Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

:vinke:

Ganske ny her i nabolaget, gratulerer med det (nært) forestående bryllupet!! Bare et par uker igjen, gleder meg til vi har så kort tid igjen :D Gifter oss i oktober, så ikke så lenge det heller.

Jeg har akkurat samme tanker som deg angående salmer, så vi har bestemt oss for to som vi synes at handler mer om kjærlighet mellom to mennesker enn kjærligheten til Gud. Skal ha "Å leva, det er å elska", og "Morning has broken". Den siste finnes på norsk også, da heter den "Nå er det morgen" tror jeg. Bare to små tips på tampen ;)

Edit: Rettet feil i kode ;)

Endret av pandatjej
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips pandatjej!! Tror jaggu vi går for å leva det er å elska :jepp:

Ja nå begynner det virkelig å nærme seg... Det kjipe er at presten enda er sykemeldt, men de finner jo en ny en hvis han ikke blir frisk, så gidder ikke stresse over det.

Har begynt litt på bordkortene, må kjøpe mer papp og det blir ikke før etter eksamen, men håper å ha de ferdig før vi drar på ferien. Torsdag blir den store bryllupsdagen altså, DA skal jeg få unna masse rart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips pandatjej!! Tror jaggu vi går for å leva det er å elska :jepp:

Ja nå begynner det virkelig å nærme seg... Det kjipe er at presten enda er sykemeldt, men de finner jo en ny en hvis han ikke blir frisk, så gidder ikke stresse over det.

Har begynt litt på bordkortene, må kjøpe mer papp og det blir ikke før etter eksamen, men håper å ha de ferdig før vi drar på ferien. Torsdag blir den store bryllupsdagen altså, DA skal jeg få unna masse rart :hoppe:

Så bra, bare hyggelig :) Jeg synes den er kjempefin, så heeeelt enig med deg i at det er fint å ha den med i vielsen :Nikke:

Håper presten blir friskmeldt til den tid, men så lenge de finner en erstatter så går det nok fint ja.

Du må ha lykke til med eksamenslesingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 'kjærlighet til Gud', men de to andre vi har er mer om kjærliget til hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, bare hyggelig :) Jeg synes den er kjempefin, så heeeelt enig med deg i at det er fint å ha den med i vielsen :Nikke:

Håper presten blir friskmeldt til den tid, men så lenge de finner en erstatter så går det nok fint ja.

Du må ha lykke til med eksamenslesingen :)

Tusen takk! Tror jeg trenger det ;)

Vi har 'kjærlighet til Gud', men de to andre vi har er mer om kjærliget til hverandre :)

Er sånn vi tenker også, er jo mest kjærligheten til hverandre vi er der for å feire. Men må jo ha litt Gud også (man er da i kirken) så syns vi har funnet en fin middelvei her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at det går bra, og som jeg har nevnt tidligere tror ingen kommer til å huske hvilke salmer vi hadde eller tror at vi valgte de fordi vi forbinder de med oss, så er bare jeg som tenker for mye :fnise:

Har akkurat sett værmeldinga for dit vi reiser om en uke: 30 grader og soooooool!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det hadde vært deilig altså!

Da har vi fått ny prest, sola skinner og det er få timer til jeg får sommerferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig med snart sommerferie!! *pittelitt misunnelig* Skal ikke ha så veldig mye ferie i sommer, sparer mesteparten til bryllup og bryllupsreise i oktober. :sol:

Bra at det ordnet seg med prest, greit at alt er i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk rett vest, så må nok ta den på nytt til jul... Men, men, nå har jeg ferie og skal snart gifte meg med verdens beste kjæreste, så her skal det ikke deppes ;) (dessuten har jeg allerede trøsteshoppet)

I morgen skal jeg ha prøvetime hos frisøren, bestille blomster, bestille kake og snakke med toastmaster. På fredag blir det møte med den nye presten og bordkort lages fortløpende her :)

Har forresten ikke hatt utdrikningslag :klø: men, er jo ikke sånn at man må ha da.. Er jo ikke derfor jeg gifter meg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med eksamen :troest: Hva ble resultatet av trøsteshoppingen? :lur:

Ikke hatt utdrikkingslag jeg heller, tror ikke jeg får det. Meen, jeg vet når sambo sitt er, og det plager vettet av han at jeg vet noe han ikke vet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, eksamen er ikke verdens undergang, nå er det bryllupet som teller tross alt. :klem:

Og jeg håper jeg slipper utdrikningslag for å være helt ærlig, ikke noe jeg gleder meg til, så jeg synes du er heldig, men men, folk er jo forskjellige. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med eksamen :troest: Hva ble resultatet av trøsteshoppingen? :lur:

Ikke hatt utdrikkingslag jeg heller, tror ikke jeg får det. Meen, jeg vet når sambo sitt er, og det plager vettet av han at jeg vet noe han ikke vet :sjarmor:

En gråblå tunika (som mannen mente var helt lik de tre jeg har fra før :fnise: ), en veske med skulderstropp, litt undertøy og litt til innbydelsene. Må ikke blakke meg helt, skal jo på ferie snart må vite ;)

Hihi, mannfolk asså :gjeiper:

Vel, eksamen er ikke verdens undergang, nå er det bryllupet som teller tross alt. :klem:

Og jeg håper jeg slipper utdrikningslag for å være helt ærlig, ikke noe jeg gleder meg til, så jeg synes du er heldig, men men, folk er jo forskjellige. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, det gjør meg absolutt ingenting at jeg ikke har hatt det, hvis jeg vil kan vi jo ha jentekvelder etter bryllupet også, for å si det sånn! Og utdriting er jeg ikke for uansett, så hvis det er alternativet er det like greit at det ikke blir noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannens antrekk

Bordkort

Bestille bryllupskaka

Bestille blomster

Prøvetime, frisør

Møter med prest og lokale

Bakeren var ikke der jeg trodde den var, så det får jeg få noen til å fikse til uka..

Møtet og samtalen med presten gikk bra, han virket veldig grei, hadde i tillegg samme hobby som sambo, så da var han fornøyd også ;) Må innrømme jeg ble litt skjelven i knærne når vi øvde igjennom hvor vi skulle sitte og stå og sånn :gjeiper: Det blir spennende!

Prøvetimen gikk bra, bestilte et par hvite roser som skal i håret også, siden jeg ikke har slør, også har jeg kjøpt et par hvite ballerinasko som reservesko :)

Phu! :dåne:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listetid:

Bestille bryllupskake

Finne morgengave

Skrive ferdig talen!

Lage spilleliste med musikk

Dobbeltsjekke et par ting med presten ang kirkeprogrammet

Lage bordplan + printe ut et par ark til lokalet

Printe ut kirkeprogram

Mannen må hente smokingen 10/6

Møte med fotografen 11/6

Vaske og polere bilen

Lade kameraet

Kjøpe inn snacks

Levere snacks, bordkort, bordplan + pynt til lokalet

Og da tror jeg vi skal være i mål :) Selv om det er jo veldig farlig å si det da... Si gjerne i fra hvis noen ser noe som mangler!!!

2 uker igjen :strix:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis mer lettlurt enn jeg trodde, for løpeturen jeg skulle på med forloveren min i går viste seg å bare være et påskudd for å ha meg hjemme sånn at de kunne hente meg til utdrikningslaget.. Som i og for seg heller var en kjempekoselig dag med gode venninner enn utdriting :)

Jeg ble først tatt med på spa der jeg fikk massasje, så hadde vi pikini i Frognerparken og spilte kubb og koste oss før vi dro hjem til hun ene og lagde god mat og så på film til langt på natt! En kjempekoselig dag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ser man det, da ble det utdrikkingslag på deg. Hørtes veldig koselig ut :jepp: Pikini, er det piknik i bikini? :fnise:

Ser at dere skal i møte med fotografen dagen før bryllupet, har dere hatt noe møte før? Vi har ikke vært i møte med vår, og nå skal vi ikke opp noe mer før bryllupet, tenkte å foreslå for han at vi kunne møte dagen før, men så ble jeg så usikker på om det var for kort tid, men det er jo bedre enn ikke noe da ;)

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...