Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Kom forresten på nattens bryllupsdrøm/mareritt...

Jeg syns plutselig den todelte kjolen min med sort barokkmønster på skjørtet var stygg og bestemte meg til slutt for å ha en av mannens blå skjorter inni, da matchet det nemlig brudebuketten mer :)

Så oppdaget jeg at klokka var 14:45 (vi har vielse 14:30) og ingen hjemme var pyntet, de påstod nemlig jeg hadde sagt vielsen begynte 15:00 og mente derfor de hadde god tid..

Da vi kom til kirken måtte vi forte oss, for neste brudepar satt på trappa og ventet. Og så klarte jeg å gå meg vill på vei opp til alteret, det var nemlig så mange midtganger å velge imellom :sukk: Huff, jeg våknet helt sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, forferdelig :ler: Jeg regner med at de blir verre og verre jo nærmere dagen vi kommer også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Under treet' :skratte: Det er min for det meste også.

Sprette champis på kirketrappa, tja, tror da det er lov, mener jeg har sett det før :) Får bli mozell for vår del (begge er avholds ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Under treet' :skratte: Det er min for det meste også.

Sprette champis på kirketrappa, tja, tror da det er lov, mener jeg har sett det før :) Får bli mozell for vår del (begge er avholds ;) )

Syns "under treet" virket litt rart, men må jo være det man er når man ikke er midt på treet :ler:

Får høre med presten bare for sikkerhetsskyld. Litt kjedelig hvis han reagerer på det lissom.. Og er ikke sååå viktig for oss, vi er ikke alkoholikere heller ;)

Blomster til kirken er forresten avtalt, blir beige roser med litt pynt tror jeg, vil spleiser med et av de andre parene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var treffende jeg ;)

Det er nok best å høre med presten ja :)

Hvordan pynter dere kirken? Jeg vil ha litt blomster der, men skjønner ikke helt hvordan den skal pyntes. Det er mulig jeg er litt treig, men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan det blir pyntet faktisk... Sikkert litt blomster oppe ved alteret, har også hørt om noen som har litt hengende på benkeendene nedover midtgangen...

Men har booket den lokale blomsterbutikken, så de er garantert kjent der og vet hva som skal til :)

Kostet 1500, så altfor mye blomster blir det vel ikke, men syns kirken er fin som den er jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får surfe internettet ette ideer :jepp:

Jah, det mangler ikke akkurat på inspirasjonssider til bryllup :gjeiper:

Her er forresten bildet jeg sendte til hun som skal lage buketten min, nå skal linken funke også :)

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toastmaster - check

Undertøy meg - check

Nå tror jeg ikke jeg ska gjøre så mye mer før møtet med lokalet og prest. Eller, bør velge ut diverse, inn- og utgangsmarsj + hva slags tekster som skal sies er vi enige om, men salmer er det værre med.. Vet jeg høres veldig rar ut, men fins det noen som ikke er altfor mye "Gud" og som jeg ikke har sunget i begravelser? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn når det gjelder salmer jeg også, får se om vi blir noe klokere etter samtalen med presten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn når det gjelder salmer jeg også, får se om vi blir noe klokere etter samtalen med presten ;)

Ja, satser på det :) Og salmer er nå en gang salmer, de skal handle om Gud. Tror uansett ingen kommer til å huske hvilke salmer vi hadde eller tror at vi valgte den og den fordi vi forbinder salmen med oss, sikkert bare jeg som tenker for mye...

Bryllupsplanlegging ble plutselig mye mer interessant enn skriving på oppgave, men jeg har jo ingenting som skal planlegges akkurat nå heller :sjenert: Sett sånn uflaks! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen til å pakke opp gaver og kjøre disse hjem på kvelden - check!

Neste på lista:

Mannens antrekk

Bordkort

Bestille bryllupskaka

Bestille blomster

Møter med prest og lokale

Under 1 mnd igjen nå :strix: Fortsatt rolig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig? Det er ikke jeg, hver gang noen nevner bryllupet får jeg rødt fjes og hjertebank :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok etter hvert hos meg også :) Nå prøver jeg og fokusere på eksamener, men om en liten uke er det ferie :hoppe: så da kan jeg grue meg masse! :gjeiper:

Har klart det meste vi kan velge i når det kommer til vielsen,

og
We <3 Orgelmusikk ;) Så skal noen (presten? Har egentlig ingen i familien som utpeker seg som tekstlesere) lese fra 1.korinterbrev. Tror vi tar kjærlighet fra Gud, salme nr 2 er fortsatt uviss.. Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg har bare en eksamen igjen, den jeg tar lettest på, så jeg føler meg igrunn ferdig :fnise: Skjønner bare ikke at det er så kort tid igjen :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har igjen er den værste.. Så er derfor jeg sitter på Kvinneguiden nå da ;)

Jeg merker jeg ikke helt skjønner det som skal skje, tror det er derfor jeg er så rolig.. Men etter møtet med presten i morgen blir det sikkert mer virkelig!

Edit: fikk akkurat mail om at møtet var utsatt. Litt kjedelig siden vi har planlagt mer i byen og får da et par timers dødtid, men men. Håper bare det blir nytt møte før vi drar på ferie...

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var møtet med lokalet over, føler de er veldig flinke der og at dagen kommer til å bli bra :)

Miniliste:

Lage bordkort og bordplan

Bestille blomsteroppsatser og få de levert dit

Kjøpe inn snacks

Bestille kake og få den levert dit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til uka:

Lage bordkort

Møte med toastmaster

Dobbeltsjekke at hotellrom er booket

Prøvetime hos frisøren på torsdag

Bestille blomsteroppsatser

Bestille bryllupskake

Prøvetime så mannen skal finne smoking på fredag

Lage liste over snacks som skal kjøpes inn og levere til mamma

Og pakke til ferien :) :) (+ en aldri så liten eksamen)

Og da tar jeg meg en velfortjent pinseferie! Kun 3 uker og 1 dag igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...