Gå til innhold

Bortevekkistan

*Joyce*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nydelig kjole! :jepp:

Ja, ikke sant? :nigo:

:klemmer: Jeg følger med inne hos deg, men det er litt sårt mtp på at vi var omtrent akkurat like langt på vei, så jeg er ikke så flink til å legge igjen spor om dagen. (Det gjelder forsåvidt overalt... :sjenert:) Ingenting med deg å gjøre, altså. :kose:

---

Studiedag... Herlighet, jeg får jo ikke gjort en forbanna skit om dagen. I dag har jeg vært bortom legekontoret og fått satt opp en legetime. Fikk ikke før i starten av mai, da, men fikk streng beskjed om at jeg må ringe for akuttime om plagene mine ikke gir seg. Jeg har hatt enormt mye hodepine etter MAen, samt veldig urolig og løs mage - sistnevnte er veldig ulikt meg. Så jeg lurer litt på hva det kommer av, om det bare er psykosomatiske symptomer eller hva. Hodepine kan vel gjerne henge sammen med jernmangel, men løs mage? :klo: Også kjenner jeg meg generelt slapp og har hatt noen små "anfall" av (lav) feber out of the blue.

Nåja, nok hypokonderi. Har ikke gjort mye skolearbeid i dag, men har hatt en sårt tiltrengt samtale med mannen (som jobber hjemmefra), og har vært på posten og hentet 1000 sett med trykknapper i plast. :ler: Og handlet på tyrker'n og kjøpt vinkelkroker til å henge opp lyslenken min i. :) Verandagulvet er nesten ferdigbeiset, skal ta siste stykke i dag (måtte tas i porsjoner siden vi har en benk stående der som vi ikke får fjernet), og i helgen regner vi med å få bord og stoler på plass der ute. :tommelsmil: Det blir så deilig! Lavendelene mine fra Ikea blomstrer så fint og pynter godt opp, og snart er det vel varmt nok om natta til litt andre planter, også. Det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er det mulig? Turnerose er syk - igjen - og jeg må si det minner mye om runden med RS i januar/februar. Har ikke vært på legevakta enda, hun drikker godt (eplejuice, vann og smoothie) og kommer seg med febernedsettende, men vi ser det an. Var virkelig ikke innstilt på en ny runde med sykdom nå... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet - dere har virkelig hatt deres runder med sykdom! Vi har vært heldige i år *bank i bordet*. Men nå går det litt feber og hoste rundt - begge mine har hatt noen dager med feber, og 1-2 uker med slitsom hoste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar ho blir raskt frisk igjen. :kose:

Takk! :klemmer:

Herlighet - dere har virkelig hatt deres runder med sykdom! Vi har vært heldige i år *bank i bordet*. Men nå går det litt feber og hoste rundt - begge mine har hatt noen dager med feber, og 1-2 uker med slitsom hoste.

Håper dine er bedre! Hoste er ikke noe gøy, det påvirker jo søvn og dermed formen så veldig...

God påske og god bedring. :klemmer:

God påske til deg og dine også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er så stille her om dagen! Jeg tror alle har bedre ting å ta seg til enn å henge på KG. ;)

Lillejenta var syk i hele helgen; snakket med legevakta og de mistenkte lungebetennelse pga høy pustefrekvens og et par andre faktorer, men ba oss avvente før vi kom. Og selv om hun ikke ble direkte bedre før søndag kveld, så ga pesingen og den raske pusten seg. Men hun har kastet opp flere ganger, hatt høy feber (40+), og ble fôret med Paracet og Ibux flere ganger i helgen. Hun var bedre i går, men fortsatt litt feber, så hun har vært hjemme i dag også. Mannen har vært hjemme med henne.

Så jeg må jo si at helgen ble ganske sabotert. Hun blir så voldsomt mammadalt og lå/satt på meg omtrent 24/7. Fikk ikke forberedt noe særlig til vestlandsturen vår, så vi får se når vi kommer oss avgårde. Jeg må ha huset sånn nogenlunde på stell før vi drar, det er så slitsomt å komme hjem til et hus som må støvsuges og vaskes og i det hele tatt. :eeeh: Men det ser ut som om mine foreldre kommer inn en tur i ettermiddag, så da kan vi forhåpentligvis få gjort unna litt.

Har vært på jobb i går og i dag, ikke så dumt siden det er stille og rolig her. Og vi fikk påskeegg! :strix::fnise: Nå er vi faktisk ferdige for dagen, og siden sjefen har dratt på ferie har vi store planer om å avslutte litt tidlig i dag. :nigo: Blir deilig. :)

Vet ikke om jeg får vært her så mye i påsken, så derfor ønsker jeg alle en

GOD PÅSKE!

Måtte den bli fylt med

:sol: og glede!

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, og god tur. :sol: Dere har virkelig hatt noen runder med sykdom, så jeg håper det er nok nå. Det gjelder for så vidt også for oss, så jeg håper det ikke var sant at I var litt varm i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje dumt med påskeegg frå jobb. :arwen:

God påske! :kaklehone:

Nei, det var ikke dumt! ;)

Håper påsken din har vært bra! :kose:

God påske til deg også! God tur! :sol:

Takktakk! Håper dere har hatt det fint!

God påske, og god tur. :sol: Dere har virkelig hatt noen runder med sykdom, så jeg håper det er nok nå. Det gjelder for så vidt også for oss, så jeg håper det ikke var sant at I var litt varm i ettermiddag.

Var det sant at hun var varm? Håper ikke det! Lillejenta har hanglet litt i påsken, men virker bra nå. :)

:klemmer:

Har dere hatt en fin påske? :klemmer:

Hektisk, men fin! :) Dere da? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er altså hjemme igjen fra Vestlandet. Har hatt det fint, men det har jamen foregått mye! Det er jo lamming hos svigers om dagen, og fra vi kom sent onsdag kveld og til vi dro i går formiddag, kom det 17 lam. :daane: I tillegg røyk varmtvannstanken deres på torsdag, så det har også vært en rimelig kjølig påske på vannfronten. Men vi har hatt det koselig, og fikk også tid til besøk av en av mine beste venninner, som er fra nærområdet der og har hytte enda litt nærmere. Hun bor for tiden i London på andre året, etter et par år i Tanzania, så det er leeenge siden jeg har sett henne!

Svigers syntes selvsagt det var stor stas med Turnerose på besøk. Og vi koser oss der, vi også. Såpass at vi faktisk leker litt med tanken på å flytte dit. Men vi får se - det må jo i tilfelle klaffe med en del forskjellig. Hehe, hadde noen sagt til meg at jeg skulle ha lyst til å flytte til en liten dal et kvarters kjøring fra et lite tettsted på Vestlandet for et par år siden, hadde jeg ledd dem opp i trynet. :ler:

Vi kom hjem sent i går, og i dag har mamma og pappa hatt med seg Turnerose en tur til mine besteforeldre. Praktisk, for da fikk mannen og jeg ryddet en god del i garasjen og boden, som igjen gjorde at vi fikk lesset en del opp på loftet. :tommelsmil: Deilig! Har også ryddet en del i Turneroses leker her i stua, flyttet en del opp på rommet hennes og laget plass i kasser i Billy-hyllene våre sånn at vi får det helt vekk når kvelden kommer. Det blir bra!

Nå sitter jeg i sofaen og venter på mat. :ler: Vi skulle jo egentlig bort til tyrker'n vår i dag, men det glemte vi rett og slett i sjauingen vår før det stengte kl 19. Så nå har mannen slengt seg på sykkelen og dratt til nærmeste søndagsåpne Joker for å handle litt så vi har til en slags middag. Resten av kvelden blir det nok rolig sofasliting og kanskje litt påskekrim, hvis det er noe bra i dag.

Ellers har allergien slått til for fullt. Jeg har jo ikke merket allverdens til den de siste årene (utrolig nok) med amming og graviditet, men den var ikke borte, gitt. Merket at jeg ble tettere og tettere etterhvert som vi passerte Nodtodden, Kongsberg og Drammen i går. Merkelig, egentlig, for våren hadde kommet like langt på Vestlandet, men der merket jeg ikke så mye til det. Uansett, i morgen må jeg til legen og få medisiner. Hadde til alt hell en sånn liten pakke med Spersallerg liggende som ikke hadde gått ut på dato, samt at jeg fikk en Aerius + Nasonex av mannen. Så dagen har gått greit nok. Men må ha egne medisiner, ja.

Oi, men nå er det Top Model! Det må jeg se på! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva denne dalen dere vurderer å flytte til heter. :lur: Er det langt unna meg?

Spenstig tanke, men jeg forstår dere. Vi gjør snart det samme, bare at vi flytter til en liten sørlandsby.

Høres ut som en fin påske. :jepp:

Vi har bare vært hjemme i påska, huset har stort sett vært stappa fullt med familie de siste tre ukene. Nå har vi ti dager alene før neste storinnrykk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva denne dalen dere vurderer å flytte til heter. :lur: Er det langt unna meg?

Spenstig tanke, men jeg forstår dere. Vi gjør snart det samme, bare at vi flytter til en liten sørlandsby.

Høres ut som en fin påske. :jepp:

Vi har bare vært hjemme i påska, huset har stort sett vært stappa fullt med familie de siste tre ukene. Nå har vi ti dager alene før neste storinnrykk. :jepp:

Sendte deg en PM!

Når er det dere flytter? En stund siden jeg har sett noe om flyttingen i boka di. :) Det blir nok bra!

Hjelpe meg, ti dager til neste storinnrykk? Hvor mange er det egentlig som skal komme på besøk? Jeg er imponert over at du orker!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann hoppsann... Her sitter jeg med forstuet ankel. :roll: Jeg var på Step i går, og gjett hvem som presterte å falle av stepkassa? Det var så flaut! :ler: Og ganske vondt. Fikk på støttebandasje av instruktøren, og så var det bare å humpe hjem ved hjelp av banen. Resten av kvelden i går satt jeg i sofaen med beinet høyt, og med en pose frosne erter i beredskap. :skratte:

Vondt i dag også, men ikke allverdens hevelse, siden jeg fikk på kompresjon så raskt. :tommelsmil: Jobber hjemmefra i dag for å slippe å belaste for mye. Etterpå må nok mannen bort på apoteket og kjøpe en ekstra bandasje + sportstape til meg. Og så får jeg halte avgårde de neste dagene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Hvilken liten sørlandsby da? :lur:

Aiai, du vet det, at det var stepkasse du stod på, ikke stupebrett :fnise: Nei, stygt å le, det er vondt å forstue ankelen :troest: God bedring, vennen :klemmer:

:klem: på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hmm, flytting.. spennende! Må innrømme jeg ble nyskjerrig på hvor ;)

Så lenge de har postkontor så man kan nettshoppe skulle det vel gå bra ;)

God bedring til ankelen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Hvilken liten sørlandsby da? :lur:

Aiai, du vet det, at det var stepkasse du stod på, ikke stupebrett :fnise: Nei, stygt å le, det er vondt å forstue ankelen :troest: God bedring, vennen :klemmer:

:klem: på deg!

:ler: Helt greit å le, jeg følte meg rimelig idiot! Takk, søte deg!

:kose:

Hmm, flytting.. spennende! Må innrømme jeg ble nyskjerrig på hvor ;)

Så lenge de har postkontor så man kan nettshoppe skulle det vel gå bra ;)

God bedring til ankelen :klemmer:

Haha, det var akkurat det jeg tenkte også! Selv om de har vel ikke direkte postkontor - det er post i butikk. Men det er greit nok. ;)

Takktakk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...