Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spent på hva som skjer... To av BAs flighter fra Oslo i dag er kansellert, men foreløpig ikke vår. Får se om vi kommer oss avgårde. Snø i England, altså!

Ellers testa jeg i går ettermiddag - negativt. Mulig jeg burde ha drøyd til i dag og testa på morgenurin, men det gjorde jeg altså ikke. :ler: Men fortsatt ikke mensen. Rare kroppen... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da er jeg hjemme igjen. :ler: Har hatt en heidundranes kveld på Gardermoen! ;) Til slutt var forsinkelsen så stor at vi slo i bordet med EU-regulativet og fikk refund. Så tar vi heller turen på nyåret i stedet - januarsalg! :hoppe: Synd er det jo, men når det er som det er, synes vi det var den beste løsningen. Det er jo dessuten ikke gitt at vi ville kommet oss greit hjem på mandag, siden det er spådd enda kaldere vær der borte da.

Men vi var utenfor Schengen, da! :ler: 20 meter utenfor i kanskje 45 minutter! :skratte:

Endret av *Joyce*
Gjest ~Milla~
Skrevet

Usj så dumt. Da skjedde det samme som men min venninne som ikke kom seg avgårde. Men dere får ta en tur i salgsperioden på nyåret ;)

Skrevet (endret)

Usj så dumt. Da skjedde det samme som men min venninne som ikke kom seg avgårde. Men dere får ta en tur i salgsperioden på nyåret ;)

Det føles helt greit. Sjekket nå, og flyet har fortsatt ikke gått. Glad vi ikke sitter der oppe fremdeles, jeg. Nå skal jeg se ferdig Glee-episode, forhåndsprogrammere en vask til i morgen tidlig, og så stupe i seng sammen med mannen. :hjerte:

Forøvrig fikk jeg faktisk shoppet en ting jeg har hatt lyst på en stund - Mac Viva Glam i "Cyndi". Sååå fin!

Endret av *Joyce*
Skrevet

Det var jo dumt, men virker som du tar det greit. Januarsalg er ikke det verste å se frem til. :lur:

Skrevet

Håper du har hatt en fin helg, selv om det ikke ble London. :klemmer:

Skrevet

Det var jo dumt, men virker som du tar det greit. Januarsalg er ikke det verste å se frem til. :lur:

Jaaaa! Salg! :hoppe:

Januarsalg :sjarmor:

Har du fått testene?

Ja, tusen takk! De kom på lørdag. Mer om det senere. :)

Innom for å ønske deg en fin søndag :)

Takktakk! Håper din var bra også! :)

Håper du har hatt en fin helg, selv om det ikke ble London. :klemmer:

Det har jeg, vet du. :kose: Håper din helg var bra også!

---

Helgene går så fort! Men i dag ble jeg hjemme, jeg, siden jeg først hadde bedt meg fri. Så nå står frysen til avising, og jeg skal straks opp og rydde og fikse. Deilig med en sånn dag, og godt å få tid til å gjøre ting uten en snart-2-åring som henger i skjørtene på meg. Blir litt enklere da. :)

Jeg er fryktelig forvirret mtp kroppen min nå. Fortsatt ingen mens, men ei heller var testen positiv på lørdag. Riktignok testet jeg ikke med morgenurin, men det burde jo ikke ha noe å si fem dager etter IKM?! Samtidig strekker det i livmoren, murrer og jeg er fortsatt småkvalm. Fikk en skikkelig kvalmebølge da jeg la meg med Turnerose i går kveld. Guffent. Jeg burde sikkert gå til legen, men kvier meg veldig for det. Har ikke vært på det nye legekontoret enda, og det føles så guffent å skulle gå dit med dette som første "sak"... Venter nok noen dager til. Kanskje mensen bare er kraftig forsinket.

Vi har fått gjort masse i helgen! Handlet gaver, vært på Wendelboe (kaffe), på Røtter (diverse matvarer etc), kjøpt inn litt sånt småplukk som jeg alltid glemmer når jeg er ute (tanntråd, noe småplukk på CO m.m.). Nå er det bare én gave som gjenstår, og det er til pappa. Han fyller 60 noen dager før jul, så hans gave skal være litt mer gjennomarbeidet. :) Har planer om en CD-boks med Springsteen som han ønsker seg, og så har jeg lyst til å finne på noe mer også. Prøver å finne ut om det er noen konserter han kunne hatt glede av utover våren/sommeren. Han er veldig glad i musikk. Ellers har vi vært på småbarnssvømmingen - siste gang før jul - ryddet litt, hatt adventsstund, støvsuget... Innholdsrik helg!

Nei, nå må jeg komme i gang med dagens oppgaver. Avising av frysen er det viktigste, men vil gjerne få kjørt noen runder med klesvask og ryddet oppe så det er nogenlunde pent til jul. Også må jeg vaske badet... Sånn litt grundigere. Blæh. Kjedelig. :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Merkelig med negativ test og symptomene du beskriver. Håper det blir svar å få i en av de nærmeste dagene :lur:

Skrevet

Merkelig med negativ test og symptomene du beskriver. Håper det blir svar å få i en av de nærmeste dagene :lur:

Ja, det er rart. Men negativ test i dag også. Har googlet litt og anser det som sannsynlig at det enten er at EL var forsinket (visstnok ikke helt uvanlig ifbm reising) eller såkalt kjemisk graviditet, og at jeg ikke har testet på rett tid ifht når det var hormoner. :vetikke: Mulig det var det det var sist, også - da fikk jeg jo bare heeelt svake tester, og de ble bare svakere. Kjemisk graviditet er altså en veldig tidlig SA, som skjer før det befruktede egget når livmoren.

Skrevet

Ah, jeg fikk gjort å mye bra i går! Aviset og ryddet i frysen, snudd madrassen, skrudd i to skruer som gjorde at senga knirket, luftet dyner, puter og overmadrass, støvsugd madrassen og overmadrassen... Full sengerengjøring, med andre ord. Og vasket dusjen, doen, vasken og gulvet, ryddet i gangen oppe, ryddet ut tåteflasker og brystpumpedeler fra kjøkkenskapet, pakket inn gaver... Puh, blir helt sliten av å lese over nå! Men det var jeg også i går kveld - sliten, altså. :) Men sånn god sliten som man blir når man har fått utrettet masse!

I dag jobber jeg hjemmefra siden Turnerose våknet med gjenklistret øye i dag. Barnehagen har streng øyekatarr-policy, og det skjønner jeg jo. Så her dryppes det med Fucitalmic og propellen holdes i sjakk med diverse Emil, Timmy, Shaun the Sheep, Charlie & Lola osv, samt Duplo utover HELE gulvet. :ler: Ungen insisterer på å sitte med vinterstøvler og jakke inne. :skratte: Rare, gode ungen min!

Ellers har jeg fått morsomme pakker i posten både i går og i dag. I går kom pakke fra iherb med mer råkakaopulver, lucuma, camu camu, agavenectar, palmesukker og bipollen, og i dag fra GojiKing med kakaosmør (sjokolade! :sikle:) og incan berries. Nå venter jeg bare på én pakke til fra iherb, og så tror jeg alt jeg trenger til julesnoplaging er i hus. Kakaomasse (som gir en tykkere sjokolademasse før stivning) kjøpte jeg på Røtter på søndag, den skal brukes til dypping av råmarsipankuler m.m. Den siste pakken fra iherb inneholder mesquite (som også er til snopeproduksjon), psyllium husk/loppefrø (til alt mulig annet) og mer av Monoï-oljen, som jeg har blitt helt avhengig av. Supert til knusktørr vinterhud på kroppen! :tommelsmil: Og betydelig billigere i bruk enn alle "snille" bodylotions og kroppsoljer jeg har funnet her til lands. Håper pakken kommer i morgen! :jepp: Har brukt laaang tid i tollen denne gangen, den jeg fikk i går hadde vært åpnet. Godt det ikke var maca i den, og godt at ikke maca-pakken min ble åpnet. ;)

Nei, nå må jeg vel nesten jobbe litt også...

Skrevet

Er det ikke rart hvordan man (jeg) blir helt fullstendig utladet etter sånne supereffektive dager? Altså, jeg har jo fått gjort vanlige hverdagsoppgaver i dag, men lysten til å reise meg opp og rydde kjøkkenet, henge opp vask og komme meg i seng er rimelig laber nå. Samtidig vet jeg at hvis jeg utsetter det blir jeg bare dødstrøtt i morgen. :klaske:

Nei, en siste innsats for dagen, nå. :Nikke:

Skrevet

Kjenner den følelsen. Noen ganger virker tannpuss som en polekspedisjon. :fnise:

Fikk du svar på PM? Jeg rota og kløna litt, er ikke alltid hodet er helt med meg på pcen. :sjenert: Skal ikke se bort ifra at jeg har sendt adressen min til hele KG. :fnise:

Håper du får en fin dag, og at Turnerose er klar for barnehagen. :klemmer:

Skrevet

Kjenner den følelsen. Noen ganger virker tannpuss som en polekspedisjon. :fnise:

Fikk du svar på PM? Jeg rota og kløna litt, er ikke alltid hodet er helt med meg på pcen. :sjenert: Skal ikke se bort ifra at jeg har sendt adressen min til hele KG. :fnise:

Håper du får en fin dag, og at Turnerose er klar for barnehagen. :klemmer:

Tannpuss som polekspedisjon, ja. Der sa du det! :ler:

Ja, jeg fikk PM! Supert! Tror tilogmed det bare var jeg som fikk den. ;) Skal sende i dag eller i morgen, litt usikker på om jeg rekker posten i dag. Sender til Tusle i samme slengen.

Turnerose er hjemme med pappa'n, jeg er på jobb. :) Hun våknet ganske riktig med feber i dag, stakkars liten.

:klemmer:

Skrevet (endret)

Hei snupp!

Så moro å kunne følge deg her :klemmer:

Jeg lurte på om det var deg, men så har jeg ikke fått kommet meg så langt som til å si hei. (Jeg har ikke vært på KG på lange tider...)

Eier ikke dagbok, men det kommer kanskje :kgbaby:

:sjenert:

Jeg må hanke i land jobb bare, så starter moroa!

Så leit med London-tur. Selv om det ser ut til å bli en bra løsning på det! Da må jeg ha et snev av misunnelse over jul også da :fnise:

Stor klem til deg, og god bedring til lille-snuppa! (og hei til mannen, så klart) Jeg kan se henne for meg med vintersko og jakke i en haug av duplo :fnise:

M

Endret av rhubarb
Skrevet

Hei snupp!

Så moro å kunne følge deg her :klemmer:

Jeg lurte på om det var deg, men så har jeg ikke fått kommet meg så langt som til å si hei. (Jeg har ikke vært på KG på lange tider...)

Eier ikke dagbok, men det kommer kanskje :kgbaby:

:sjenert:

Jeg må hanke i land jobb bare, så starter moroa!

Så leit med London-tur. Selv om det ser ut til å bli en bra løsning på det! Da må jeg ha et snev av misunnelse over jul også da :fnise:

Stor klem til deg, og god bedring til lille-snuppa! (og hei til mannen, så klart) Jeg kan se henne for meg med vintersko og jakke i en haug av duplo :fnise:

M

Hei vennen! :klemmer: Så koselig, altså! Så det er litt planer på gang, skjønner jeg? :lur: Kanskje vi blir gravide samtidig? Det hadde vært moro, det! :hoppe: Ikke minst hvis vi er i permisjon samtidig!

Du, vi må ta en London-tur igjen vi også. Det er jo mange, mange år siden sist! Kanskje vi tilogmed kan våge oss på hotell i stedet for YMCA. :ler:

Hehe, det beste med vinterhabitten inne var jo at hun hadde på seg min gamle regnjakke - du husker den sikkert ikke, men jeg eeeelsket den! Den var fra England, i gjennomsiktig "plast" med trykkede frukter på. Den er 2 år for stor i størrelsen til Turnerose, men hun har ikke villet legge den vekk etter at mamma hadde den med her i høst en gang. :lol:

Likte nicket ditt, forresten! Veldig sommerlig! Vi har denslags i frysen, kanskje jeg skal lage noe med det og be deg på besøk? ;)

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...