Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, dette var ikke noe gøy å lese :( Krysser alt jeg har for at det går bra, så lenge du ikke har vondt kan det være helt ufarlig :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom her. Håper virkelig alt er bra med deg og den lille :klemmer: Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg håper og håper dette går bra!! Krysser fingerne for deg, vennen :klemmer:

Skrevet

På vei til Ullevål for UL.

Skrevet

Sender mange gode tanker, og håper UL viser et bankende hjerte :klemmer:

Skrevet

Håpar dei finn ein heilt uskyldig grunn til blødningen. :pls:

:klem:

Skrevet

Kjære deg!

Jeg skulle inn og si hei, det er så lenge siden sist. Så fryktelig vondt å lese! Å, håper inderlig at alt viser seg å være som det skal. Tenker på deg! Stor klem

Skrevet

Krysser fingrene for deg, vennen. :klemmer:

Skrevet

Huff, dette var bare utrolig trist :trist:

:klemmer:

Skrevet

Veldig, veldig leit, *Joyce*. Har ingenting lurt å si - men tenker masse på dere.

Skrevet

Tårene triller, du er i tankene mine. :klemmer:

Skrevet

Nei!

Har tenkt på deg i heile dag, og det var ikkje dette eg ville lese :tristbla:

Har ingenting lurt å sei. Håpar det går greitt med dåke.

Skrevet

Nei, så trist. Jeg fikk gåsehud her. Pass på deg selv i denne tiden. :klemmer:

Skrevet

Huff så leit å lese :troest:

Sender en trøste :klem:

:sukk:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Kjære *Joyce*

Sender masse masse varme tanker og en kjempe stor varm :klem: din vei.

Skrevet (endret)

Neineinei :tristbla:

Å, så utrolig leit!

Varme tanker sender jeg til deg :troest:

Endret av rhubarb
Skrevet (endret)

Takk for alle klemmer og gode ord. :klemmer:

Ganske så utafor i dag. Kroppen ordnet opp på egenhånd i går, prøvde å sette Cytotecen jeg fikk med fra sykehuset, men det gikk rett og slett ikke siden jeg blødde så fælt. Hadde skikkelig vonde rier, svimte av flere ganger og kastet opp alt jeg hadde i magen (ikke særlig mye) og litt til. Lå for det meste på magen på gulvet og gråt, egentlig, det var den eneste behagelige stillingen jeg fant.

Nå har jeg snakket med sykehuset om de Cytotecene jeg har igjen, og fikk beskjed om å sette dem. Har akkurat gjort det, med litt skepsis, siden jeg aner at det gir rier igjen. Men jeg må bare ta det som det kommer. Føler meg lite pigg etter et døgn praktisk talt uten mat, med lite søvn og mye smerter, både fysisk og psykisk. Kjennes ut som om jeg har fått jernmangel av å ha blødd så mye, føler meg slapp og susete. Men det får drøye til i morgen, evt. stikke bort på legekontoret og får sjekket der da. Sykemeldt ut uka. Skal tilbake til Ullevål om en uke for å sjekke at hCG er synkende.

I dag har jeg ordnet litt - sagt fra meg fødeplass, avbestilt UL, avbestilt time hos JM. Ikke noe gøy, men nå er det gjort. Ba også sjefen på jobb gi beskjed til kollegene om hva som hadde skjedd, så slipper jeg å si det selv på mandag.

Tror kanskje det blir stille fra meg her en stund, får se. Er rimelig utav meg, det har vært et par fæle døgn, og de kommer på toppen av mye annet i det siste. Har mest lyst på en pause fra alt.

Endret av *Joyce*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...