Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlighetene er spist opp for lengst (:nigo:), så inntil jeg får nytt råkakaopulver blir det vanskelig med bilder. :ler: Men oppskrift skal bli!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille katt! Ser at nyeste Mamma (bladet, altså) har en sak på forsiden som heter "Stor guide - Barnevennlige Gran Canaria".

Skrevet

Lille katt! Ser at nyeste Mamma (bladet, altså) har en sak på forsiden som heter "Stor guide - Barnevennlige Gran Canaria".

Takk for tipset! Skal sjekke det ut :).

Skrevet

Forresten, har du kjøpt Bento-matboks til Turnerose? Har du noen anbefalinger? Har lyst på en boks med to "nivåer" med småbokser på det øverste nivået. Hvis du skjønte det :ler:.

Skrevet

Forresten, har du kjøpt Bento-matboks til Turnerose? Har du noen anbefalinger? Har lyst på en boks med to "nivåer" med småbokser på det øverste nivået. Hvis du skjønte det :ler:.

Turnerose har en stor Blafre-boks og masse småbokser til å ha oppi. Funker bra. Har en slik en selv. Den er super, men ganske massiv, så jeg synes ikke den egner seg så godt til barnehagebruk.

Skrevet

Æsj. Drittdag. Trøtt og sliten og lei meg uten grunn. Har mest lyst til å sette meg ned og grine. Kanskje det er en reaksjon på en god yogaseanse i går kveld? Jeg er irritert på kollegene, tiltaksløs.

Skrevet

Vennen da :kose:

Sånne dager er utrolig kjipe, men de sniker seg inn innimellom :troest:

Skrevet

Vennen da :kose:

Sånne dager er utrolig kjipe, men de sniker seg inn innimellom :troest:

Takk for trøst, søte deg. Det hjelper faktisk litt! :klemmer:

Skrevet

Håper du har fine dager. :klemmer:

Riktig god tur på mandag, kos dere masse! God helg. :klemmer:

Skrevet

Takk det samme, søte Trekkoppfuglen! :klemme:

---

Endelig har vi fått tømt og satt inn blomsterpotter, parasollholder etc fra verandaen. Feid vekk blader og lagt presenning rundt den benken vi ikke har plass til i garasjen. Det har ligget ganske tungt på meg de siste ukene, og jeg visste vi måtte få gjort det før vi drar. I dag gikk det fort og greit siden mamma og pappa har tatt med seg Turnerose på bytur. :tommelsmil: Nå skal vi avslutte et prosjekt på loftet (mannen har fjernet glassvatt som vi må hente ned i doble søppelsekker), og så skal koffertene hentes ned fra toppen av skapet.

Føler at vi ligger godt i rute til avreise. Jeg har vasket klær jevnt og trutt hele uka for å slippe å komme hjem til digre hauger med skittentøy, har tømt kjøleskapet for ting som kan bli dårlig og unngått å kjøpe mer enn det vi må ha, handlet inn til turen (smoothies, Kornmo og rosiner til Turnerose på flyet, og ellers engangsbleier og våtservietter), vasket og kuret ullbukser så de får god tid til å tørke mens vi er av gårde, "strippet" våtposene til bleiene... Siste bleievask kjøres i morgen formiddag, og så er det papirbleier i to uker! Blir rart... Men jeg drar ikke på utenlandstur med 30 tøybleier i kofferten, altså, det får være grenser. :ler:

Nå gleder jeg meg veldig til å dra. Var inne og kikket på hotellets nettsider nå, og fant ut at det er gratis wi-fi i resepsjonen. Så da skal jeg ikke se bort fra at jeg kommer til å titte innom her innimellom. Turneroses sko fra i sommer må prøves, men hun har et par pensko som uansett passer. Kanskje vi må kjøpe et par sandaler der nede. Føttene hennes vokser som ugress. :fnise:

Ah, godt å få litt avlastning i dag. Foreldrene mine har ikke vært så flinke til å gi oss fri ved at de tar med seg Turnerose og blir borte noen timer, men det er jamen godt når de gjør det.

Nei, nå roper mannen på meg, må opp og hjelpe til!

Skrevet

Blir dere borte i to uker?

Gjest ~Milla~
Skrevet

Innom for å ønske dere en super tur til varmere strøk. Kos dere masse, og kom hjem med positiv test ;)

:klemmer:

Skrevet

Hvordan har dere det i varmen? :klemmer:

Skrevet

Hvordan har dere det i varmen? :klemmer:

Supert! Men wi-fien er utroooolig treig, så så mange oppdateringer blir det nok ikke. ;) Det er kjempedeilig å være her, i varmen og ikke minst i feriemodus. Flyturen gikk over all forventning, og Turnerose får utrolig mye oppmerksomhet her! Babyer/småbarn med lyst hår betyr lykke, visst, så folk kommer bort og klapper på henne. :ler: Og hun smiler og vinker tilbake, lille godingen. :)

Nå er jeg spent på om jeg får postet. ;) Håper dere har det bra i vinterland, alle sammen!

Skrevet

Du var plutselig ramlet ut av mine innlegg. Det betyr jo at jeg må ta meg sammen på kommenteringen, selv om jeg leser alt her inne :)

Håper dere har det strålende i ferieland, det hørtes utrolig deilig ut med litt sol og varme. November må vel være den beste måneden å være borte fra dette landet på, sånn værmessig sett iallfall.

Kos dere videre! :)

Skrevet

Takk for hilsener, jenter! Molo, absolutt en god måned å reise vekk fra Norge, ja. Hver eneste gang vi er her snakker vi om at det hadde vært tingen å bo her fra oktober til april, og i Norge fra mai til september. ;)

---

Vi koser oss fortsatt. :) Og for nysgjerrigperene - jeg vet hvem dere er! - så tror jeg det er gode muligheter for klaff denne måneden, ihvertfall hvis mengden :senkekos: har noe å si. ;) EL omtrent nå!

Skrevet
:danse::danser: for full klaff! Madeira-lagd unge er ikke det verste man kan få. :nigo: Kos dere videre. Når kommer dere hjem forresten?
Skrevet

Madeira-lagd unge er ikke det verste man kan få. :nigo:

:fnise:

Kom til å tenke på den sjokoladen fra Anthon Berg, plomme i madeira :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...