Jeg kjenner minst to sånne som fortsatt spiller mer xbox enn sine mye yngre venner og drikker hver helg. Hvorfor gidder dere å klage på dem eller i det hele tatt gå på denne typen menn? De er totalt utenfor deres rekkevidde i forhold til hva dere ser etter. Jeg føler at alle parter virkelig blir nødt til å analysere seg selv her for å vedgå hva som faktisk foregår. Jeg har ikke tenkt å stå inne for at alle menn er prakteksemplarer på Michelangelo's David, for det er langt ifra sant, men måten dere vurderer innsprøytning og shit får meg til å fryse på ryggen. Dere vi heller at en ukjent fremmed spruter i en kopp og få denne sæden sprøyta inn i dere så dere kan trykke ut en liten pode med bare en økonomi og en forelder til å backe småen?

Høres MINST like uansvarlig ut som disse tullete herrene som må tviholde på sin fordums tid.

Høy fem til brutal mann som alltid vet hvordan det skal sies; rett ut, kort og konsist.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hva tror folk kvinner er? Profesjonelle rugemaskiner? Man kan da ha det godt som singel om en er 35!!! Jeg kaster ikke bort de beste av årene mine til bleieskift og våkenetter. Man lever bare 1 gang!!! Jeg blir veldig provosert når folk synes synd på 30-åringer uten barn, mamma ditt og dada datt. For meg personlig er venninnegjengen mye viktigere enn fyrene en dater nå og da, de kan jeg prate med om alt. Dra på vennninneturer til Paris og Berlin, ha god økonomi og lykkes karrieremessig og dyrke seg selv, er mye viktigere i noen år enn å slite seg ut med barn. I tillegg tar det tid å finne den perfekte Mr. Big .... I 20-årene har man det gøy og lærer av sine egne feil, den biologiske klokken tikker ja, men en er ikke gammel før en har passert 40. Jeg hater gammeldagse menn.

Alt spørs på øyet som ser...jeg er mann på litt over tredve...og jeg ønsker meg mange barn... sjansen for å få til det med en kvinne som nærmer seg 35 eller mer er veldig liten. Liten nok til at det er en risiko jeg ikke kommer til å ta.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Alt spørs på øyet som ser...jeg er mann på litt over tredve...og jeg ønsker meg mange barn... sjansen for å få til det med en kvinne som nærmer seg 35 eller mer er veldig liten. Liten nok til at det er en risiko jeg ikke kommer til å ta.

Da kan du angre på at du ikke har begynt før!

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Da kan du angre på at du ikke har begynt før!

Hæ?

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Tror du skjønte hva jeg mente!

Haha, nei jeg aner ikke hva du mener.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg ser at dette er en tråd som startet for en tid siden og at den står på singel, men du har generalisert ganske frekt under her brutal_mann:

Jeg gjør ikke annet enn å påpeke et reelt problem.

Så du mener i teorien at om en kvinne med mann(ja, du skriver ikke singel en eneste plass) som møtes i en alder av 22, kutter alt av prevansjon i en alder av 25år, nylig ferdig på høgskole, har hus og bil. De prøver noen år og det skjer ikke noe, utredning tar tid, de kommer i gang med assistert befruktning og rekker et par prøverørsforsøk som ikke gir noe resultat. Og vips så har kvinnen passert 30, da skal hun ikke lenger få en sjanse til å få hjelp da eller??

Som prinsipp, så skal hun ikke det. Men, om en puler i to år uten preventiver og ikke blir gravid, bør detikke da ringe noen bjeller forbaska høyt? Er det ikke da på tide å få slengt seg avgårde til legeog utredning raskere enn svint? Og for ordens skyld, kvinner før 30 bør få hver smitt og smule dekket av staten for assistert befruktning.

Og mannen som ergo også forblir barnløs han er det ikke synd på heller, for han burde prøvd å sjekke opp en 19-åring som ikke gikk på skole og prøvd å fått henne gravid??!!

Som mann har en fint lite bestemmelsesrett i dette spørsmålet uansett. Eneste en mann kan gjøre er å insistere på gummi om han ikke vil bli far. Alle andre situasjoner er det kvinnen som sitter med all makt. har han plukket feil kvinne (dvs hun er ufruktbar) så bør han vurdere å bytte henne ut om det å bli far er livsviktig for han. (Dette gjelder forøvrig også for kvinner om han er ufruktbar).

Det er ikke noe morsomt å proppe i seg hormoner og leve med de bivirkninger som måtte dukke opp, ett uttak av egg kan du jo bare drømme om å få oppleve(det anbefales ikke), smerter, plager og en tålmodighetsprøve du bare kan prøve å forestille deg. Ja, jeg er ikke videre objektiv i denne sammenhengen selv om jeg ikke er 30, men jeg tviler sterkt på at du vet hva du snakker om.

Fint lite når det gjelder opplevelsen av store mengder hormoner i kroppen.

Utrolig mange begynner å prøve før de blir 30, de fleste er normalvektige, har levd noenlunde sunt og normalt. Og hvorfor sette grensen ved 30??? Bør kvinner som popper ut barn og snylter på sosialen bli tvangssterilisert når de blir 30 også da?

Hva er problemet med at kvinner over 30 blir førstegangsforeldre?

Hadde det vært en og annen vkinne, greit nok. men når majoriteten tipper tretti så får vi et samfunsproblem. Hele vår økonomi og eksistens er tuftet på reproduksjon. Klarer vi ikke å opprettholde reproduksjonen så er vi over og ut.

Kvinner har frigjort seg til lik lønn for likt arbeid, og slik skal det være. Kvinner har frigjort seg fra kjøkkenbenken, og slik skal det være. Kvinner har frigjort seg fra det meste, og det er greit nok. Men, kvinner tror tilsynelatende at de kan frigjør seg fra biologiens iboende faenskap! Og når en tror det, da er en ute og seiler. Jeg har sympati meddesom har fulgt biologiens plan og ikke ykkes, men jeg har litetil overs for dem som kjører meg meg meg og meg før de i en lader av 38år 4 månder og 13 dager finner ut at de bare MÅ ha barn.

Kort sagt, den generelle holdningen til biologi og fruktbarhet hos dagens norske kvinner er virkelighetsfjern.

Jeg er litt satt ut av ditt utsagn må jeg bare innrømme!

Du er kanskje klar over hvor mange menn som ikke er klar for å få barn før deres kvinner har passert 30 fordi de selv vil "rase" fra seg med festing og reising uten å tenke på smått?

Hva pokker gidder kvinnene tvihollde på disse mennene for? Bytt ut mannen med en som deler de samme drømmene.

Jeg ønsker ikke å legge skyld på mennene, men jeg leser stadig om kvinner som må vente på mennene sine i slike tilfeller.

Om de venter, så er det deres egen feil som ikke tok tak i situasjonen og byttet ut mannen med en som passet til deres ønsker for livet.

Skrevet

Det stjernedryss ikke skjønte var at en mann på rundt 30 kan få haugevis med barn helt naturlig.

Kvinner har det ikke slik, ikke rart stjernedryss ikke skjønte hva som mentes. Forresten har vi lært fra vi var smågutter at man behøver ikke forklare kvinner noe som er vanskelig å forstå.

Skrevet
Forresten har vi lært fra vi var smågutter at man behøver ikke forklare kvinner noe som er vanskelig å forstå.
Du er så full av piss, at det er rart ikke skriften ble gul...
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Det stjernedryss ikke skjønte var at en mann på rundt 30 kan få haugevis med barn helt naturlig.

Kvinner har det ikke slik, ikke rart stjernedryss ikke skjønte hva som mentes. Forresten har vi lært fra vi var smågutter at man behøver ikke forklare kvinner noe som er vanskelig å forstå.

Ja, men kan få mange barn HVIS de klarer å skaffe seg en mye yngre kvinne, men det er faktisk ganske mange 20 år gamle jenter som ikke kunne tenke seg en mann på 35. Nei, vil dere ha mange barn, få dere begynne før dere mister håret og får ølmage.

Skrevet

Mannen har også en biologisk klokke. Han blir også mindre fruktbar, og faren for spontanabort, fosterskader og sykdommer øker med mannens alder.

http://overgang.no/tema/84/article/item/null

Jeg synes ikke verken menn eller kvinner bør få barn når de er over 40 år. Også på grunn av at de har ansvar for å følge opp barnet i 20 år fremover. Det krever god helse og mye energi.

Skrevet
Nei, vil dere ha mange barn, få dere begynne før dere mister håret og får ølmage.

Eventuelt kan de skaffe seg en 20 årig dame fra en fattig land. Uansett, dere "superkresne" damer som krever full hårmanke også videre er jo uansett skaplesber. Jeg ble enda mer overbevist av linkene du ga til bilder av dine "drømmemenn".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...