Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra at u har møtt på en lege du er fornøyd med, ikke noe er bedre enn det.

Håper det går denne gangen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:smilyblomst:

Jeg har tenkt på deg i hele dag, og denne nyheten ble jeg så glad for at jeg måtte gråte litt. :kyss:

Skrevet

Åh, så fantastisk!! :strix: Denne gangen går det bra vet du :klemmer:

Så bra at du får god oppfølging fremover, det blir spennende uker :tommelsmil:

Skrevet

Så bra at u har møtt på en lege du er fornøyd med, ikke noe er bedre enn det.

Håper det går denne gangen ;)

Tusen takk! :klemmer:

:smilyblomst:

Jeg har tenkt på deg i hele dag, og denne nyheten ble jeg så glad for at jeg måtte gråte litt. :kyss:

Kjære, søte deg! Du er så god! :kose:

Åh, så fantastisk!! :strix: Denne gangen går det bra vet du :klemmer:

Så bra at du får god oppfølging fremover, det blir spennende uker :tommelsmil:

Vi satser på det! :jepp: Og ja, oppfølging er flott. Godt å vite det. :)

Skrevet

Jeg lagde meg ticker, jeg... :sjenert: Dette føles "rettere" denne gangen enn det har gjort ved abortene. Rart med det. Men ligamentsmertene er allerede på plass, antydninger til kvalme, trøtthet! (jeg sover og sover!), "rare" matlyster (har plutselig et helt enormt behov for SALT mat!). Også er følelsen riktig. Det har den jo tildels vært ifbm SAene også, men dette føles på sett og vis mer rett? Hehe, jeg høres jo gal ut. Men jeg har altså en god følelse denne gangen, og det er godt. :)

Jeg har akkurat kikket litt rundt på mammaklær, og jeg er jamen glad jeg har nok fra før! :ler: Jeg fant ett plagg som jeg likte, og det var utsolgt i min størrelse. :lol: Forøvrig har jeg kommet frem til at Demi Curve-buksene kanskje kan brukes en stund - de er veldig stretchy og komfortable, så med strikk i knappehullet kan de kanskje fungere lenger enn de jeansene jeg forsøkte det samme med tidligere - de hadde ikke stretch, og det funket dårlig. ;)

Nå sitter jeg og kikker på et eller annet amerikansk fødeprogram, og tårene triller. :ler: Jeg har funnet frem igjen et teppe jeg begynte på på nyåret, og kjenner at det føles greit å fortsette med det. :) Jeg er trøtt som en dupp og burde egentlig gjøre unna litt husarbeid, men jeg tror det får være. Mannen er i garasjen og maler et strøk til på Turneroses kjøkkenkrakk, som jeg begynte på for noen dager siden. Han ville nemlig ikke at jeg skulle bruke ikke-Sens-maling nå. :rodmer:

Mange tanker i hodet i kveld. :)

Skrevet

Så bra med positiv test, ålreit lege, god vidare oppfølging og ein god følelse. Ingenting som er bedre. :strix:

Nå er eg med på fingerkryssing om at dette går vegen! :pls:

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg lagde meg ticker, jeg... :sjenert: Dette føles "rettere" denne gangen enn det har gjort ved abortene. Rart med det.

Jeg har tro på intuisjon! :rodmer:

Skrevet

Så utrolig hyggelig det var å titte innom her, da :)

Gratulerer så mye med en liten spire i magen :rodmer: Nå krysser vi alt som krysses kan for at den blir der inne de neste ni månedene :klemmer:

Ha en riktig god helg!

Skrevet

Gratulerer så mye med spire i magen :rodmer:

Skrevet

Etter lange tider uten PC er det utrolig hyggelig å komme hit og lese hos deg! Hurra :strix: Og så bra å bli tatt på alvor av legen. Det er viktig, altså!

Kommer sterkere tilbake :klemmer:

Skrevet

dreia: Tusen takk, søte deg! :klemmer:

Alabama: Det har jeg også! Men det har jo hendt at min har tatt feil, da. :sjenert:

Tusle: :klemmer:

Milla: :kose:

Trekkoppfuglen: Takk! Håper din var bra, også - nå er den nesten over...

Molo: Takk, kjære deg! :klemmer:

Delphina: Takktakk! :klem:

lillefot: Tusen takk! (Du er Tusles turvenn, ikke sant? *prøver å plassere folk*)

rhubarb: Takk, vennen! Har du fått ny PC nå?

Bra leger liker vi! :tommelsmil: Gleder meg til å se deg mer igjen her! :kose:

Skrevet

Her har vi hatt en særdeles aktiv helg! Mannens foreldre kom på torsdag, og etter har det vært full rulle. :) Vi har jo hatt en del å gjøre denne helgen mtp arbeidene som skal gjøres her, så det har vært supert å ha dem her sånn sett, også. Svigermor insisterte på at jeg ikke skulle løfte så mye som en handlepose en gang (:fnise:), så mannen har fått hjelp av dem til å flytte de tunge tingene. I tillegg handlet de mengder med ull til Turnerose, så nå er vintergarderoben hennes nesten helt i havn. Det kan være vi må ha en dress til, men det får vi se på når sesongen er i gang.

Vi fortalte dem selvsagt nyhetene. De ble så glade - men med den naturlige "skepsisen" - eller hva jeg skal kalle det - som vi også har nå. Har dog ikke sagt noe til mine foreldre, for jeg/vi orker ikke maset deres... Høres fælt ut, men de skjønner bare ikke at dette ikke er så lett. Før MAen spurte mamma flere ganger i uka om hun kunne fortelle nyhetene til venner/kolleger/alle som ikke har noe med saken å gjøre. Det ble veldig slitsomt i lengden. Så nå skjermer jeg meg selv, heller. Trenger ikke mer stress enn jeg alt føler på selv nå.

Nå er det en episode av Foyle's War vi ikke har sett, popcorn og sitronvann. Og så venter vel senga. :)

Skrevet (endret)

Hallo! Hvem er det som har bestemt seg for at Oslo måtte vannes så til de grader akkurat i dag? :roll: Jeg skal til gynekologens legekontor for å ta hCG-prøve, men mannen har bilen på jobb og her virkelig styrtregner det. Og dette legekontoret har tidenes mest utilgjengelige adresse, til Oslo å være. Til alt overmål er det forsinkelser og innstillinger på både trikk, buss og bane... :sukk:

*vet at jeg kommer til å bli våt*

Endret av *Joyce*
Skrevet

Ah, ingefærte! :hjerter:

Har fortsatt ikke våget meg ut, men nå kan jeg vel ikke drøye så mye lenger. :fnise:

Skrevet

Nei altså. Nå skravler jeg bare med meg selv. Innså at jeg ikke rekker den første bussen fra senteret hvis jeg går nå, så da må jeg vente i 20 min før jeg går. Får gjort fint lite - sitter og hører på rare lyder fra naboene, der de er i gang med radiatorfjerning. Litt dunking og during og en sånn skvalpeaktig lyd, selv om det ikke skal være vann i rørene.

Har fortsatt litt igjen av den diiigre koppen med ingefærte, og kjenner at den gjør godt. Var ikke så mange poser igjen, så jeg, så jeg bør vel bestille litt mer fra iherb. Ikke at det hadde så voldsomt god effekt forrige gang, men det er jo verdt et forsøk. Jeg er forøvrig spent på om mye lavere aktivitetsnivå (dvs ingen stressende jobb) vil ha noe å si for evt kvalme. Jeg husker jo de to ukene vi hadde på hytta da jeg var gravid med Turnerose, der kvalmen bare var blåst vekk. Men så spøy jeg som en gris igjen første dag hjemme. :roll: Jeg kjenner at jeg prøver å forberede meg på kvalme - har funnet frem Seabands, kjøpt inn Salinas m.m. Men håper fortsatt inderlig at den skal bli mindre overveldende.

Jaja. Jeg får ta turen på do (igjen) og komme meg avgårde snart. *må huske blodprøveskjemaet*

Skrevet

God tur til gynekologen! Håper du ikke drukner på veien! Har akkurat vært hos legen selv, heldigvis med bil (!). Regnet så mye at jeg ble gjennomvåt på de korte 20 meterene fra bilen til døra :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...