Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Edit 2: Flytter til generell dagbok etter MA.

Edit: Flytter til graviditetsdagbøkene siden andremann er på vei. Nok med én dagbok. ;)

Jeg må visst ha shoppingdagbok. Men denne gangen skal den ha en litt motsatt funksjon, tror jeg - en shoppeprevensjonsbok, kanskje? :ler: Nei, men ihvertfall et slags forsøk på å ikke kjøpe alt jeg har lyst på. Tenke seg om, prioritere litt bedre og rett og slett være en litt mer fornuftig forbruker. :Nikke:

Noen her inne vet hvem jeg er/var, dere andre klarer vel sikkert å gjette dere til det. ;) Velkommen hit, uansett! :blomst:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DER er du! Rart å sjå deg med anna nick og anna avatar, men for meg vil du nok vere den du var ei stund framover endå. Eg var litt redd for at ting var heilt endra sidan sist eg titta innom, at kjære, gamle gode var borte :(

Håpar verkeleg du fortset med gode tips og råd omkring produkt me ellers ikkje hadde høyrt om før om 10 år :)

Grattis med ny bok, kjære deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årolilja! :klemmer: Ja, nå vet du hvordan det var for oss når du hadde din lille "identitetskrise" her tidligere. :tunge1: Helt enig, med andre ord - det er veldig rart når de man kjenner her inne bytter nick og/eller avatar. Men noen ganger er det jo litt godt, også. :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, ja. Jeg kan jo åpne med at jeg har lagt inn en forhåndsbestilling hos H&M (høstkolleksjonen). Men i veldig stor grad klær til knøttet - hun vokser jo i rakettfart! Fant noen fine prikkete og stripete saker, bl.a. I like! :jepp: Og til meg et par kjoler, to cardigans, en lang bomullsgenser/kjole og sokker og en truse og et par leggvarmere. :) Har fått kjoledilla! Kjøpte en i butikk i dag også, en sort omslagsaktig sak i sort, tynt bomullsstoff med strikk i livet. Kan brettes til side for amming. :tommelsmil: Nå er jeg bare på jakt etter et par tights i en annen farge enn sort som jeg kan ha under. Noen tips? :) Jo, og lillejenta fikk to kule kortermede bodies, en med fantasidyr i mange varianter og en turkis med fantasi-løve på. Fine! :Nikke: Og nødvendige - vi driver med innhandling av str 68 om dagen. :)

Men nå skal jeg altså gjøre yoga (som jeg skrev i den andre dagboka) og komme meg i seng. :Nikke: Take ten steps away from the computer. You can do it! *jobber med meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

:hoppe:

Så kjekt å se deg her inne igjen!

...vi får nå se hvor preventiv denne dagboken blir da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake :klemmer:

Når du nevnte prevensjon og shopping, så leste jeg "look after your penises", herregud så teit jeg er :klaske::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen og Frk. Grønn: Takk! :klemmer: Jeg klarte meg visst ikke uten dere her inne! :kose:

Tusle: :hoho: Jeg har vel strengt tatt ikke så mange peniser å passe på. :ler: Hehe, den der made my day! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten shopping kom i posten i dag - årets andre bikini... :sjenert: Jeg fant ut at jeg måtte ha en "multiway" bikini også, googlet litt og fant den der. På eBay! Tror det var £22 for topp og truse, jeg, (nytt såklart!), £25 med frakt. :strix: Og den var så fin på! Satt kjempegodt! Veldig godt fornøyd. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Haha, jeg leste også "look after your penises", skjønte ikke heelt sammenhengen men :ler:

Godt å ha deg tilbake Joyce :Nikke: Har du bilde av bikinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg leste også "look after your penises", skjønte ikke heelt sammenhengen men :ler:

Godt å ha deg tilbake Joyce :Nikke: Har du bilde av bikinen?

Jeg er såå glad for at det ikke bare er huet mitt det er noe gæernt med :skratte:

Bilde ja? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg leste også "look after your penises", skjønte ikke heelt sammenhengen men :ler:

Godt å ha deg tilbake Joyce :Nikke: Har du bilde av bikinen?

:ler:

Herlig!

Jeg er også nysgjerrig på bikini.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh... Ammetåke, ja! Jeg hadde jo funnet frem bilde, jeg glemte bare å linke til det. :klaske::ler:Denne er det. :) Den har den beste flyttbare bikinistroppen jeg har vært borti - bred og god, ikke sånn smal som skjærer seg inn i huden. *grøss*

I dag har jeg vært på en liten runde med lillejenta og handlet litt småplukk. En høy kasse til å oppbevare innpakningspapir i (Granit), platevatt av bomull og symaskinnåler på Bernina, diverse Drops-garn med 40% rabatt (stalltips til strikkere, de supermyke kvalitetene er på tilbud!), og brød på Meny. :fnise: Jeg skal sy ny pute til barnestolen vi kjøpte brukt, så da trenger jeg platevatt siden jeg presterte å sende den jeg hadde på mellomlagring. Hehe... Puta blir i dette stoffet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja, eg hadde ei identitetskrise tidlegare, så no kan eg forstå at det må ha vore litt smårart å forhalde seg til meg. Men de var snille og greie med meg og lot meg få styre på, så det skal du også ;) Eg trur nok du er flink å ikkje kjem til å skifte ytterlegare :jepp:

Ja, det er litt godt å ta ein liten makeover av og til! Ein ny start og alt det der. Kos deg som *Joyce*, søta du :)

Når du nevnte prevensjon og shopping, så leste jeg "look after your penises", herregud så teit jeg er :klaske::fnise:

Eg må innrømme at heilt med det same så tenkte eg det same. Og eg tenkte vidare "korleis pervo person er denne *Joyce*!?" :fnise: Neida, eg tenkte ikkje det, men eg måtte fnise litt når eg oppdaga kor feil eg hadde lese tittelen.

Kjekt at du har ny bok! Gledar meg til å fylgje med no! Vetlajenta er nok byrja å verte stor kan eg tenkje meg. Eg har ei venninne som fekk ein son på omtrent same tid som du fekk snuppa di, og han har jo vokst masse sidan påske! Søte nurk :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, eg hadde ei identitetskrise tidlegare, så no kan eg forstå at det må ha vore litt smårart å forhalde seg til meg. Men de var snille og greie med meg og lot meg få styre på, så det skal du også ;) Eg trur nok du er flink å ikkje kjem til å skifte ytterlegare :jepp:

Ja, det er litt godt å ta ein liten makeover av og til! Ein ny start og alt det der. Kos deg som *Joyce*, søta du :)

Eg må innrømme at heilt med det same så tenkte eg det same. Og eg tenkte vidare "korleis pervo person er denne *Joyce*!?" :fnise: Neida, eg tenkte ikkje det, men eg måtte fnise litt når eg oppdaga kor feil eg hadde lese tittelen.

Kjekt at du har ny bok! Gledar meg til å fylgje med no! Vetlajenta er nok byrja å verte stor kan eg tenkje meg. Eg har ei venninne som fekk ein son på omtrent same tid som du fekk snuppa di, og han har jo vokst masse sidan påske! Søte nurk :hjerter_rundt:

Makeover er bra, ja! ;) Selv om den kanskje aller helst skulle foregått på et spa med frisør, stylist og sminkedame på standby. :fnise:

:ler: Jeg begynner å innse at det uttrykket kanskje ikke er så kjent her til lands. Men det er jo en fin idé, selv om den mister litt mening når man bytter ut "pennies" med "penises". :hoho: Det måtte vel blitt "Look after your penises, and the fannies will look after themselves", da, kanskje? Det kan vi vel klare, jenter? :fnise: Makan til ufint språk her i dag, altså! Google "fanny slang" hvis noen lurer på den... ;)

Så koselig med venninne med baby! Jeg bare venter på at du også skal si at du er gravid, jeg nå. :tunge1: Det er så koselig med baby, og særlig nå som hun begynner å prate litt og er mye mer "med". Også har vi jo hatt vanvittig flaks med at vi har fått en skikkelig flink sovebaby. Hun har skjønt at man skal være våken på dagen og sove på natta! :Nikke:

:klemmer:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg er tydelegvis attende, hoppar på med eingong det kjem eit innlegg på "Mine innlegg"! Merkar at eg har sakna dette litt ;)

Makeover er makeover sjølv om det berre er på eit forum på nett :fnise:

Neeei, eg kan ikkje hugse å ha høyrt uttrykket før...men så har eg kanskje ikkje vore så flink å fylgje med heller når nokon har sagt det...

Oi, oi no slår *Joyce* til igjen, du skulle ha vaska såpa med munnen din eller omvendt ;) Eller kanskje heller at du skulle vaska fingrane dine, for det er jo dei som skriv desse skitne bokstavane...hmm, gotta love cyberworld :)

Ja, det er veldig koseleg med ei god venninne med baby. Det er faktisk den fyrste nære venninna mi som tek det steget! Eg merka at det rasla noko heilt heftig når eg fekk halde han i påsken... Noko så utruleg søtt...var til tider redd for at han skulle ete opp dei små, søte fingrane sine... :ler:

Så gøy når dei byrjar å plundre (eller kva det heiter), masse gøyale lydar som liknar på verkelege setningar ;)

Sovebaby er ein fin ting å få. Eg var ein ekstrem sovebaby sjølv, og har vel fortsatt med sovedelen i vaksen alder. Dersom eg får ein unge, så vert den vel up and awake døgnet rundt...A+ menneske...

Var du A- eller B-menneske? Og kva er mannen din? Vetlajenta er vel B, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som sitter her inne og hopper på med en gang noe dukker opp på Mine innlegg. :ler:

*risle, rasle* ;) Og ja, fingre er jamen godt å spise på! Det ser så komisk ut, de putter jo nesten hele hånda inn i munnen. :ler: Og det morsomste er når hun har fått tak i noe, fører det mot munnen, og så glipper i det hun skal smake på det. Hun ser like overrasket ut hver gang hun ender opp med hånda si igjen. :fnise:

Hehe, jeg var kolikkbaby, så her kom sovedelen litt senere... Men nå er jeg så definitivt B-menneske, mannen også. Så hun har værsågod å være B-menneske lillejenta óg! ;) Ellers blir det ufred i heimen!

Liker forresten det Ivar Aasen-sitatet ditt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn her også før eg set på ein episode av Entourage :)

Det var dårleg med nye innlegg her for tida, men kjenner at skuldra ikkje har godt av at eg sit med dataen dagen lang så eg bør uansett ta meg ein pause ;)

Ja, dei små babyfingrane var jammen gode! Eg vart heilt fascinert av at han stappa heile greia inn i munnen og greide å smile samstundes...! Og ehm fise i tillegg... Simultankapasitet...! :fnise:

Dei har så mange søte ansiktsuttrykk...

Uff, stakkar deg som hadde kolikk...er ikkje heilt sikker på kva det eigentleg er, men er det ikkje mageverk++? Herleg at heile familien er B-menneske! Ufred i heimen er ikkje noko ein må trakte etter...Alle må sove og vere vakne på likt! Basta bom! :)

Så kjekt at du likte Ivar Aasen-sitatet mitt :) Eg vert meir og meir nynorsk-fan, så eg syns det burde stå der. Nynorsken min er rævva, men eg prøver å forbetre den litt etter litt. Studieåra med null kontroll øydela det ein hadde pugga på ungdomsskulen og vidaregåande....

Ha ein flott kveld, *Joyce*. Har snuppeduppen lagt seg og søv søtt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...