Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi var på teateret i frognerparken i fjor, og det likte lille ii veldig godt. Vi må også få oss en tur dit i år. :)

Håper du får slappet av skikkelig i ferien din! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iingvild: Ja, jeg husker at dere var der! Tror jeg så noen bilder i bloggen din eller noe. :)

Takk! :klemmer: Det skal bli godt. Skal dere være i Oslo i juli? Hadde vært veldig koselig å treffes!

Skrevet

Siste dag på jobben. Rart. Jeg har fått mange kommentarer på at det er kjempedumt at jeg må ut, at de synes det er skikkelig teit at reglene brukes sånn, at jeg burde ha fått fast stilling. Men ut må jeg. Det er litt vemodig i dag, kjenner jeg. Har tross alt jobbet her i 7 år! Dog med opphold i forbindelse med at Turnerose ble født, såklart. Da jeg begynte var jeg 21, nesten 22. Det føles som det var et annet liv. :)

De nærmeste kollegene mine er søte. "Hvordan skal vi klare oss uten deg, *Joyce*?" Det er jo fint å vite at de har satt pris på meg, ihvertfall! Og siden sjefen har ferie, har damene her ordnet med avslutning, kjøpt inn kake og invitert til markering i ettermiddag. Får helt klump i halsen her!

Men samtidig ser jeg frem til ferie. Egentlig, ihvertfall. Ble så oppgitt i går. Snakket med mamma, som presterte å si at de ikke hadde fått med seg at vi skulle ha ferie i juli (noe vi har sagt sikkert fem ganger), og at hun ikke visste om vi kunne få en uke på hytta likevel. Jeg blir så lei meg! :tristbla: Hytta er mitt sommersted, det er der jeg har tilbragt store deler av somrene mine helt fra jeg var 5 uker gammel. Vi klarer oss selvsagt uten, men det er ganske sårt. Føler at mamma og pappa presser meg ut, at de ikke unner oss en uke der. Særlig fordi de skal ut på en lengre reise til et sted langt borte som jeg har veldig lyst til å reise til til høsten/vinteren, broren min skal være med, men jeg har ikke fått tilbudet. Det hadde sikkert ikke vært praktisk mulig, men det er vondt likevel. Og så kan vi ikke få en uke på hytta i sommer engang, liksom. Uff, barnslig, jeg vet. Men vondt og vanskelig er det like fullt.

Jeg har lagt masse planer for ting jeg vil gjøre til uka. Male den siste døra i gangen oppe (solgul :sol:), male 2x Bekväm, sydate med en venninne til uka, litt flere syplaner på egenhånd, trening, forhåpentligvis treffe noen venninner... Jeg får se hva jeg faktisk får gjort. :) Ideelt sett burde jeg vel bruke tiden på masteroppgaven, men det tror jeg jamen ikke jeg gidder. :sjenert:

Skrevet

Jah... Mannen er lagt inn på sykehuset med infeksjon for sjekk, siden de ikke skjønner hva det kommer av. Hjertet litt i halsen nå... :(

Skrevet

Da har han fått vite at han blir liggende i et par-tre dager i førsteomgang, med intravenøs antibiotika. De har tatt masse tester, men vet ikke hva det er. Guffent...

Skrevet

Mange gode tanker, vennen! :klemmer:

Skrevet

:klem: Håper han kommer seg raskt på beina!

Vi er hjemme den kommende uka i juli, ellers er vi bortreist. Kanskje vi kan møtes en lørdag/søndag i august? Hadde vært koselig.

Sender en klem til!

Skrevet

Mange klemmer og tanker herfra!

Håper det går bra med dere?

Skrevet

Hvordan går det med dere? :klemmer:

Skrevet

Uff, sorry at jeg ikke har oppdatert! Har vært litt mye de siste dagene, bare. :)

Mannen er bedre, det viste seg å være en kraftig hudinfeksjon, og intravenøs antibiotika tok knekken på den. Nå er han hjemme igjen, om enn noe redusert, og knasker videre på antibiotika. Men han har skaffet seg et nytt PS-spill og har det vel egentlig ganske greit der han liggesitter foran TV-en. ;)

Jeg er ganske sliten etter noen dager med bekymring + eneansvar for en aktiv 2-åring, men prøver å nyte fridagene mine nå!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Godt å høre det går bedre!

Er turnerose overalt hele tiden ;) som en venninne av meg, sønnen der i huset er 2år og 2mnd, han holder det gående hele dagen. Hun er mer sliten enn han om kvelden :fnise:

Skrevet

Toåringer er nysgjerrige skapninger. :fnise: Jeg tok av meg den ene øredobben, og I ble helt måpende og måtte undersøke øret mitt for å se hva det var for noe rart.

Skrevet

Godt å høre at mannen er på bedringens vei. :klemmer: Håper du får hvilt deg litt etterhvert du også. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...