*Joyce* Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #1782 Skrevet 20. mai 2011 Spennende dager framover for oss begge! Definitivt! Hvordan føler du deg? Jeg er klar med telefonen!
iingvild Skrevet 20. mai 2011 #1784 Skrevet 20. mai 2011 Bra du er klar med telefon! Men tviler vel på at det skjer så mye snart. Tør ikke håpe så mye! Håper dere får en fin helg!
*Joyce* Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #1787 Skrevet 22. mai 2011 Hehe, nå har jeg akkurat oppdatert Tusle litt, så da får jeg gjøre det samme her. Jeg har testet igjen, men ikke med morgenurin, og det må nok til før IKM. Men det er ikke så lett å få til, alltid, med Turnerose på potta (eller doen, de siste dagene), dokø (vi har bare en do!), strips og glass og i det hele tatt. Dog merker jeg ingen tegn til mensen. Så jeg håper at det er lovende.
Trekkoppfuglen Skrevet 23. mai 2011 #1790 Skrevet 23. mai 2011 Ååååh, jeg håper, håper, håper Helt enig!
*Joyce* Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #1791 Skrevet 23. mai 2011 Har hatt et par runder med kvalme i dag. Og da jeg gjorde yoga i sted, kom svimmelheten som jeg husker veldig godt fra lillejenta. Jeg er spent, må innrømme det...
*lilly* Skrevet 24. mai 2011 #1794 Skrevet 24. mai 2011 Håper det er gode tegn, det høres lovende ut! Når er IKM?
*Joyce* Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #1795 Skrevet 24. mai 2011 Takk, jenter! IKM i dag/morgen. Fikk ikke testet med morgenurin i dag heller, så da venter jeg til i morgen. Men ingen tegn til mensen, og en del tegn som tyder på graviditet. Med Turnerose og nå før MAen testet jeg ikke positivt før 2-3 dager over IKM, så jeg har en teori om at jeg produserer hCG litt sent.
*Joyce* Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1797 Skrevet 25. mai 2011 Svaaaak strek med morgenurin i dag.
*lilly* Skrevet 25. mai 2011 #1799 Skrevet 25. mai 2011 Hurra!! Ååå, jeg er så utrolig glad det klaffet igjen såpass raskt! Herlig! Nå fortjener du virkelig et supert og fullstendig ukomplisert svangerskap Du kan få overta mitt
*Joyce* Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #1800 Skrevet 25. mai 2011 Takk, dere! *lilly*, det er nesten så jeg håper jeg får igjen den voldsomme kvalmen jeg hadde med Turnerose. For da vet jeg ihvertfall at det foregår noe... Men den kan godt gi seg litt tidligere og by på litt mindre spying og vektnedgang denne gangen. *prøver å skreddersy graviditetssymptomer* Men i første omgang er jeg veldig, veldig spent på om jeg kommer forbi 5-6 uker denne gangen... Har en legetime til uka (i forbindelse med disse DPS-greiene), så jeg tror faktisk jeg skal be om en henvisning til UL for å sjekke hjerteaktivitet i uke 7.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå