Honesty Skrevet 10. mars 2011 #1641 Skrevet 10. mars 2011 Håper du er flink til å ta vare på deg selv oppi alt, og at mannen passer på deg. Kanskje du kan bruke dagboka for å skrive av deg frustrasjon og vonde tanker? Da jeg hadde min SA for straks to måneder siden var jeg helt alene fordi mannen befant seg i en annen verdensdel, og det var ikke bare-bare.
Tusle Skrevet 10. mars 2011 #1644 Skrevet 10. mars 2011 Tenker masse på deg nå, kjære deg! Dette er så urettferdig, har ikke ord. Tårene trillet i hele går kveld og nå triller de igjen...
*lilly* Skrevet 10. mars 2011 #1645 Skrevet 10. mars 2011 Håper du har mange gode mennesker rundt deg nå, både du og mannen Ingen burde være nødt til å oppleve noe sånt
dreia Skrevet 10. mars 2011 #1646 Skrevet 10. mars 2011 Eg kjenner meg veldig igjen i det du skriv, både det fysiske og tankane dine elles. Det er utrulig smertefullt, både på kroppen og i hjertet. Ta den tida du treng. Tenker på deg. Og du, det er ikkje sikkert det blir smertehelvete av å ta Cytotec-pillene i dag. Eg måtte ha to rundar med Cytotec ved siste SA-en. Og første dagen var heilt klart verst, nesten som gårsdagen din. Sidan ting ikkje kom ut likevel, måtte eg ta nye piller dagen etterpå, og då gjekk eg rundt med svake rier (og spelte Scrabble saman med mannen mens eg vimsa rundt!), men det var aldri så vondt at eg måtte ned i fosterstilling. Håpar du blei ferdig med dei verste fysiske smertene i går.
Mischa Skrevet 10. mars 2011 #1647 Skrevet 10. mars 2011 Dette var trist lesing.. Dette må være utrolig tøft Håper du får støtte fra de rundt deg! Klarer ikke forestille meg hvor forferdelig dette må være for deg! Alle mine tanker går til deg!
Tussi! Skrevet 10. mars 2011 #1648 Skrevet 10. mars 2011 Uff, så trist å høre at det gikk sånn. Tenker masse på deg
Nilla Skrevet 10. mars 2011 #1649 Skrevet 10. mars 2011 Kjære deg, Joyce. Dette er bare trist... Har ikke vært innom på noen dager, og tenkte virkelig ikke at noe sånt kunne ha skjedd i løpet av de dagene. Har ikke noe mer fornuftig å si, annet enn at jeg tenker på deg, og gråter med deg. Ta vare på hverandre, og skriv her nå/om du føler for det.
*Joyce* Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1650 Skrevet 13. mars 2011 Hold up... hold on... don't be scared You'll never change what's been and gone May your smile (may your smile) shine on (shine on) Don't be scared (don't be scared) Your destiny may keep you warm 'Cause all of the stars have faded away Just try not to worry, you'll see them someday Take what you need and be on your way And stop crying your heart out Get up (get up) come on (come on) Why're you scared? (I'm not afraid...) You'll never change what's been and gone 'Cause all of the stars have faded away Just try not to worry, you'll see them someday Take what you need and be on your way And stop crying your heart out 'Cause all of the stars have faded away Just try not to worry, you'll see them someday Just take what you need and be on your way And stop crying your heart out We're all of the stars We're fading away Just try not to worry, you'll see us someday Just take what you need and be on your way And stop crying your heart out Stop crying your heart out Stop crying your heart out Stop crying your heart out...
Molo Skrevet 13. mars 2011 #1651 Skrevet 13. mars 2011 Huff, Joyce, dette var utrolig triste nyheter Håper du har gode mennesker rundt deg som tar vare på deg/dere i en tøff tid. Pass på deg selv.
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2011 #1652 Skrevet 14. mars 2011 Ånei, så trist Joyce!! Har ikke så mye fornuftig å komme med. Ta vare på dere selv! Håper vi får se deg tilbake her snart igjen!
*Joyce* Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1653 Skrevet 15. mars 2011 Takk for alle klemmer og gode ord. Det gjør virkelig godt. Og en særlig takk til dreia, det var på sett og vis godt å lese at du kjente deg igjen i det jeg skrev, selv om det er vondt å vite hvorfor. Og du hadde rett ang. Cytotecene - det var ikke på langt nær like ille. I dag har jeg hatt en skikkelig god dag. Har ikke hatt lyst til å være alene den siste uka, for da kommer tankene, men i dag hadde ikke mannen anledning til å jobbe hjemmefra. Så jeg fant ut at jeg kunne jo ha Turnerose hjemme fra barnehagen. Det var en knallidé! Vi har hatt det så fint, og det er umulig å være lei seg når man er sammen med en toåring. Vi har vært på kafé og spist lunch og boller, vært på H&M og handlet nye sokker, t-skjorter og ikke minst spenner, strikker og et sett med halskjede og armbånd til Turnerose, og så kjørte vi T-bane hjem. Stor stas! Vi har hatt havrefras- og vann-selskap i stua, puslet puslespill opp og ned i mente, spilt på xylofonen og sett på Timmy. Nå har vi kastet pistasjnøttskall utover hele stuegulvet, til stor begeistring. Ah, det gjør virkelig godt i sjelen. Nå håper jeg at jeg har lagt det verste bak meg - det kjennes sånn - og at jeg ikke må gjennom dette igjen. Venter nok litt med å prøving nå, men skjer det, så skjer det.
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mars 2011 #1654 Skrevet 15. mars 2011 Så godt å høre fra deg igjen Hørtes ut som en fortreffelig dag Likte godt den med kastet pistasjnøttskall utover stuegulvet
Tusle Skrevet 15. mars 2011 #1655 Skrevet 15. mars 2011 Så godt å lese at du har hatt en god dag, vennen Tenker på deg hver eneste dag
dreia Skrevet 15. mars 2011 #1656 Skrevet 15. mars 2011 Så herlig dag med Turnerose. Godt å høyra at du har nokre fine dagar oppi alt det vonde.
Trekkoppfuglen Skrevet 16. mars 2011 #1657 Skrevet 16. mars 2011 Har ikke så mye fornuftig å si, annet enn at jeg tenker ofte på deg.
*lilly* Skrevet 16. mars 2011 #1658 Skrevet 16. mars 2011 Ble veldig glad for å høre at du har hatt en så fin dag! Turnerose høres ut som en ordntlig liten gledesspreder Håper du får mange slike fine dager fremover
*Joyce* Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1659 Skrevet 17. mars 2011 Jeez! Går jo ikke an å legge seg nå! Sitter og hører på simultanoversettelser fra FN på CNN. Hjelpe meg. Spennende og skremmende på én gang.
iingvild Skrevet 18. mars 2011 #1660 Skrevet 18. mars 2011 Sender mange klemmer til deg, godt at lille jenta di er med på å gjøre hverdagen bedre! Skulle gjerne møtt deg med våre to små solstråler! Hvis du , lille jenta og mannen kan tenke dere å komme på besøk en gang når det blir vår hadde det vært super koselig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå