Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menne atte... Vielsen er 14:30, fotografen ville møtes 15:45 (litt å kjøre og fordi han mente det tok såpass tid på kirketrappa og sånn) Uansett, fotograferinga tar 1,5 time, som vil si at den er ferdig 17:15, da er det kort å kjøre til stedet vi skal feire, men er det dumt å si at det er middag 17 på innbydelsen når vi tidligst kommer 17:20?

:sjenert:

Er forøvrig veldig fornøyd med fotografen :strix: Han skal ta både bilder på location og i studio, og vi får bildene på CD for en ikke alt for gal pris :) *puster lettet ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt fotograf-stilen hans! :jepp: Virket til å kunne ta mange varierte bilder - noe jeg iallefall synes er veldig viktig...

Så ikke noen bilder tatt bakfra..får håpe han kan det også! :ler:

...bare sånn i tilfelle ;)

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte veldig godt fotograf-stilen hans! :jepp: Virket til å kunne ta mange varierte bilder - noe jeg iallefall synes er veldig viktig...

Så ikke noen bilder tatt bakfra..får håpe han kan det også! :ler:

...bare sånn i tilfelle ;)

Hihi, ja vi får håpe han kan det :gjeiper:

Bildene ser veldig bra ut :jepp:

Ja, jeg syns også se ser fine ut, regner med at det blir bra :)

Inkludert i pakken var også bilder før bryllupet man kan ha på sanghefte o.l, så vi får vel komme oss dit etter hvert å ta de også :foto:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt fotograf-stilen hans! :jepp: Virket til å kunne ta mange varierte bilder - noe jeg iallefall synes er veldig viktig...

Så ikke noen bilder tatt bakfra..får håpe han kan det også! :ler:

...bare sånn i tilfelle ;)

:fnise:

Godt du har fått tak i fotograf! Jeg tror ikke det gjør noe om dere kommer opp til 30 min etter at middagen skal starte. La gjestene få en velkomstdrikk og litt frukt, f.eks, så blir det småprating og mingling frem til dere kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Godt du har fått tak i fotograf! Jeg tror ikke det gjør noe om dere kommer opp til 30 min etter at middagen skal starte. La gjestene få en velkomstdrikk og litt frukt, f.eks, så blir det småprating og mingling frem til dere kommer?

Ja, jeg får bare dobbeltsjekke med mamma :gjeiper: som med alt annet :fnise:

Heldigvis fikk jeg ikke skrevet ut innbydelsesarkene her om dagen, så er ikke noe stress hvis tidspunktet må endres litt heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det til at du skrev middag eller bryllupsfest kl 17?

Tror uansett det ikke gjør noe...:) Tviler på gjestene har lyst til å starte middagen uten dere uansett...:fnise:

Men, spør mamma, ja - det er tryggest! Hun er min "dobbelsjekk" også :ler: Blir visst aldri for voksen til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det til at du skrev middag eller bryllupsfest kl 17?

Tror uansett det ikke gjør noe...:) Tviler på gjestene har lyst til å starte middagen uten dere uansett...:fnise:

Men, spør mamma, ja - det er tryggest! Hun er min "dobbelsjekk" også :ler: Blir visst aldri for voksen til det...

Skriver nok det kl 17 ja, men har ikke kommet så langt at vi har fått skrevet det ut enda...

I går var vi på fest og jeg er ikke helt i form i dag :gjeiper: men det positive er at vi var med de fleste av vennene våre som skal i bryllupet og det var såå kult og bra stemning, så nå er jeg ikke bekymret for at det kan bli litt traust på bryllupsfesten i all fall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si? Mye skole = mindre bryllup...

Men vi har kontroll altså. Må bare få bekreftet tidspunkter fra fotografen før vi printer ut innbydelser, så sendes de ut i slutten av februar.

Ringer skal vi se på rundt samme tiden, og så må vi booke hotellrom etter hvert.

Bryllupsreisen blir nok en storbytur helgen etter bryllupet i stedenfor, vi er på utkikk etter leilighet og det er dyrt så her er det bare å spare :dåne:

For å oppsummere, full kontroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva studerer du Møffi?

Jeg har overlatt ansvaret for hotellrommet til gubben - han satt lur og kikka på ulike hoteller på dataen en kveld, men det skal være en overraskelse for meg :) Pluss en mindre ting å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva studerer du Møffi?

Jeg har overlatt ansvaret for hotellrommet til gubben - han satt lur og kikka på ulike hoteller på dataen en kveld, men det skal være en overraskelse for meg :) Pluss en mindre ting å tenke på :)

Så lurt! Det lurer jeg på om jeg skal gjøre også :Nikke: Er det mange hoteller å velge mellom hos dere? Det er det egentlig ikke her, så tror han får en enkel jobb :fnise:

Jeg studerer forresten realfag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt! Det lurer jeg på om jeg skal gjøre også :Nikke: Er det mange hoteller å velge mellom hos dere? Det er det egentlig ikke her, så tror han får en enkel jobb :fnise:

Jeg studerer forresten realfag :)

Er en del hoteller der hvor lokalet er - så jeg vet faktisk ikke hva han kommer til å velge...selv om jeg selvfølgelig har en liten anelse...:fnise:

Kanskje han velger overnatting i lavo, om du gir han frie tøyler? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en del hoteller der hvor lokalet er - så jeg vet faktisk ikke hva han kommer til å velge...selv om jeg selvfølgelig har en liten anelse...:fnise:

Kanskje han velger overnatting i lavo, om du gir han frie tøyler? :ler:

Han er over gjennomsnittet interessert i skog og friluftsliv så skulle ikke forundre meg faktisk :fnise:

Jeg får nok spesifisere at bryllupsnatten skal tilbringes i en seng under tak, vil jo ikke våkne opp og finne maur i brudekjolen heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal fikses i februar:

* Bestemme og bestille ringer

* Booke hotellrom til bryllupsnatten (mannen fikser dette)

* Sende ut invitasjoner mot slutten av mnd

* Fylle ut skjema, sende til forlovere

* Betale fotografen

* Skrive ønskeliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God plan! :)

Skal dere ha nye gifteringer i tillegg til forlovelsesringene..?

..tror kanskje vi bare beholder forlovelsesringene, vi...

Vi har sånn ca samme plan som dere denne mnd! Men, vi har allerede betalt fotograf, og tenkte at vi skulle bestemme dressen til mr.'en i løpet av mnd... Kanskje lage bordkortene nesten ferdige også :) Tre-hjertene har kommet på posthuset nå!! Skal hente de i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...