*lilly* Skrevet 9. mars 2011 #1621 Skrevet 9. mars 2011 Huff, dette var ikke noe gøy å lese Krysser alt jeg har for at det går bra, så lenge du ikke har vondt kan det være helt ufarlig
arven1 Skrevet 9. mars 2011 #1622 Skrevet 9. mars 2011 Lenge siden jeg har vært innom her. Håper virkelig alt er bra med deg og den lille Krysser fingrene for deg!
Tusle Skrevet 9. mars 2011 #1623 Skrevet 9. mars 2011 Jeg håper og håper dette går bra!! Krysser fingerne for deg, vennen
*lilly* Skrevet 9. mars 2011 #1626 Skrevet 9. mars 2011 Sender mange gode tanker, og håper UL viser et bankende hjerte
dreia Skrevet 9. mars 2011 #1627 Skrevet 9. mars 2011 Håpar dei finn ein heilt uskyldig grunn til blødningen.
rhubarb Skrevet 9. mars 2011 #1628 Skrevet 9. mars 2011 Kjære deg! Jeg skulle inn og si hei, det er så lenge siden sist. Så fryktelig vondt å lese! Å, håper inderlig at alt viser seg å være som det skal. Tenker på deg! Stor klem
lille katt Skrevet 9. mars 2011 #1632 Skrevet 9. mars 2011 Veldig, veldig leit, *Joyce*. Har ingenting lurt å si - men tenker masse på dere.
*Frida* Skrevet 9. mars 2011 #1635 Skrevet 9. mars 2011 Nei! Har tenkt på deg i heile dag, og det var ikkje dette eg ville lese Har ingenting lurt å sei. Håpar det går greitt med dåke.
Honesty Skrevet 9. mars 2011 #1636 Skrevet 9. mars 2011 Nei, så trist. Jeg fikk gåsehud her. Pass på deg selv i denne tiden.
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. mars 2011 #1638 Skrevet 9. mars 2011 Kjære *Joyce* Sender masse masse varme tanker og en kjempe stor varm din vei.
rhubarb Skrevet 9. mars 2011 #1639 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Neineinei Å, så utrolig leit! Varme tanker sender jeg til deg Endret 9. mars 2011 av rhubarb
*Joyce* Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1640 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Takk for alle klemmer og gode ord. Ganske så utafor i dag. Kroppen ordnet opp på egenhånd i går, prøvde å sette Cytotecen jeg fikk med fra sykehuset, men det gikk rett og slett ikke siden jeg blødde så fælt. Hadde skikkelig vonde rier, svimte av flere ganger og kastet opp alt jeg hadde i magen (ikke særlig mye) og litt til. Lå for det meste på magen på gulvet og gråt, egentlig, det var den eneste behagelige stillingen jeg fant. Nå har jeg snakket med sykehuset om de Cytotecene jeg har igjen, og fikk beskjed om å sette dem. Har akkurat gjort det, med litt skepsis, siden jeg aner at det gir rier igjen. Men jeg må bare ta det som det kommer. Føler meg lite pigg etter et døgn praktisk talt uten mat, med lite søvn og mye smerter, både fysisk og psykisk. Kjennes ut som om jeg har fått jernmangel av å ha blødd så mye, føler meg slapp og susete. Men det får drøye til i morgen, evt. stikke bort på legekontoret og får sjekket der da. Sykemeldt ut uka. Skal tilbake til Ullevål om en uke for å sjekke at hCG er synkende. I dag har jeg ordnet litt - sagt fra meg fødeplass, avbestilt UL, avbestilt time hos JM. Ikke noe gøy, men nå er det gjort. Ba også sjefen på jobb gi beskjed til kollegene om hva som hadde skjedd, så slipper jeg å si det selv på mandag. Tror kanskje det blir stille fra meg her en stund, får se. Er rimelig utav meg, det har vært et par fæle døgn, og de kommer på toppen av mye annet i det siste. Har mest lyst på en pause fra alt. Endret 10. mars 2011 av *Joyce*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå