Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er 28 innbydelser ferdiglaget, nå mangler vi bare teksten som skal på, konvolutter og frimerker :dåne: Lurer på om vi skal lage egne frimerker med bilde av oss på (går an på posten.no) men har ikke helt bestemt oss enda. Er det virkelig noen som legger merke til det om vi har det eller er det penger ut av vinduet?

Gjestelisten er faktisk ikke helt ferdig den heller :gjeiper: men det blir enten 59 eller 61 som blir invitert, så vet vi at i hvert fall en ikke kommer (er gammel og bor langt unna)

Har fått gjort litt i helgen da! Så må vi snart begynne å tenke på ringer, og bryllupsreisen.. Er blitt litt usikre her også da vi også drømmer om egen bolig, som ikke akkurat er billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått invitasjonslaging!! :)

Vi har så vidt begynt... :roll:

Har akkurat samme tanke som deg når det gjelder de frimerkene! Synes det virker veldig stilig, men er i tvil om folk vil legge merke til det... Hadde sannsynligvis lagt merke til det selv, men er det en mann som åpner konvolutten kan du være sikker på det går hus forbi...:fnise:

Endret av Bee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått invitasjonslaging!! :)

Vi har så vidt begynt... :roll:

Har akkurat samme tanke som deg når det gjelder de frimerkene! Synes det virker veldig stilig, men er i tvil om folk vil legge merke til det... Hadde sannsynligvis lagt merke til det selv, men er det en mann som åpner konvolutten kan du være sikker på det går hus forbi...:fnise:

Er jo egentlig ikke ferdig med invitasjonene da, men tar kort tid det som er igjen (vil jeg tro ;) )

Hva tenkte dere i såfall å ha bilde av på frimerkene? Nærbilde av dere, dere langt unna eller bare et motiv som matcher fargene på invitasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig ikke ferdig med invitasjonene da, men tar kort tid det som er igjen (vil jeg tro ;) )

Hva tenkte dere i såfall å ha bilde av på frimerkene? Nærbilde av dere, dere langt unna eller bare et motiv som matcher fargene på invitasjonen?

Vi tenkte et nærbilde av oss! - slik at det ikke ble noen tvil, liksom :) Men bildet kunne gjerne ha matchet invitasjonene ;)

Lilla lue eller skjerf - ellers svart/hvitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte et nærbilde av oss! - slik at det ikke ble noen tvil, liksom :) Men bildet kunne gjerne ha matchet invitasjonene ;)

Lilla lue eller skjerf - ellers svart/hvitt ;)

Sikkert greit med nærbilde, sånn at man ser det ja :)

Lurer på om vi må ha en liten photoshoot jeg da... :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert greit med nærbilde, sånn at man ser det ja :)

Lurer på om vi må ha en liten photoshoot jeg da... :foto:

Det er bare til å sette igang! :jepp: For oss tar sånnt no en hel evighet - da vi er utroolig lite fotogene begge to :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å sette igang! :jepp: For oss tar sånnt no en hel evighet - da vi er utroolig lite fotogene begge to :fnise:

Hihi, var det sambo mente også :ler: Lurer innimellom på om vi kommer til å få noen fine bilder fra bryllupet, er som regel alltid noe galt med bilder av oss :gjeiper:

Invitasjoner tar lang tid altså, så det er godt å bli ferdig ;)

Ja, kjempedeilig å være ferdig med småpirket i hvert fall! Ett lite steg nærmere bryllupet nå :rødme:

Og 5 måneder igjen i morgen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, var det sambo mente også :ler: Lurer innimellom på om vi kommer til å få noen fine bilder fra bryllupet, er som regel alltid noe galt med bilder av oss :gjeiper:

:grinele: Det samme har jeg lurt på!! Håper ikke jeg får :sjokk: når jeg får bildene... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får gjøre sånn som vi har store planer om; ta iallefall ETT bilde hvor vi står med ryggen til fotografen, hånd i hånd, ett sånt "vandre inn i solnedgangen sammen"-bilde:P Det skal vi ha i bakhånd til takkekortene hvis alle de andre bildene viser seg å være håpløse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får gjøre sånn som vi har store planer om; ta iallefall ETT bilde hvor vi står med ryggen til fotografen, hånd i hånd, ett sånt "vandre inn i solnedgangen sammen"-bilde:P Det skal vi ha i bakhånd til takkekortene hvis alle de andre bildene viser seg å være håpløse :fnise:

Det var jo en kjempegod plan! Den kommer jeg til å stjele :lur:

Jubler samtidig litt for 5 mnd igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjempe-ide!! Jeg stjeler også gjerne :)

Evt et bilde laaaangt ifra...:fnise:

Sånn at det egentlig kan være bilde av noen andre :gjeiper:

Dagens store spørsmål: skal jeg ha slør alikevel? Og evnt hvor langt?

Jeg har lyst til å se litt sånn ut. Men er det like fint uten slør egentlig?

Rettelse; jeg har lyst til å se ut som bruden, ikke Ari Behn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at det egentlig kan være bilde av noen andre :gjeiper:

Dagens store spørsmål: skal jeg ha slør alikevel? Og evnt hvor langt?

Jeg har lyst til å se litt sånn ut. Men er det like fint uten slør egentlig?

Rettelse; jeg har lyst til å se ut som bruden, ikke Ari Behn :fnise:

Jeg tror kanskje det er vel så fint uten slør...?

Vet ikke om jeg synes det sløret var det fineste til den kjolen, men det er kanskje bare min mening :)

Hvordan er kjolen din nå igjen...?

Jeg synes det er ganske stilig med slikt slør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at det var Ari Behn du mente :ler:

Nei da, jeg syns også det er vanskelig med slør, jeg heller hvertfall for slør, men syns man skal se an kjolen også. Om kjolen er veldig *mye* kjole, så syns jeg kanskje det kan bli litt mye, men, smak og behag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror kanskje det er vel så fint uten slør...?

Vet ikke om jeg synes det sløret var det fineste til den kjolen, men det er kanskje bare min mening :)

Hvordan er kjolen din nå igjen...?

Jeg synes det er ganske stilig med slikt slør :)

Jeg har en helt vanlig Lilly-kjole som er stroppeløs og med A-skjørt. (ser det er noe galt med linken, hmm.. - linken jeg har lagt ut som skal vise kjolen altså)

Lange slør er også fint, men blir det ikke mye å holde styr på? Kjolen har jo litt slep også..

Jeg var helt sikker på at det var Ari Behn du mente :ler:

Nei da, jeg syns også det er vanskelig med slør, jeg heller hvertfall for slør, men syns man skal se an kjolen også. Om kjolen er veldig *mye* kjole, så syns jeg kanskje det kan bli litt mye, men, smak og behag :)

Kjolen er egentlig ganske "lite" :gjeiper: men jeg er en ganske "lite" jente, så liker det sånn. Vet ikke helt om slør er meg lissom. Blir det tungt for hodet forresten? :klø:

Men slør er jo typisk brud også da, det er antakelig den eneste gangen i livet jeg får gå med det :fnise:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slør er jo typisk brud også da, det er antakelig den eneste gangen i livet jeg får gå med det :fnise:

Tja...du kan jo prøve å ha på et slør i en annens bryllup, og sjekke ut reaksjonen...:fnise:

Om du har en enkel kjole, skal det godt gjøres at det blir "for mye" med slør ihvertfall - så da er du nokså trygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...du kan jo prøve å ha på et slør i en annens bryllup, og sjekke ut reaksjonen...:fnise:

Om du har en enkel kjole, skal det godt gjøres at det blir "for mye" med slør ihvertfall - så da er du nokså trygg :)

Hahahaha, ja det tror jeg jammen jeg skal gjøre :ler:

Er ganske sikker på at det passer med slør, er bare usikker på om jeg skal ha det og i så fall hvor langt det skal være :sjenert: Og om det ser fint ut med løst hår og slør da.. For denne uken er jeg innstilt på at jeg vil ha håret løst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ja det tror jeg jammen jeg skal gjøre :ler:

Er ganske sikker på at det passer med slør, er bare usikker på om jeg skal ha det og i så fall hvor langt det skal være :sjenert: Og om det ser fint ut med løst hår og slør da.. For denne uken er jeg innstilt på at jeg vil ha håret løst :fnise:

:fnise:

Denne uken er jeg faktisk i "updo-modus" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...