*lilly* Skrevet 25. mai 2011 #1802 Skrevet 25. mai 2011 Det skjønner jeg godt! Det er betryggende å vite at man har "normale" symptomer selv om svangerskap kan være så forskjellige Jeg var kvalm frem til uke 13, da gav det seg og etter det har det vært mer eller mindre plankekjøring Ikke noe gøy å være kvalm mens det står på, men man klarer det også! :gjeiper: Ultralyd i uke 7 høres ut som en god ide, det er lenge å gå og vente ellers selv om jeg er sikker på at alt kommer til å gå helt fint denne gangen
iingvild Skrevet 25. mai 2011 #1803 Skrevet 25. mai 2011 Koselig! Krysser fingre og tær for deg/dere! Stor klem!
lille katt Skrevet 25. mai 2011 #1804 Skrevet 25. mai 2011 Veldig spennende, nå krysser vi fingre og tær de neste 36 ukene!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. mai 2011 #1805 Skrevet 25. mai 2011 Så koselig lesing Denne gangen skal det gå bra
*Frida* Skrevet 25. mai 2011 #1806 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer, *Joyce*! Eg hadde ikm og fekk to blå 25. mai i 2008. Satsar på at alt no går like bra som det gjorde då. Februarbarn er supre!
*Joyce* Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1807 Skrevet 25. mai 2011 Tusle: *lilly*: Nei, akkurat kvalmen er noe herk... Med Turnerose spøy jeg flere ganger daglig, gikk ned en del i vekt og det ga seg ikke før nesten halvveis. Det var litt i overkant mye... Plankekjøring etter uke 13 sier jeg ja takk til. iingvild: Takk,vennen! lille katt: Tusen takk til deg også! Milla: Vi satser på det. Frida: Jepp, februarbarn er best! Det er veldig rart å tenke tre år tilbake, for jeg testet jo også positivt omtrent nå. Har samme menstermin som med Turnersoe, faktisk. Litt rart! Og nytt februarbarn passer meg godt.
*Joyce* Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1808 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er helt skjelven i dag, jeg. Lurer fælt på hvordan dette skal gå, merker jeg. Og jeg er litt usikker på hvordan jeg vil takle det om det skulle bli enda en SA/MA... Også er det jo litt usikkert ifht jobb, skole osv om dagen, så jeg kjenner litt på bekymring for det. Men det ordner seg vel. Satser på det. Ellers kom jeg over en bok på salg i dag som jeg har fått anbefalt av flere - Familiekokeboka. Så den er jeg spent på å kikke i når jeg kommer hjem. 249 kr på Tanum!
Trekkoppfuglen Skrevet 25. mai 2011 #1809 Skrevet 25. mai 2011 Dagens gode nyhet! Veldig, veldig glad på deres vegne, og samme menstermin som med Turnerose MÅ jo være et godt tegn.
*Joyce* Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #1811 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Fytti h******! Jeg er kvalm alt! Og svimmel. Så svimmel at jeg knapt klarte å hente Turnerose i barnehagen i dag. Jeg måtte be henne pent om å gå selv, for å jeg følte meg virkelig ikke trygg på å ha henne på ryggen i meitai. Og hun var så flink, gikk hele veien hjem (ikke at det er så langt, men langt nok for en sliten 2-åring). Jeg landa rett på sofaen, og der har jeg vært siden. Har sovet i drøyt to timer og føler meg fortsatt uggen og veldig svimmel. Hva har jeg begitt meg ut på? Jeg lurer litt på om jeg angrer... Men samtidig, som jeg skrev i går, er det jo en trygghet i symptomer... De var ikke så kraftige sist, så selv om det hadde vært deilig med et symptomfritt svangerskap, så hjelper det faktisk på den mentale siden. Jeg hadde bare glemt hvor j****g kvalmen var med Turnerose. Endret 26. mai 2011 av *Joyce*
dreia Skrevet 26. mai 2011 #1812 Skrevet 26. mai 2011 og litt for symptomene. Gratulerer! Håper virkelig dette er gongen! :pls:
Mirabella76 Skrevet 26. mai 2011 #1813 Skrevet 26. mai 2011 Gratulerer så mykje med ein spire i magen! Kryssar fingrane for at det går bra denne gangen. Symptoma høyrest iallfall lovande ut, sjølv om dei er plagsomme.
*lilly* Skrevet 27. mai 2011 #1814 Skrevet 27. mai 2011 Jeg litt for kvalme og svimmelhet jeg, selv om det ikke er noe særlig behagelig! Håper det ikke varer like lenge som med Turnerose! Hold ut
Mischa Skrevet 27. mai 2011 #1815 Skrevet 27. mai 2011 Huff da, symptomer som både er positive og negative på samme tid. Ikke lett! Spennende tider skjønner jeg hvor plagene kan være positive tegn, men håper likevel du føler deg litt bedre etterhvert. Ikke godt å føle seg uvel
Nilla Skrevet 27. mai 2011 #1816 Skrevet 27. mai 2011 Hipp hurra!!!! Dette var svært hyggelige nyheter, *Joyce*. Denne gangen SKAL det gå bra! Og jeg vil også litt for symptomer. De signaliserer noe positivt, om de er aldri så plagsomme. En ul i uke 7 hørtes fornuftig ut. Roer nervene litt å få se hjertet som slår. Hipp hurra en gang til!
Molo Skrevet 27. mai 2011 #1817 Skrevet 27. mai 2011 Oi, her skjer det ting! Gratulerer så mye med positiv test (og masse symptomer :gjeiper: )
*Joyce* Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #1818 Skrevet 27. mai 2011 Nei, nå gikk det ikke veien like vel... Skikkelig positiv test i dag morges, men nå blør jeg. Mye. Så kanskje svimmelheten og kvalmen i går var i forbindelse med at det gikk galt, ikke at det gikk bra...
Tussi! Skrevet 27. mai 2011 #1820 Skrevet 27. mai 2011 Uff, det var jo ikke sånn det skulle gå nå. Verden er bare så urettferdig, som om ikke du har nok og slite med for tiden. Sender en stor klem til deg og håper du kommer gjennom dette fortest mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå