Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Da tror jeg slør er fint. Jeg heller også mot slør :)

Leste en plass at sløret burde matche bruden, altså, lang jente, langt slør, lav jente, kort slør, men vet ikke om det stemmer da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg slør er fint. Jeg heller også mot slør :)

Leste en plass at sløret burde matche bruden, altså, lang jente, langt slør, lav jente, kort slør, men vet ikke om det stemmer da :klø:

Jeg tror jeg er ganske midt på treet så da blir det slør til livet på meg da? :klø: Eller, hvis det har noe å si så prøver jeg med på en optisk illusjon, da sambo kun er få cm høyere enn meg ;)

Så var det bare å finne et slør! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda...i så fall bør jeg bare ha en liten slør-dusk på hodet :ler:

Tror jeg velger å ikke å ikke høre på det...:fnise:

:skratte:

"Unnskyld, men du har en liten dusk i håret"

"Åh, det er bare sløret mitt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det stemmer altså. Jeg er høy, men vil da ikke ha laangt slør av den grunn ;)

Nei, vi lager en egen regel om at alle kan velge selv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg teksten er i boks:

(navn)

Velkommen til vårt bryllup!

Vi gifter oss i (...) kirke

Lørdag den 12. juni 2010 kl 14:30

Deretter inviteter vi til middag på

(...) kl 17:00

Møffi & Mann

SU innen 12. mai Tlf nnnnnnnn

Dropper det om antrekk, alle klarer da å kle seg?

Det blir nok heller ikke servert middag 17:00 presis, men er da vi regner med å være der etter fotografering, så blir det litt aperitif før maten og sånn, middag kanskje 17:45. Blir det da feil å skrive at middag er 17?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg teksten er i boks:

(navn)

Velkommen til vårt bryllup!

Vi gifter oss i (...) kirke

Lørdag den 12. juni 2010 kl 14:30

Deretter inviteter vi til middag på

(...) kl 17:00

Møffi & Mann

SU innen 12. mai Tlf nnnnnnnn

Dropper det om antrekk, alle klarer da å kle seg?

Det blir nok heller ikke servert middag 17:00 presis, men er da vi regner med å være der etter fotografering, så blir det litt aperitif før maten og sånn, middag kanskje 17:45. Blir det da feil å skrive at middag er 17?

Vi droppa også det med antrekk - tror de fleste vet sånn ca normene for et bryllup... Vi har ingen spesiell formening om bunader eller fotside kjoler osv...

Tror ikke det gjør noe at dere skriver middag kl 17 - tror ingen står og forlanger surt at det skal begynne på klokkeslettet i et bryllup - folk gjør det de blir bedt om i et bryllup, og er stort sett fornøyde med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi droppet dresskode vi også. De fleste skjønner vel å pakke vekk jeansen og hettegenseren den dagen ;)

Vi droppa også det med antrekk - tror de fleste vet sånn ca normene for et bryllup... Vi har ingen spesiell formening om bunader eller fotside kjoler osv...

Phu, bra dere er enige :gjeiper: Det viktigste er jo at vi blir gift, om gjestene har på seg dress, smoking, bunad, kort eller lang kjole er veldig likegyldig for meg :)

Da går arkene i trykken i kveld, droppa forresten 00 i 17:00, klokka 17 er jo alt fra 17:00 til 17:59, så da kan ingen furte for at det ikke blir middag presis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, bra dere er enige :gjeiper: Det viktigste er jo at vi blir gift, om gjestene har på seg dress, smoking, bunad, kort eller lang kjole er veldig likegyldig for meg :)

Da går arkene i trykken i kveld, droppa forresten 00 i 17:00, klokka 17 er jo alt fra 17:00 til 17:59, så da kan ingen furte for at det ikke blir middag presis :fnise:

God idé! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens konklusjon:

Fått skrevet invitasjonsark, ikke skrevet ut enda. Skal se etter slør, aner ikke hvor.

Et bittelite steg nærmere bryllupet og 5 mnd igjen. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slør? Sjekk ut eBay, tenkte jeg skulle kjøpe sko, slør, underskjørt, smykker og evnt diadem/tiara der jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vanskelig å finne slør på ebay... De jeg har funnet ser så "billige" ut... Kanskje det er bare på bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er vanskelig å finne slør på ebay... De jeg har funnet ser så "billige" ut... Kanskje det er bare på bildet...

Jeg syns e-bay er vanskelig jeg :sjenert:

*komme seg tilbake til kjøkkenbenken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBay er farlig lett om man blir litt vant, dessverre egentlig :ler:

Ser de billige ut, tja, regner med at man får det man betaler for, der, som andre steder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en kjempegod plan! Den kommer jeg til å stjele :lur:

Jubler samtidig litt for 5 mnd igjen :hoppe:

En kjempe-ide!! Jeg stjeler også gjerne :)

Evt et bilde laaaangt ifra...:fnise:

Stjel i vei! :fnise: "Vi er de to svarte prikkene oppå fjelltoppen der"

:skratte:

"Unnskyld, men du har en liten dusk i håret"

"Åh, det er bare sløret mitt!"

:lol: :lol:

Da tror jeg teksten er i boks:

(navn)

Velkommen til vårt bryllup!

Vi gifter oss i (...) kirke

Lørdag den 12. juni 2010 kl 14:30

Deretter inviteter vi til middag på

(...) kl 17:00

Møffi & Mann

SU innen 12. mai Tlf nnnnnnnn

Dropper det om antrekk, alle klarer da å kle seg?

Det blir nok heller ikke servert middag 17:00 presis, men er da vi regner med å være der etter fotografering, så blir det litt aperitif før maten og sånn, middag kanskje 17:45. Blir det da feil å skrive at middag er 17?

Kjempegrei invitasjon! Ikke nødvendig å skrive dresscode tror jeg, de fleste har vel såpass til antenner at de forstår at de skal pynte seg litt i et bryllup antar jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hun som skulle fotografere kunne ikke allikevel da hun skal utenlands med jobben :glare:

Så da var det ut på fotografjakt :dåne: med min flaks er sikkert alle opptatt nå... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...