Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Åh, det hadde jeg egentlig ikke tenkt på, men jeg er heller ikke alltid så veldig fotogen... Får nok øve litt foran speilet først på noen positurer og uttrykk som funker ;) Stilig med bilder som ikke blir helt a4 hvert fall, det håper vi å få til også!

Hvilke farger har du da siden lilla passer? (Edit: mente du hud/hår/øynefarge eller fargetema?) Er masse fine blomster hvert fall, så jeg tror jeg skal finne noe som blir fint :) Og særlig med vår eminente fargesmak burde dette gå som en lek :fnise:

Jeg har lys hud - mørkt hår, og veldig blå øyne - så jeg har typiske kalde farger...så jeg kommer til å velge en litt kald lilla.. Blomsterforhandleren mente jeg kunne styre unna rødt, f.eks....veldig nyttig å snakke med henne!

Ikke sant? Dette kommer til å bli lett! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite bryllupstanker for tiden, har begynt med skolen igjen og har nok og henge fingrene i! Flere av fotografene vi har tatt kontakt med har allerede booket dagen, men jeg er overrsakende rolig, da det sikkert ordner seg :dåne:

Har også begynt og pusle med invitasjonene, lagd 4 ferdige, og de blir sååå fine :duskedame:

Føler lissom at vi har det meste under kontroll nå, det neste blir å planlegge bryllupsreisen i oktober (når ruta for TdF blir lagt ut) - Ja, jeg gifter meg med en sportsidiot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har vi bestemt hva vi skal hete etter bryllupet - eller han bytter jo ikke navn i det hele tatt da ;) Men jeg tar hans navn som mitt etternavn og beholder mitt etternavn som mellomnavn...

Tror det blir fint, syns vi må ha samme etternavn siden vi nå skal bli et felles "vi" :)

Og under 9 mnd til dagen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt å komme igang med invitasjoner :jepp: De blir sikkert kjempefine!

Kan være greit å hete det samme, ja. Jeg og forlovenden skal ta hverandres etternavn til mellomnavn,vi. Altså får vi motsatte etternavn. Litt forvirrende kanskje :)

Hans etternavn er veldig vanlig og jeg vil derfor ikke ha AKKURAT samme navn som halve Norge. Derfor beholder jeg mitt eget. Han vil heller ikke ta mitt etternavn som "hovedetternavn" siden det ikke er så vanlig at mannen tar konas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å hete det samme, ja. Jeg og forlovenden skal ta hverandres etternavn til mellomnavn,vi. Altså får vi motsatte etternavn. Litt forvirrende kanskje :)

Hans etternavn er veldig vanlig og jeg vil derfor ikke ha AKKURAT samme navn som halve Norge. Derfor beholder jeg mitt eget. Han vil heller ikke ta mitt etternavn som "hovedetternavn" siden det ikke er så vanlig at mannen tar konas..

Så kjekk ordning da! Tror det ligger litt i menns underbevissthet at de blir "tøffel" hvis de tar konas etternavn, fikk i hvert fall inntrykk av det med sambo og andre menn i venneflokken.

Det er litt uvandt og si det nye navnet høyt, men man blir sikkert fort vandt med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en tøff navne-variant ja..! Selv er jeg nok kanskje litt gammeldags...eller, han er forsåvidt også litt gammeldags - så jeg kommer til å bare ha hans etternavn tror jeg..

Men, kjenner det stikker litt å miste mitt eget etternavn...'

Gratulerer med start av invitasjoner!! :) Får vi se bilder? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med start av invitasjoner!! :) Får vi se bilder? :sjenert:

Jeg vil lage de helt ferdig først :) Har ikke fått på skrift og sånn, men kan legge ut bilder ja!

Fikk en telefon fra sambo for et par timer siden, og han sa at jeg måtte pakke bagen min for han skal ta meg med bort på helgetur :yvonne:

Edit: skrivefeil

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble visst borte på youtube i dag... Men

hadde vært skikkelig gøy å få til! Måtte vært overraskelse til sambo da, haha, håper han ikke leser her inne :gjeiper:

Jeg har også fått øynene opp for slike blomster i det siste, de er jo veldig fine da, og kommer i ca 1000 nyanser..

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal deres invitasjoner se ut? :)

Jeg har begynt med våre, laget tre stykker hittil, eller to, for sambo ødela det ene som han trodde var prøvekortet :fnise:

Vi (eller jeg) har valgt å løse dette med etternavn på samme måte. Navnet mitt er litt unikt om jeg kan kalle det det, og jeg vil ikke slippe det. Foreslo for sambo at han kunne ta mitt, men det var ikke populært :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal deres invitasjoner se ut? :)

Jeg har begynt med våre, laget tre stykker hittil, eller to, for sambo ødela det ene som han trodde var prøvekortet :fnise:

Vi (eller jeg) har valgt å løse dette med etternavn på samme måte. Navnet mitt er litt unikt om jeg kan kalle det det, og jeg vil ikke slippe det. Foreslo for sambo at han kunne ta mitt, men det var ikke populært :ler:

Skal prøve å ta bilder av invitasjonene i løpet av helgen og legge ut :jepp: Har du lagt ut bilde av deres? *snike meg inn i dagboka og se*

Haha, det samme foreslo jeg og ble møtt med et merkelig ansiktsuttrykk og et klart "nei" :gjeiper: Navnet mitt er også ganske spesielt (kun 17 i Norge som heter det) så ville ikke gi helt slipp, nei.. Så syns vi kom frem til en fin løsning jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke lagt ut bilde riktig enda, men jeg skal :)

Hehe, kanskje disse mannfolka tror at stoltheten forsvinner med etternavnet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke lagt ut bilde riktig enda, men jeg skal :)

Hehe, kanskje disse mannfolka tror at stoltheten forsvinner med etternavnet? :ler:

Mannfolk! :nei::fnise:

---

Listetid! Dett bør ordnes snart:

- Fotograf

- Brudetransport, helst veteranbil

- Bryllupsreisen

- Avklare med frisør

Og brudekjolen henger fortsatt trygt i boden :rødme: har lyst til å ta den på innimellom, men har foreløpig holdt meg unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forresten bilde av innbydelsene :)

Selve invitasjonsarket skal være hvitt og limes oppå det grønne arket.

Så stilige!! ...har kartet noen symbolsk betydning..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilige!! ...har kartet noen symbolsk betydning..?

Det er hobbyen til sambo, og delvis også min. Vi møttes på o-løp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi tenkte det ble litt stilig sånn :) Skal få inn et par andre detaljer også, men ingenting er helt i boks enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Etter å ha sniklest hele boken din må jeg jo legge igjen en lyd her! :jepp:

Kjempestilige kort du har begynt å lage! :) Med en gang jeg så kart, så tenkte jeg o-løp! :fnise: Skikkelig orginalt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Etter å ha sniklest hele boken din må jeg jo legge igjen en lyd her! :jepp:

Kjempestilige kort du har begynt å lage! :) Med en gang jeg så kart, så tenkte jeg o-løp! :fnise: Skikkelig orginalt! :fnise:

Takk :) Må vel innrømme at det er sambos ide, men allikevel en morsom en!

Går mye i skole for tiden, men vi har faktisk begynt litt på ønskelisten også... Fotografjakten fortsetter, men vi har et bra tips vi skal følge opp *krysser fingrene*

8 mnd til den store dagen i dag! Tiden flyr altså :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguud!!! :danse: Bare 8mnd igjen!!! :hoppe:

Hva kommer til å stå på ønskelisten da? :fnise: Jeg har også begynt å tenke på det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...