Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Kjolen lå i postkassa i dag! :hoppe: Og den var så fin! Beltet manglet riktignok, men det gjør ikke så mye, jeg blir som regel bare gal av sånne og tar dem av, uansett. ;) Så nå venter jeg bare på stroppeløs BH (som jeg har forhåndsbestilt for en liten evighet siden hos Bravissimo), pluss at jeg må finne sko. De grå fra mitt eget bryllup som jeg trodde kunne passe viste seg å være litt for mørke. Så nå har jeg planer om å finne sko i den mørke lillafargen på kjolen (det som ser nærmest svart ut på bildet), det tror jeg blir bra! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag kom den stroppeløse bh'en og Repetto-skoene, begge bestilt for ganske lenge siden. Begge deler var smashing! :tommelsmil: Bh'en satt helt perfekt, det er den beste stroppeløse varianten jeg har vært borti. Den ga puppene et akkurat passe løft og satt stramt og fint og godt, men uten at den var så trang at det tyter ut over kanten sånn som det har gjort med stroppeløse jeg har prøvd tidligere. Veldig bra! Måtte jo prøve med kjolen også, og med litt klestape blir det perfekt. :jepp:

Repetto kan sakene. Sånn er det bare. Fantastisk gode på foten, lekre å se på, og perfekt buet kant sånn at ikke "tåutrigningen" synes. :fnise: De er myke som smør, skinnet bare føyer seg etter foten og tilpasser seg. Det er ganske enkelt ballettsko med skikkelig såle. ;) Jeg skal ta dem med til skomakeren og få lagt gummi på sålen, da. Skinnsåler slites så fort, og er særdeles dumme hvis det kommer et uventet regnskyll. :nigo: Kanskje jeg må ønske meg Swims til bursdagen? :)

Jeg vurderer en tur ut for å jakte på sko til kjolen i kveld, men jeg får se hva jeg orker. Dessuten er alle de gode amme-bh'ene mine til vask, så jeg har på meg en særdeles lite flatterende variant som jeg kjøpte for å ha med på sykehuset. Plutselig hadde jeg fire pupper, gitt... :ler: Og det kan man jo ikke vise verden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, til de som er interessert - Repettoskoene ser ut til å være "utenfor sesong" nå, så det går an å få rabatt på dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld var jeg på en liten luftetur, og jamen fant jeg meg ikke sko til kjolen! Tror jeg, ihvertfall, jeg må prøve dem i dagslys i morgen. :) De er vel fuschiafarget omtrent, sandaler med ca 3 cm kilehæl, åpen tå og stropp rundt ankelen. Fra Roots... Fant ikke bilde noe sted. Men de tar opp en av fargene i kjolen, selv om det ikke er den dominerende fargen. Jeg tror f.eks. røde sko ville blitt litt vel mye. Så nå starter jakten etter en fuschiafarget clutch. :ler: Tror ikke jeg skal ha smykker til utover et par enkle øredobber (muligens grå "hengeperler") og gifteringen. ;) Kanskje et armebånd hvis jeg finner et enkelt et.

Datt også innom H&M, på jakt etter en tunika/kjole og tights. Jeg hadde aldri trodd det skulle skje, men det er faktisk et av antrekkene jeg føler meg mest vel i om dagen. Man stiller plutselig litt andre krav til klærne sine når man ammer, viser det seg. :) Det skal være behagelig, mulig å åpne/dra til siden for å slenge ut puppen, og helst litt representabelt på samme tid. Jeg kjøpte denne og disse. Prøvde ikke i butikken, men det passet perfekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten lyst på disse buksene. Modellen så jo helt j**** ut på bildet der, men den sitter veldig pent på meg, så pent at det er favorittjeansen min. :) Har plutselig fått øynene opp for lys denim... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høhø, jeg holder enetale... Får visst ikke nok av min egen "skrivling" (skravling/skribling - haha...)! Men jeg har innsett i dag at jeg elsker sommeren fordi jeg da kan bruke alle de fine skoene mine. :fnise: Jeg har virkelig mange fine sko, altså! Og der vi flytter var det et helt skap som var PERFEKT til å oppbevare sko i (det var det damen i huset brukte det til), pluss at vi skal ha masse Pax-skap i walk-in closet'en vår der jeg har lyst på sånne skoholdere nederst. Det er veldig mye enklere å få brukt alle de fine skoene når jeg ser dem! Nå ligger de spredd overalt i skoesker og skoskap og jeg vet ikke hva. I dag fant jeg igjen et par sorte, høyhælte sandaler jeg helt hadde glemt at jeg kjøpte på slutten av sommeren i fjor. De er fra Maloix, og supergode på foten. De skal jeg bruke masse fremover! Og alle de fine ballerinaene mine... I :hjerte: shoes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med så mange vellykkede kjøp både i butikk og på nett! :tommelopp:

Jeg kan ikke kjøpe klær uten å prøve selv om jeg nå ser ganske tydelig hva som burde kle meg og ikke så er det alltid rom for overraskelser :dry: Dessuten vet jeg at om jeg kommer hjem med et plagg som ikke passer så blir det ofte liggende :sjenert:

Skoskap høres ut som en drøm :hjerter: Mine ligger litt her og der, i skap og på gulv - og gjerne foran inngangsdøra så sambo snubler i de og blir rimelig hissig og truer med at jeg aldri får kjøpe nye sko igjen før jeg kaster de gamle :fnise:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil å ha repettoer, kanskje jeg skal bestille og se om de passer ;)

Har du din vanlige størrelse i den stroppeløse? Jeg trenger også en stroppeløs, men er litt usikker på å bestille fra nett. Da bhene mine fra LaLina er i to forskjellige størrelser *dilemma* ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Jeg har heldigvis blitt ganske flink til å gå tilbake med ting hvis det ikke passer. :) Det er jo også fordelen med H&M, med åpent kjøp i ganske mange dager... Men før var jeg fæl til å la la ting bli her. Ikke bra! :riste:

Hehe, ja, vi snubler i sko her også... Har jo denne lange, smale gangen og jeg har hatt sko stående langs veggen. :ler: Blir deilig å få dem ut av veien!

Tusle: Jeg synes du skal bestille! :jepp: De er virkelig kjempefine!

Den stroppeløse er i 75H, jeg bruker 75GG fra Freya, men i Panache må jeg opp en cupstørrelse. :) Hvilke merker er de du har igjen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er fra Freya og Fantasie, i Freya har jeg 80H, mens i Fantasie har jeg 70HH, så jeg er litt i tvil egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: Jeg trooor jeg ville satset på 75H eller 80H da, men det er jo vanskelig å vite...

---

Jeg kjøpte meg denne i dag, Oasis har 20% på alt i butikken ut uka. Men buksa var det ingen som hadde i lang.

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Nydelig tunika/kjole :)

Fuksia blir sikkert lekkert til kjolen din! Jeg har også fått Ebay-kjolene mine, og den ene var litt bomkjøp, mens den andre var perfekt. Dog i feil størrelse... Så nå håper jeg selger er behjelpelig med å bytte om *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig tunika/kjole :)

Fuksia blir sikkert lekkert til kjolen din! Jeg har også fått Ebay-kjolene mine, og den ene var litt bomkjøp, mens den andre var perfekt. Dog i feil størrelse... Så nå håper jeg selger er behjelpelig med å bytte om *krysser fingrene*

Heter det fuksia på norsk? For et underlig ord! :ler: Det var morsomt å uttale. Jadda, litt språknerd. ;)

Krysser fingrene jeg også! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Heter det fuksia på norsk? For et underlig ord! :ler: Det var morsomt å uttale. Jadda, litt språknerd. ;)

Krysser fingrene jeg også! :Nikke:

Kommer sikkert av blomsten ved samme navn ;) Men jeg sier både fuksia, cerise og magenta om noenlunde samme farge, så ikke stol 100% på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer sikkert av blomsten ved samme navn ;) Men jeg sier både fuksia, cerise og magenta om noenlunde samme farge, så ikke stol 100% på meg :fnise:

Ja, den er fin den blomsten! Den heter da altså fuschia på engelsk. Men fuksia har jeg aldri hørt før - jeg er nok ikke så bevandret i hageverdenen... Lurer på om det går an å ha fuksia i potte? I tilfelle vil jeg nok kanskje ha en på verandaen der vi flytter. ;) I tillegg til klematis og dvergsyrin som jeg alt har bestemt meg for. :nigo:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusle: Jeg trooor jeg ville satset på 75H eller 80H da, men det er jo vanskelig å vite...

---

Jeg kjøpte meg denne i dag, Oasis har 20% på alt i butikken ut uka. Men buksa var det ingen som hadde i lang.

Oh lord...

*må på Oasis*

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord...

*må på Oasis*

:overrasket:

:ler:

Og 50% på alt på hele Glasmagasinet... :sjokk:

Vi har kjøpt oss spisestuestoler (4 stk til 1400 kr) og bryllupsgave til bryllupet vi skal i i sommer. :tommelsmil:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...