Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Hehe, så gøy at forloveren din greide å lure deg, litt morsomt når man ikke aner hvem, hva og hvor ;) Høres ut som om du hadde et fint utdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, pikini ja, har du ikke hørt om det lissom... :fnise: Gikk kanskje litt fort når jeg skrev ;)

Vi skal på ferie i en uke nå, så hadde ikke tid til å møte han før fredagen. Skal bare avtale hvor vi skal ta bildene og snakke litt og sånn tror jeg, gikk helt greit å ta det dagen før mente han :) Du kan jo sjekke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så gøy at forloveren din greide å lure deg, litt morsomt når man ikke aner hvem, hva og hvor ;) Høres ut som om du hadde et fint utdrikningslag!

Ja, ble skikkelig overrasket der jeg stod i treningstøyet ;) Var akkurat sånn jeg ville ha det, ser "de gamle" vennene såpass sjelden, så er mer kos å snakke enn å gjøre altfor masse aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er koselig at man får tid til å snakke sammen også, og ikke bare farte rundt fra det ene til det andre :skravle:

Tenk, bare 1 uke og 5 dager igjen!! Begynt å få nerver? :sjokkert: Lurer på om jeg får det, foreløpig går det veldig bra :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nerver, men kjente det litt når vi hadde gjennomgang av hvem som skulle sitte og stå hvor med presten i kirken... Gleder meg veldig da! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nerver, men kjente det litt når vi hadde gjennomgang av hvem som skulle sitte og stå hvor med presten i kirken... Gleder meg veldig da! :) :)

Det hadde jeg også. Fikk masse sommerfugler i magen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Listetid:

Bestille bryllupskake

Finne morgengave

Skrive ferdig talen!

Lage spilleliste med musikk

Dobbeltsjekke et par ting med presten ang kirkeprogrammet

Lage bordplan + printe ut et par ark til lokalet

Printe ut kirkeprogram

Mannen må hente smokingen 10/6

Møte med fotografen 11/6

Vaske og polere bilen

Lade kameraet

Kjøpe inn snacks

Fikse negler, bryn + hårfjerning

Levere snacks, bordkort, bordplan + pynt til lokalet

Betale blomster og hente de jeg skal ha i håret på morgenen

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh , bare EN uke igjen!!! *trommevirvel*

:bryllup:

Ja! Var litt rart å se på klokka på lørdag og tenke "Neste uke gjør vi det", og nå er det bare 4 dager til :strix:

Syden var bra, vi koste oss mye og har blitt brune :) Så nå kan bare dagen komme. Lista i innlegget over skal krympe i morgen, men har egentlig kontroll på alt altså.

Kanskje litt smånerver på gang her, drømmer i hvert fall mye rart om nettene for tiden ;) Mest redd for å besvime under seremonien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her nærmer det seg også med stormskritt, så spennende! Morro at forlovern din klarte å lure deg og at dagen ble så bra, kosedag er helt klart mitt håp også!

Gleder meg til å følge deg videre denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her nærmer det seg også med stormskritt, så spennende! Morro at forlovern din klarte å lure deg og at dagen ble så bra, kosedag er helt klart mitt håp også!

Gleder meg til å følge deg videre denne uka :D

Jah, og jeg har egentlig sett på meg selv som ganske vanskelig å lure.. Må kanskje revurdere den der litt :fnise: Kosedag er i allefall supert! Særlig hvis man er typen som helst foretrekker det da :)

---

Yr.no melder sol, sky og regn. Jaja, man kan ikke gjøre noe med været, får se om jeg går til innskjøp av noen litt fine paraplyer i morgen kveld, da er sikkert værmeldinga så sannsynlig at man bør stole på den :)

I dag skal alle ark printes ut, også fortsetter jeg med spillelista, mannen skal hente smoking og jeg må finne ut hva i alle dager jeg skal kjøpe til han i morgengave :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med den store dagen i morgen! :bryllup:

Håper dere får en fantastisk dag, gleder meg til å høre hvordan du har hatt det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :) Nå tror jeg det meste skal være i orden. Litt uheldige med værmeldinga (småregn hele dagen) men det får vi ikke gjort noe med! Søt, gammeldags paraply er kjøpt inn og gummistøvlene er tatt frem til vi skal til fotografen ;)

Nå sitter vi bare og slapper av og lader batteriene, blir en lang og forhåpentligvis veldig fin dag i morgen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hilsener! Vi hadde en kjempefin dag :)

Ble faktisk vekt av pappa kvart over ni, sov kjempegodt natta før, men hadde frisørtime 10 så måtte komme meg avgårde. Forloveren min var hos frisøren i begynnelsen, men skulle også pynte seg, så måtte dra etter hvert. Satt i frisørstolen i 3,5 timer! Men så ble jeg veldig fin på håret også da :)

Og timinga var akkurat perfekt, for jeg slapp å sitte lenge og grue meg etter jeg hadde fått på meg kjolen, hadde litt sommerfugler i magen hele morgenen, men aldri noe "værre" enn det ;)

Var sååå koselig å gå opp kirkegulvet sammen med mannen min og vielsen var veldig fin! Sleit litt med å få på han ringen, men vi ble da gift :fnise: Var egentlig veldig heldige med været også, bare et par perioder innimellom i løpet av dagen det duskregnet litt, så vi fikk tatt alle obligatoriske bilder ute.

Middagen var kjempegod, men jeg hadde jo ikke matlyst for 5 øre, så spiste nesten ingen ting.. Stemningen rundt bordet var topp og folk hadde skrevet så mange flotte taler! Vi er virkelig heldige som har så mye flott familie og venner rundt oss :)

Masse fine gaver fikk vi også, fra både fjern og nær!

Utover kvelden ble det liv på dansegulvet og vi forlot lokalet litt over 2. På hotellrommet hadde mannen ordnet det med roseblader og pynt, og det ble jeg overrasket over! Får håpe han fortsetter å være så romantisk også ;)

Åh, det var en skikkelig fin dag altså, selv om den selvfølgelig gikk alt for fort! Hadde også hele dagen en slags "ut av deg selv"-opplevelse, var lissom så uvirkelig alt sammen... Men igen: veldig koselig! Alt ble egentlig sånn vi hadde håpet på :strix:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...