Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hytteturen hørtes fantastisk ut :strix:

Her blir det hytte på hjemstedet etterhvert, kan ikke tenke meg skjønnere sted å ha hytte, helt objektivt sett såklart ;)

Stor, stor :klem: til vakre deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hytteturen hørtes fantastisk ut :strix:

Her blir det hytte på hjemstedet etterhvert, kan ikke tenke meg skjønnere sted å ha hytte, helt objektivt sett såklart ;)

Stor, stor :klem: til vakre deg!

Oooh, hytte på hjemstedet må jo bli knall! :jepp: Det er et av stedene som kanskje kan konkurrere med vår hytte. :fnise:

Stor, stor :klem: tilbake til skjønne Tusle!

Hørtes ut som en herlig hyttetur :)

Det var det! :jepp:

Skrevet

Åh, hyttetur! :hjerte: Har mange gode minner fra barndommens ferier på familiehytta. Min familie har ikke hytte lenger, men familien til forloveden min har det, så jeg satser på at Lille får oppleve mange fine stunder der.

Skrevet

Åh, hyttetur! :hjerte: Har mange gode minner fra barndommens ferier på familiehytta. Min familie har ikke hytte lenger, men familien til forloveden min har det, så jeg satser på at Lille får oppleve mange fine stunder der.

Må satse på det, ja! :jepp::klemmer:

---

:( Sitter og ser på BBC. Helt vanvittig å se bildene fra London. Byen "min"! Det har foreløpig ikke vært "clashes" i akkurat det området der jeg har tilbragt barndommens somre, men ikke langt unna. BBC melder at det ikke har vært "this many blazes in one night since the Blitz".

Skrevet

:vinke: Lenge siden jeg har skrevet noe her! Har vært innom og lest avogtil, men det har vært så mye annet enn KG denne sommeren ;)

Høres ut som dere har hatt en fantastisk sommer, hyttetur er så koslig og det høres ut som den ligger veldig idyllisk til :sol: Trist at det tar sånn tid før ny spire sitter skikkelig, skjønner godt at det er slitsomt :klemmer: Sikkert lurt å ha pratet med mannen om det, så vet dere hvor dere har hverandre! Håper og tror at ny spire er på plass snart, og at den sitter i 9mnd denne gangen.. junibarn kan absolutt anbefales :hjerte:

Vurderer forresten å kjøpe Manduca, dere er fornøyd med den eller? Er det noen andre du heller vil anbefale? Litt viktig at den er grei å ta av/på, kan brukes en stund og at den er "riktig" for babyryggen og hoftene. Ikke noe Babybjørn altså, men den er vel ikke du noe fan av uansett :ler:

Mange, mange :klemmer:

Skrevet

:vinke: Lenge siden jeg har skrevet noe her! Har vært innom og lest avogtil, men det har vært så mye annet enn KG denne sommeren ;)

Høres ut som dere har hatt en fantastisk sommer, hyttetur er så koslig og det høres ut som den ligger veldig idyllisk til :sol: Trist at det tar sånn tid før ny spire sitter skikkelig, skjønner godt at det er slitsomt :klemmer: Sikkert lurt å ha pratet med mannen om det, så vet dere hvor dere har hverandre! Håper og tror at ny spire er på plass snart, og at den sitter i 9mnd denne gangen.. junibarn kan absolutt anbefales :hjerte:

Vurderer forresten å kjøpe Manduca, dere er fornøyd med den eller? Er det noen andre du heller vil anbefale? Litt viktig at den er grei å ta av/på, kan brukes en stund og at den er "riktig" for babyryggen og hoftene. Ikke noe Babybjørn altså, men den er vel ikke du noe fan av uansett :ler:

Mange, mange :klemmer:

Hehe, helt forståelig at du har hatt litt annet å holde på med! ;)

Junibarn er ikke dumt - jeg er junibarn selv. :lol: Håper jo at det går! Jeg har eggløsning omtrent nuh, så vi jobber med saken. ;)

Jeg svarte deg jo i boka di. :) Og jeg liker at du ikke vil ha BB! :fnise:

:klemmer: tilbake!

Skrevet

Ett stykk jobbsøknad sendt... Kryss fingrene! Jeg har virkelig lyst på den! :jepp:

Tordenet rumler over himmelen her, og jeg lurer på om jeg bare skal stikke bort i bhg og hente. Turnerose synes mye er skummelt om dagen, og torden er noe av det skumleste... Men de er vel vant til å takle tordenskrekk i barnehagen også, kanskje. Er nok ikke så rent få barn som synes det er litt guffent.

Jeg har brukt dagen til sortering av tanker og linker. :lol: Jeg har nemlig oppdaget Evernote i sommer, men det er først nå jeg har hatt tid og anledning til å rydde litt på maskinen min ved hjelp av det. Utrolig hendig! Nå har jeg kategorier for alle sånne linker som jeg har hatt liggende åpne i nettleseren, sånt som jeg skal huske på og som jeg glemmer om jeg legger det i favoritter. :nigo: Jeg liker den moderne verden. Jeg har også ambisjoner om å scanne inn/ta bilde av diverse utklipp og sånt som jeg har samlet på opp gjennom årene - mye av typen oppskrifter, på både mat, strikking og annet hobbystæsj.

Blæh, nå kom regnet. Da drøyer jeg til kl 16 med henting likevel... ;)

Forøvrig skal jeg ut i kveld! På vift! Alene! Eller, med to (kanskje tre) venninner. Vi skal på Foodstory på Løkka og bare kose oss. Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Kryssar fingrane for deg, for både jobb og andre ting! :klemmer:

Skrevet

*kryssar fingrar for jobb*

Og ja, junibarn kan virkelig anbefalast, altså, så eg kryssar fingrar for det også. :tommelsmil:

Håper du kosa deg med venninnekveld. Det høyrtest artig ut. :nigo:

Skrevet

Fingerkryssing og gode tanker for jobb og andre ting herfra også :tommelsmil: Håper dere hadde det koslig på veninnekveld, kan tenke meg at det var godt å komme seg ut litt (uten mann og barn) ;)

Skrevet

Håper du har det bra! :klemmer: Syns det er så koselig å lese innleggene dine, så jeg håper det kommer ny oppdatering om ikke så lenge ;)

Skrevet

Kryssar fingrane for deg, for både jobb og andre ting! :klemmer:

Tusen takk! :klemmer:

Håper dere hadde en koselig venninnekveld :nigo:

Vi hadde det supert! Og det skal gjentas om ikke altfor lenge. :jepp:

*kryssar fingrar for jobb*

Og ja, junibarn kan virkelig anbefalast, altså, så eg kryssar fingrar for det også. :tommelsmil:

Håper du kosa deg med venninnekveld. Det høyrtest artig ut. :nigo:

:kose:

Fingerkryssing og gode tanker for jobb og andre ting herfra også :tommelsmil: Håper dere hadde det koslig på veninnekveld, kan tenke meg at det var godt å komme seg ut litt (uten mann og barn) ;)

Takktakk! Ja, venninnekveld er supert, det er nesten som da jeg var ung og barnløs. :fnise:

Alt vel? :klemmer:

Det rusler og går! Godt å se deg tilbake! :klemmer:

Håper du har det bra! :klemmer: Syns det er så koselig å lese innleggene dine, så jeg håper det kommer ny oppdatering om ikke så lenge ;)

Synes du? Så koselig! Jada, har det fint, bare ikke så skrivete om dagen. :)

Skrevet

Dagene går fort! Turnerose er tilbake i barnehagen, mens jeg sitter og prøver å skrive på masteroppgaven min + søke jobber. Ikke så lett, noen av delene. :lol:

Ikke så mye nytt å melde om, egentlig. Venter på mensen - ting kan forsåvidt tyde på at den ikke kommer (livmorhalstappen + stikninger i livmorområdet), men jeg har bestemt meg for å ikke tro noe som helst før evt positiv test. Og uansett er det vel ikke så gode utsikter på at det går bra... :sukk: Skal forresten til gyn neste uke, det kan jo bli interessant. Særlig om jeg er gravid. Hehe.

I dag skal vi få rhubarb på besøk, det blir bra! Lenge siden sist - synd, men sånn blir det i hverdagen... Gleder meg veldig til å se henne, ihvertfall! Hun heter forøvrig det samme som en av Turneroses venninner i barnehagen, en hun leker mye med, så det ble litt forvirring i dag morges da jeg sa at xxx skulle komme. :ler: Så nå har vi døpt rhubarb store-xxx. :)

Nei, jeg bør vel få gjort litt... Det sitter langt inne, gitt. Og nå kom posten, kanskje det er hentelapp fra iherb så jeg har en unnskyldning for å gjøre noe annet? :fnise:

Skrevet

:pls: for eit interessant gyn-besøk.

Eg kjenner så godt til alt anna ein vil gjera enn masteroppgavejobbing. Eg har vore mange turar i postkassa tidlig på dagen berre for å få ein pause frå det eg egentlig skulle gjera. Og på vegen til og frå postkassa var det jo alltids andre ting eg såg at måtte gjerast. ;)

Skrevet

Så bra du har time til gyn snart. :jepp:

Hverdag er fint, jeg liker rutiner og forutsigbarhet i livet mitt. :fnise:

Ha en fin dag, kjære Joyce! :klemmer:

Skrevet

:pls: for eit interessant gyn-besøk.

Eg kjenner så godt til alt anna ein vil gjera enn masteroppgavejobbing. Eg har vore mange turar i postkassa tidlig på dagen berre for å få ein pause frå det eg egentlig skulle gjera. Og på vegen til og frå postkassa var det jo alltids andre ting eg såg at måtte gjerast. ;)

Hehehe, godt å høre at det gjelder andre, også... Åh, det er så vanskelig å komme i gang!

Så bra du har time til gyn snart. :jepp:

Hverdag er fint, jeg liker rutiner og forutsigbarhet i livet mitt. :fnise:

Ha en fin dag, kjære Joyce! :klemmer:

Takk i like måte, søte du! :kose:

:klem:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...