Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Takk for PM :) Jeg er ikke så kjent i hjembyen lengre, så hadde egentlig gitt opp stablekane og skulle gå for en hos Baker Hansen...

Ja, her går det unna! Fikk plutselig gløden over meg, så i dag tidlig begynte jeg på bordkortene! Har montert blomstene som skal på, men mangler sånn kuttemaskin som kutter papirene rett så blir nok ikke gjort mer på de før i juni...

Har funnet ut at jeg ikke skal være helt nazi på at alt må matche, men grønt, hvitt og litt sølv går igjen over alt selv om det ikke er samme mønster og sånn... Vi er ikke så nøye på det, så det hadde lissom ikke blitt oss hvis alt matchet heeelt.

Forresten likner bordkortene våre mistenkelig mye på de som var utstilt på Panduro, mannen mente vi bare kunne ta med det også, det stod "bestemor" på det, og vi har jo invitert bestemor :fnise:

Ringene er forresten i hus og prøvetimen hos frisør blir 27. mai, så nå må håret mitt gro som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at gløden er kommet!! :fnise:

Jeg har også hatt en fin planleggingperiode...men nå kjenner jeg at jeg kanskje slapper litt for mye av...? :klø:

Jeg synes også at det viktigste er at fargene går litt igjen - ikke at nødvendigvis alle mønster og teksturer er like... Litt gøy å se hva en kan finne på i de ulike fargene også, synes jeg ;)

Jeg har funnet ut at håret mitt er i det tynneste laget - så jeg må kanskje føyepå litt løshår...:( Men, men - hva gjør man ikke den dagen..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vurdert løshår, men tenk hvis det ikke passer i fargen og man ser godt at det er løshår, :sjenert: kjenner jeg har en litt for stor skepsis til ukjente ting ;)

Men vi blir nok vakre uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper man click in-extensions fra gode merker så skal det mye til for at man ser at det er falskt. Jeg bruker løshår titt og ofte jeg. Vips, plutselig hadde jeg laang flette, moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper man click in-extensions fra gode merker så skal det mye til for at man ser at det er falskt. Jeg bruker løshår titt og ofte jeg. Vips, plutselig hadde jeg laang flette, moro ;)

Mitt trenger bare og bli 10 cm lengre, så laang flette er ikke nødvendig :gjeiper: men får høre hva frisøren mener.. Jeg syns det er for kort til å være løst nå, men kan jo sette det opp også da.. (Evig dilemma)

Mannen var forresten for skeptisk til og bestille kake usmakt, men takk for tipset uansett :) Det blir det nok vanlig marsipankake på stativ på oss, men det er fortsatt kake, så den skal nok gå ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp klips og klipp de til ;)

Hun arrangerer kakesmaking da :)

Ja, hun gjør det, men tror sambo allerede har bestemt seg, så da hjelper det dessverre ikke..

Fikk sms av presten akkurat, så da blir det møte med han 20 mai, samme dag som vi møter med lokalet, ja her går det virkelig unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende da, og nå er det ikke lenge igjen til bryllupet heller! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende da, og nå er det ikke lenge igjen til bryllupet heller! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja nå nærmer det seg veldig her :) merkelig nok har ikke sommmerfuglene i magen kommet enda, men det er sikkert fordi jeg fokuserer mest på eksamen for tiden.

Svarfristen gikk ut i går, og vi mangler svar fra 3 stk, men tror to av de indirekte har sagt at de kommer, vil bare få bekreftet det helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje like greit greit, litt kjedelig å ta dem med i beregningen hvis de ikke kommer. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje like greit greit, litt kjedelig å ta dem med i beregningen hvis de ikke kommer. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja... Litt kjipt med to tomme stoler når dagen kommer :gjeiper:

Men jeg må si jeg føler meg beæret over at så mange kommer, flere reiser fra vestlandet og trøndelag og en kommer helt fra mellomeuropa for å feire dagen med oss, vi har jaggu snille venner altså :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det 61 gjester av 64 inviterte, ikke værst :)

Må forresten huske å ringe en av brudene som gifter seg samme dag om spleising av blomster og avtale samtale med fotografen, det er på ukens to do liste, i tillegg til en haug av sider som må leses da! 1 eksamen unnagjort, 3 igjen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen ødelegger for hele bryllupsplanleggingen :ler:

Haha, ja de dumme professorene må da skjønne hva som er viktigst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja de dumme professorene må da skjønne hva som er viktigst :fnise:

Ja, ikke sant? Jeg er helt enig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toastmasterjakter fortsetter forresten, han mannen hadde utpekt fikk litt kalde føtter, så nå har vi spurt han som var mitt førstevalg :) Vi har uansett flere på lista som kan passe, så stresser ikke med det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thank you!

Nå er samtale med fotografen i boks :) Krysser stadig av mer og mer på listen min...

I går var mannen skikkelig interessert i å planlegge også, er så koselig når han kommer med ideer og bryr seg syns jeg :rødme:

Han har nå fått ansvaret for musikk, hotellrom, klærne sine og transport. Så det blir spennende, men har tilbudt meg å være med på klesprøving da, bare for å kvalitetssjekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at mannen også engasjerer seg. Her i huset er det litt 'midt på treet', men han sier at han gleder seg og det er jo det viktigste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at mannen også engasjerer seg. Her i huset er det litt 'midt på treet', men han sier at han gleder seg og det er jo det viktigste ;)

Han er ganske midt på treet når det gjelder det meste altså :fnise: Og ganske under treet når det kommer til møbler og sånt til leiligheten :dåne:

Nå har han fått det for seg at vi skal sprette en flaske champagne på kirketrappa :) Er det lov forresten? Hadde vært kult da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...