Trekkoppfuglen Skrevet 4. januar 2011 #1181 Skrevet 4. januar 2011 Det er grusomt, håper det blir kortvarig. God bedring.
*Joyce* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1182 Skrevet 4. januar 2011 Det er grusomt, håper det blir kortvarig. God bedring. Takk, søte du! --- Jeg underholder meg selv med nettshopping. Har kjøpt ny concealer - nesten tom for den jeg har, og fargen er litt for mørk nå - den samme som jeg har hatt, dvs fra Amazing Cosmetics. Denne gangen i Light Golden, den jeg har er Medium Beige. Den er super, dekker som bare det. Ellers kunne jeg godt tenke meg dette skjørtet litt utpå våren. Mye fint fra Soft Grey denne sesongen også, mye i katalogen som ikke har kommet på nett enda. Fine skooooo... Nå skal jeg krype til køys og håpe at natten blir grei.
Trekkoppfuglen Skrevet 5. januar 2011 #1183 Skrevet 5. januar 2011 Hvordan er formen? Håper natten har vært grei for dere. Fint skjørt. Enig i at Soft Grey har mye fint.
*Joyce* Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1184 Skrevet 5. januar 2011 Hvordan er formen? Håper natten har vært grei for dere. Fint skjørt. Enig i at Soft Grey har mye fint. Natten gikk overraskende fint! Var oppe på do et par ganger, men det er helt overlevbart. Det kan virke som om det er influensa, ikke omgangssyke, og at det bare startet med kvalme og rar mage. I dag har jeg nemlig vondt i hver eneste lille muskel, tett i hodet og nokså slapp. Men tross alt er det bedre med influensa enn omgangssyke. Det som også er med Soft Grey er at størrelsene og - ikke minst - passformen stemmer med det jeg ville forvente. En del av merkene hos La Redoute er helt underlige, særlig de fra BEST. Passer meg ikke overhodet. Tror de er laget for dvergdamer. Ellers fant jeg en del fint fra et merke som heter Côte femme, også. Det har jeg ikke sett før. Litt sånn mild hippiestil over det, men ikke helt lærer/bibliotekar, liksom. Ser ut som perfekte hytteklær. Likte f.eks. dette antrekket. Forresten, hvorfor er norsk "daytime TV" så elendig dårlig? Kjeder meg!
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. januar 2011 #1185 Skrevet 5. januar 2011 Tv på dagtid.. grøss og gru. Nei det har jeg gitt opp, bare elendigheten :gjeiper: God bedring
iingvild Skrevet 5. januar 2011 #1186 Skrevet 5. januar 2011 Klem til deg, håper du blir fort frisk! Ikke noe moro med tv på dagtid nei, veldig greit å ha tatt opp noe spennende som kan sees! Da lille ii var syk i desember gikk vi nesten tom for Drømmehagen og Timmy Tid, så vi måtte slutte og slette det etter at vi hadde sett det!
Trekkoppfuglen Skrevet 6. januar 2011 #1187 Skrevet 6. januar 2011 Hvordan går det med den syke? Tv-titting blir det ikke mye av her i gården heller på dagtid. Nå står God Morgen Norge på, men det er unntaket. Syns det er mye koseligere med radio.
*Joyce* Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1189 Skrevet 6. januar 2011 Så søte dere er! Tv på dagtid.. grøss og gru. Nei det har jeg gitt opp, bare elendigheten :gjeiper: God bedring Hehe, ja, det er bare å gi opp, tror jeg. Har satt på TVen nå, ser på "Supersize vs. super skinny" på TV3... Ikke akkurat hjerneføde. Klem til deg, håper du blir fort frisk! Ikke noe moro med tv på dagtid nei, veldig greit å ha tatt opp noe spennende som kan sees! Da lille ii var syk i desember gikk vi nesten tom for Drømmehagen og Timmy Tid, så vi måtte slutte og slette det etter at vi hadde sett det! Takk takk! Vi har ikke opptaksmulighet, men siden vi uansett snakker en del engelsk med Turnerose, har vi lastet ned de engelske variantene. Timmy er jo supergrei sånn, ingen prating utenom sangen! Det samme gjelder Shaun the Sheep og Pingu! Ellers har vi Charlie & Lola, Pocoyo, Peppa Pig, Emil-filmene og Chugginton (Tøfferud?) Veldig kjekt å ha, ja! Hvordan går det med den syke? Tv-titting blir det ikke mye av her i gården heller på dagtid. Nå står God Morgen Norge på, men det er unntaket. Syns det er mye koseligere med radio. God Morgen Norge, er det på TV2? Merker at vi ikke har hatt TV så lenge, jeg har jo ikke peiling. Radio var i grunnen lurt, da må jeg laste ned så jeg kan spille via iTunes... Hei Hvordan er formen? Tja. Ikke super. --- Nei, formen er ikke på topp. Hodepine, vond hals, kvalm. Vil bli beeedre! Prøver meg med yoga, spikermatte og mye te. Matlysten er ikke akkurat på topp... MEN nå er mannen på posten for å hente spennende pakker. Eller - ikke kjempespennende, egentlig. Men bedre enn ingenting. Det er en yogablokk (del av julegaven fra mannen, ble tydeligvis sittende fast i tollen) og Turneroses bursdagsgave - Elias.
*Joyce* Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1190 Skrevet 7. januar 2011 Pffffffff... Her har vi fått influensa alle mann. Og syk mann er faktisk verre enn sykt barn og syk mamma til sammen. Kunne godt tenkt meg å kaste ham ut for noen dager, altså. Ærlig talt! Han synes såååå synd på seg selv, løfter ikke en finger mtp husarbeid (noe jeg har gjort hver dag jeg har vært syk - dvs i snart to uker), blir misfornøyd om jeg ber ham gjøre en liten filleting som å skjære opp til middagen. Nei, innimellom kunne jeg like gjerne vært foruten... Lillejenta er, tross alt, i ganske god form. Litt feber og perioder gjennom dagen der hun er slapp og bare vil sitte på fanget, men stort sett greit. I dag bakte vi sjokoladekake, og det var stor stas! (Jeg merket dog hvor sensitiv jeg faktisk er for sukker - ble helt svimmel og uggen etterpå, og jeg tror faktisk det er relatert til sukkeret, ikke influensaen.) Hun har lekt masse med dokka si i dag, lagt henne i vogna ørten ganger og bredt over dyna forsiiiiktig. Jeg lurer på om ikke dokka er syk også. Nå er jeg trøtt og ville helst lagt meg, men må nok holde ut litt til mens Turnerose ser ferdig barne-TV og blir ferdig med å dekke på stuebordet med lekeserviset sitt. Har pakket meg inn i pledd og sitter med beina i sofaen, så det er ikke så verst. (Nå dukka det opp en lilla apekatt på skjermen her - hva pokker er dette? Slitsomt...) Haha, ikke helt dagen i dag her, nei. Skikkelig sur kjerring.
*Joyce* Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1191 Skrevet 7. januar 2011 Mensen kom i dag også, forresten.
*Frida* Skrevet 7. januar 2011 #1192 Skrevet 7. januar 2011 Ikkje heilt dagen i dag altså. God bedring!
*Joyce* Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #1193 Skrevet 7. januar 2011 Ikkje heilt dagen i dag altså. God bedring! Ikke helt, nei. Tusen takk!
Honesty Skrevet 7. januar 2011 #1194 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har jo også skrevet litt om syke menn, så jeg kan vel i grunnen bare si at jeg forstår deg så altfor godt. God bedring til alle parter, ikke minst til ørene dine.
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. januar 2011 #1195 Skrevet 7. januar 2011 Usj, hele familien i sykdom. Sender masssssse godbedring deres vei! Mannfolk og sykdom, hva er det med de
*Joyce* Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #1196 Skrevet 9. januar 2011 Jeg har jo også skrevet litt om syke menn, så jeg kan vel i grunnen bare si at jeg forstår deg så altfor godt. God bedring til alle parter, ikke minst til ørene dine. Jeg har sett det, ja! Kanskje vi skal danne en liga... Takk! Usj, hele familien i sykdom. Sender masssssse godbedring deres vei! Mannfolk og sykdom, hva er det med de Tusen takk, søte du. --- For en helg! :dåne: Etter at jeg skrev innlegget på fredag gikk det brått nedover, jeg fikk plutselig 38,9 i feber og følte meg virkelig elendig. Og sånn har det i grunnen fortsatt - rent bortsett fra at jeg har holdt det litt i sjakk med paracet. I dag er feberen nesten borte, men jeg har avsindig vondt i halsen (igjen). Det er sånn at jeg sitter og lurer på om jeg er nødt til å svelge, eller om jeg kan la være. Mannen er selvsagt nesten like dårlig, og den sykeste mannen som noensinne har gått på jorda, utfra hvordan han fremstiller det. Til tross for at han er mildere angrepet enn meg, virker det som. Turnerose takler det hele imponerende bra - hun har hatt litt feber av og på, men ikke kjempehøy, og klager litt på "au" her og der, men er jevnt over i godt humør og leker fint med diverse leker. Fine jenta mi. Huset ser fullstendig bomba ut! Har forsøkt å holde det nogenlunde i sjakk, men det ligger leker over hele gulvet og det nå nakne juletreet troner midt i stua og drysser som et uvær. Det får det bare gjøre et par dager til. På onsdag er det visst innsamling av juletrær her, regner med at vi er i god nok form til å få med oss det. Allmennformen er heldigvis litt bedre i dag, men jeg tror nok jeg må til legen for sykemelding i morgen. Kjennes ut som om jeg trenger noen dager for å komme meg etter denne runden. To sammenhengende uker med sykdom tar på.
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. januar 2011 #1197 Skrevet 9. januar 2011 Uff, en tung helg skjønner jeg. Synes du bør komme deg til legen, så kroppen får tid til å bli skikkelig frisk. Kan ikke gå sånn
Trekkoppfuglen Skrevet 10. januar 2011 #1199 Skrevet 10. januar 2011 Blåser bort alt av basiller og virus hos Joyce-familien, nå har dere hatt nok! Riktig god bedring, søte du.
Mischa Skrevet 10. januar 2011 #1200 Skrevet 10. januar 2011 Å nei så slitsomt, stakkars dere Håper dere får styrket immunforsvaret skikkelig etter disse ukene og at alt fremover preller av! God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå