Gå til innhold

Veien mot den store dagen


Møffi

Anbefalte innlegg

Er bare jeg som har ring nå, så vi skal skaffe nye ja :) Dressen hos oss er i boks, men mannen klarer jo ikke å bestemme seg for om han vil ha vest inni og om han skal ha slips, sløyfe eller sånn tørklegreie... Blir vel at han kjøper det 10. juni kjenner jeg han ;)

Bordkort aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med, med noe sier meg at det blir enkelt ;) Litt smålei av papir og liming nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Og da var det 4 mnd igjen :dåne: Føler tiden bare løper fra meg her, men har endel å gjøre med skole, leilighetsjakt og andre fremtidsplaner, så da blir bryllupet litt tilsidesatt.

Har uansett fått bekreftet av lokalet tid for middag, så nå veeeeeeldig snart (kanskje i morgen?) skal jeg få printet ut innbydelsene :) Vi får se... :sjenert: Blir til at vi inviterer 63 stk, men vet allerede nå at to ikke kommer.

Hotellrom er forresten også i boks, venter bare på lønn før vi kan bestille ringene :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: under fire måneder igjen :bolledeig:

Høres smart ut å la mannen ta ansvar for bryllupsnatten, så får du engasjert han litt og (men kanskje lurt å spesifisere litt ja :fnise:). Du har iallefall nok jern i ilden for tiden skjønner jeg! Pass på å nyte hverandre litt og da :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er halvparten av invitasjonene i konvolutt, resten blir ferdige på mandag :) Så har vi i dag vært litt rundt og funnet ting vi skal ønske oss, kaffeservise (ble ikke Rosendahl allikevel - sambo syns koppene var så store, men fant et annet på Rilbords som var veldig fint), kjeler, glass og karaffel og litt småring til bestikket vi samler på. Tror det blir bra :Nikke:

For å være helt ærlig ble jeg ikke så fornøyd med alle invitajonene, arket med skriften ble bittelitt skjevt kuttet og sånn, men orket ikke gjøre alt om igjen, så lot det være :sjenert:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var invitasjonene ferdige :hoppe: Eller, mangler adresse på to, men resten blir sendt så fort jeg befinner meg ved en postkasse :) Har også kanskje fått oss leilighet, hvs ingen tar den på forkjøp da :sjenert:

Neste på planen:

Gifteringer

Resten av ønskelista

Toastmaster

Booke frisør

Sende inn skjemaer til kirken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bryllupsdrøm i natt... Av en eller annen grunn hadde jeg på meg en hvit bunad som min mor påpekte da jeg kom ut av bilen ved kirken at var feil vei, så da var det bare å skifte da! Heldigvis hadde vi god tid, da korpset (?) enda ikke hadde gått inn i kirken. Selvfølgelig hadde jeg ikke på meg undertøy, og frisyren ble også ødelagt, men bunaden kom da på riktig vei..

Så plukket jeg med meg noen falske blomster fra en grav og gikk inn, der hadde presten gjort om hele vielsen til en musikal, med sang og dans der gjestene måtte delta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Rart hva underbevisstheten klarer å dikte opp!!

Mhm! Men jeg har klart å dra den slutningen at jeg i underbevisstheten gruer meg mest til selve seremonien, alle drømmer (eller er de mareritt?) handler om vielsen så langt ihvertfall :sjenert:

I dag tidlig ble forresten innbydelsene sendt, eller mangler fortsatt to.. En kompis av sambo han kom på at han ville invitere og ei venninne av meg. Jeg har prøvd å få kontakt med henne i over en uke nå, sendt sms, ringt, men ikke fått svar og sendt melding på facebook men hun gi meg jo aldri adressen sin.. Litt merkelig egentlig, mistenker at hun ikke kan komme :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var alle inbydelsene ute :D

Skal prøve å få ferdig ønskelista til helgen, flere som har takket ja og spurt etter den med det samme.. Og hvis jeg får med meg mannen på kjøpesenteret kan vi jo se på ringer samtidig :)

Ellers gleder jeg meg over våren som ser ut som om den kommet og at jeg skal gifte meg med en fantastisk mann :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg jaggu fått begynt på talen! Den bare kom til meg :danse: Kjekt med alt som er unnagjort da!

Forloverne har også skrevet under papirene, men gjør det noe om det ene er scannet og sendt på mail, så printet, eller må det sendes via post? :klø:

Regner med å sende inn papirene i neste uke, må bare forstå alt med navnebytte-skjemaet og sånn.. Jeg er skikkelig dårlig på skjemaer, gjør alltid noe feil og misforstår og sånn :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update:

Da er papirene sendt! Droppa å ta med navneendringsskjemaet, ordner det heller etter bryllupet :)

Så er ønskelista så godt som i boks, vi fikk forresten leiligheten, så nå har vi plutselig masse vi kan ønske oss!

Bilen måtte på verksted, så kjøper ringer i april istedenfor, godt vi enda har god tid på oss ;)

To do:

Toastmaster

Ringer

Frisør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg husket å skrive under på papirene før vi sendte de inn...

Da jeg sendte innbydelsene var jeg sikker på at jeg hadde skrevet datoen feil :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Her går det virkelig unna!! :)

Jeg er også livredd for å skrive feil på innbydelsene...

Nå er snart alle levert - så nå er det uansett for sent :fnise:

Hvordan ligger dere an med toastmaster? Tenker dere venn eller proff? Evt proff venn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Her går det virkelig unna!! :)

Jeg er også livredd for å skrive feil på innbydelsene...

Nå er snart alle levert - så nå er det uansett for sent :fnise:

Hvordan ligger dere an med toastmaster? Tenker dere venn eller proff? Evt proff venn? :ler:

Hei, hei :)

Ja her går det unna! Har forresten kommet frem til at jeg skrev nok under, for husker jeg tenkte at det var kvinnedagen når jeg skrev datoen, og skrev jeg datoen må jeg jo ha skrevet navnet mitt også mener jeg :klø:

Ang toastmaster har vi tenkt til å spørre en venn, håper han sier ja, for vi har ingen plan b :)

Sambos forlover ringte forresten for litt siden, så nå vet jeg når utdrikningslaget hans skal være :gjeiper:

Edit: skrivefeil

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da var prøvingsattesten i hus! Jeg hadde husket å skrive under ;)

Har foreløpig bare fått to som har meldt avbud, og de visste vi om på forhånd, nå mangler det bare svar fra 11 stk :)

Nå er det snart bare 2 mnd igjen og vi begynner på småpirket. Må få ringt "blomsterdama", få på plass antrekk, ringer og toastmaster... Og oppi det kommer eksamener og flytting :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var gubben drukket ut, og toastmasteren hadde sagt ja (dog i fylla - vi får dobbeltsjekke i edru tilstand ;))

Før i dag øvde vi til og med på brudevalsen, og det gikk sånn passe.. Vi har enda ikke bestemt sang da, for tiden står "God only knows" med Beach boys og "L.O.V.E" med Nat King Cole høyt i kurs.

Miniliste er også på sin plass:

- Ringer

- Antrekk til mannen + sko

- Blomster

Håper å ha disse på plass innen mai begynner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sko til mannen og ringer kjøpt og betalt :)

Veldig fornøyd med begge deler, vi valgte klassiske gullringer, men hans har "slikematt" overfalte, han vil ikke at den skal skinne for mye :gjeiper:

Hurra!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå går det unna!

Bare 4 stk som ikke har svart og fristen går ut 1. mai. Har fått booket frisør og avtalt med ei som skal lage brudebukett/brystbukett. Ringene skal hentes til uka og da skal jeg se etter undertøy og diverse til bordkortene samtidig :)

Jaggu ble det ikke bryllupsreise på oss også forresten! Eller egentig før-bryllupsreise, jeg stoler ikke på junisola og vil ikke se ut som en bleikfis i kjolen, så da må man sørover :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...