Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner godt at du sitter og dirrer :fnise:

Så spennende med intervju på drømmejobben! Krysser fingrene for deg :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!!!

Nå ble jeg veldig, veldig glad! :klemmer:

Skrevet

Åh, så bra med to gode nyheter i dag!

:klem:

Skrevet

Så hyggelig lesing her hos deg! :hoppe:

Så supert med jobbintervju. :hoppendeglad: Nesten litt for spennende i sånne jobbtilsettingssituasjoner... heier på deg (de ansetter jo deg om de forstår sitt eget beste ;) ) Hurra for drømmejobben!

Og så bra at frøet er i rute! Hehe... hjem og spy med god samvittighet :fnise: måtte fnise litt her jeg sitter alene i sofaen.

Hm. har ikke vært her "på besøk" på noen dager, og fikk ikke med meg at du kunne treffes i går :klaske: kan du i morgen? evt neste uke?

:klem:

Skrevet

Å, hurra, nå ble jeg jammen glad! :hoppe: To gode nyheter :strix:

:klemmer:

Skrevet

Så fantastisk joyce ;)

Gratulerer så myex håper intervjuet går helt supert;)

Skrevet

Spennende med jobbintervju. Jeg var forresten ca. halvgått gravid med lillebror da jeg var på jobbintervju sist... Sa ingenting i intervjuet, men var innom og fortalte hvordan det lå an da jeg skulle takke ja til stillingen. Ville sjekke ut sjefens reaksjon før jeg bestemte meg. Han tok det greit, om enn noe overrasket (jeg var ganske langt på vei da), så jeg tok jobben :).

Skrevet

Så mykje kjekke nyheter! :strix:

Artig med intervju på drømmejobben. Eg kjenner veldig godt den dirre-følelsen når ein blir kalt inn på intervju til ein jobb ein har veldig-veldig lyst på. :Nikke:

Skrevet

Takk for alle fine ord og tilbakemeldinger! Dere er så gode! :rodmer:

rhubarb - trening i dag (tror jeg, hvis formen tillater det), men kan jeg ikke sende deg en mld om jeg ser at det ikke blir noe av? :klemmer:

lille katt: Takk for innspill på det med hvorvidt man skal si noe om graviditet... Har tenkt mye på det siden jeg søkte, egentlig, og synes det er fryktelig vanskelig! Vil jo ikke føre dem bak lyset, samtidig som det er en reell sjanse for at jeg blir valgt bort (dog selvsagt på annet grunnlag :tunge1:) om jeg sier noe på intervju... I tillegg er det jo det at jeg fortsatt ikke stoler helt på at det skal gå bra, og om det ikke gjør det, så er det jo ikke noe problem, uansett. Jepp, vanskelig. :)

---

Kvalm, kvalm, kvalm. I dag har det ikke hjulpet med mat, heller. Dvs, det hjelper i 20 min eller så, men så blir jeg kvalm igjen. Jeg prøver å tenke at jeg skal være glad som ikke spyr, men det er ikke så lett... Pluss at det er fryktelig vanskelig å konsentrere seg om skolearbeid. Jaja.

I går fikk jeg masse moro i posten, forresten! :nigo: Ny mascara og concealer (av typer jeg har brukt før og er veldig fornøyd med - hhv Becca The Ultimate Mascara og Amazing Cosmetics Concealer), noen oljer til ansiktet (har tenkt å mikse selv!), chocolate chips (til cookies :ler:) og litt annet småplukk, gravid-omega 3, bl.a. Sistnevnte ble kjøpt på grunnlag av to kriterier - lett å svelge + kun én kapsel om dagen. :ler: Husker fra sist hvor vanskelig det var å få i seg sånt. Disse var fine. :) Alltid stas med pakker! :jepp: Fant ut at enkelte kremer og serumer jeg har brukt i det siste inneholder ingredienser som frarådes ved graviditet, så da er det tilbake til oljene. :) Pluss at huden min begynner å bli høsttørr, uansett. Det kan virke som om jeg må ha oljer om høsten, enkelt og greit...

*prøve å jobbe litt*

Skrevet

Så mange gode nyheter på en gang! Krysser fingrene for at det spirer og gror i magen din og at alt er vel! Høres jo veldig lovende ut denne gangen da :) Må være godt å få ordentlig oppfølging!

Også intervju til drømmejobben! Wow, spennende!!! Krysser fingrene for det også :klemmer:

Har dere flytteplaner altså? Har ikke fått med meg det jeg :)

Skrevet

Alt vel? Har du vært på intervju og ul igjen?

Skrevet

Så mange gode nyheter på en gang! Krysser fingrene for at det spirer og gror i magen din og at alt er vel! Høres jo veldig lovende ut denne gangen da :) Må være godt å få ordentlig oppfølging!

Også intervju til drømmejobben! Wow, spennende!!! Krysser fingrene for det også :klemmer:

Har dere flytteplaner altså? Har ikke fått med meg det jeg :)

Nei, har ikke egentlig flytteplaner, sånn helt konkret. Men vi leker med tanken på å flytte til mannens hjemsted innimellom, pluss at Vestfold jo er aktuelt siden mannens jobb har hovedkontor der. Men verdivurderingen er i første omgang mest for refinansiering av lån. ;)

Alt vel? Har du vært på intervju og ul igjen?

Vært på intervju - gikk greit, blir spennende å se om jeg kommer til andre runde. UL på torsdag. :)

---

Jeg har visst mistet litt forum-piffen. :ler: Orker liksom ikke helt om dagen. Sikkert mye fordi jeg er en del kvalm, og det er mye annet som skjer.

I dag sov Turnerose til 9.30! :hakeslepp: Det var utroooolig deilig for mor! :ler: Det har en del å si på kvalmen min, som i dag er nesten fraværende. Deilig!

Skrevet

Bare kjapt innom for å :danser: litt for at alt ser bra ut med spiren din! Og jobb! Og bolig! :)

Lykke til på UL imorgen :) Satser på at alt er kjempefint! :klemmer:

Skrevet

Lykke til i dag, venter spent på oppdatering senere. :klemmer:

Skrevet

Der var det liv! :jepp: Men jeg er satt nesten en uke tilbake. Omtrent som med Turnerose, mao, bare at jeg nå får vite det litt før ordinær UL. ;) 6+3 idag, termin 8. mai. Hun syntes alt så flott ut, men ville likevel ha meg inn igjen i uke 10. Så da får vi vel sjekket at alt er i orden da også. :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...