Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusle: Ja, Turnerose har både matboks og drikkeflaske til barnehagen fra Blafre. :fnise: Med . Fant ikke noe bedre bilde i farta.

Dumme mensen, ja. Men det var jo det jeg regnet med denne måneden, så jeg tar det veldig pent. ;)

lille katt og Trekkoppfuglen: Madeira (surprise, surprise!) og neste uke. :)

Skrevet

Dagens shopping: 6 "fulltids" yogaklasser fra yogadownload.com! De er på 60-90 minutter. Det er Halloween-salg, 40% på alt. :tommelsmil: Rabatten står ut dagen, hvis noen er interessert. Gleder meg til å prøve! Jeg kjøpte Gentle Hatha Yoga 1,2 og 3, Lunar Flow, Baptiste Power Vinyasa Yoga og Prenatal Yoga (det er jo lov å håpe ;)). Har vært veldig, veldig fornøyd med de gratis prøvetimene deres, så da slo jeg til på et godt tilbud!

Driver og styrer litt med DHL som leverer fra iherb (hvis det er pakker over en viss vekt). Men de er så forbanna dårlige på kundeservice! De har forsøkt å levere, men de har ikke gitt noe info om det (ingen lapp på døra, i postkassa eller oppringing/melding på telefon), og det er klin umulig å finne ut hvordan man bestiller ny utlevering. :kjefte: Må ringe dem tiiiidlig i morgen sånn at de forhåpentligvis kan komme med den i løpet av dagen, eller ihvertfall tirsdag. Men jeg får vel pakka mi. Håper jeg. ;)

Ellers er vi småsyke igjen, mannen og jeg. Hehe. Men det litt "fine" nå er at mannen også har kommet til et punkt der han har fått nok, og dermed sitter han og leser Kjernesunn familie-boka. :ler: Jeg synes det er supert, for det er så mye enklere å dra igang kostholdsendring når han er med på planen! Han har alt begynt å snakke om superfoods og sånt, så det blir nok en bestilling eller tre fra iherb når vi kommer hjem fra ferien, også. ;) Har en del nå, men det er fortsatt noen pulvere jeg ønsker meg. :) Og driver og eksperimenterer med super-julesnop! :nigo:

Fin søndag, egentlig.

Skrevet

Madeira høres digg ut. Hvordan er klimaet der nå? Vi skal til Gran Canaria om en uke. Håper på sol og varme, selv om jeg i utgangspunktet godt kunne tenke meg et mer eksotisk reisemål... Har aldri vært der, da, så jeg får vel vente med fordommene til jeg kommer dit ;).

Skrevet

Madeira høres digg ut. Hvordan er klimaet der nå? Vi skal til Gran Canaria om en uke. Håper på sol og varme, selv om jeg i utgangspunktet godt kunne tenke meg et mer eksotisk reisemål... Har aldri vært der, da, så jeg får vel vente med fordommene til jeg kommer dit ;).

Det pleier å ligge på 20-25 grader og rundt 20 grader i vannet. :tommelsmil: Klimaet er relativt likt Kanariøyene, har jeg blitt fortalt. Så da krysser jeg fingrene for at vi får bra vær begge steder! Jeg har forresten inntrykk av at Gran Canaria blir litt det man gjør det til selv - uten at jeg har vært der selv. ;)

Skrevet

Det høres herlig ut med litt varme. :) Denne uken dere reiser?

Gjest ~Milla~
Skrevet

Innom for å ønske dere en flott tur til varmere strøk :klemmer:

Skrevet

Drar på mandag! :)

Argh, argh, argh! Er på jobb, og systemene går i s-n-e-g-l-e-f-a-r-t. Gud bedre så irriterende! Får jo ikke gjort en dritt! Har brukt nesten fire timer på noe som normalt tar meg 1-2 timer. Ble akkurat kastet ut av programmet for tredje gang i dag. :kjefte:

Nå gjorde jeg akkurat litt "office yoga". Hjalp litt. Roer hodet.

*trøtt*

Skrevet

Drar på mandag! :)

Vi også :). Når på dagen? Kanskje vi ses på Gardermoen :).

Skrevet

Vi også :). Når på dagen? Kanskje vi ses på Gardermoen :).

Tiiiidlig... :Gjesp: Det var opprinnelig i 8-tiden, men de flyttet flighten og nå tror jeg det er rundt 6.30. Dere?

Skrevet

Tiiiidlig... :Gjesp: Det var opprinnelig i 8-tiden, men de flyttet flighten og nå tror jeg det er rundt 6.30. Dere?

Ikke før i halv ti-tiden. Fornøyd med flighten :).

Skrevet

Ikke før i halv ti-tiden. Fornøyd med flighten :).

Det høres litt mer behagelig ut, må jeg si. ;) Men da sees vi nok ikke! Synd!

Skrevet

Like forbanna tregt her i dag. Fordelen er bare at i dag gjelder det en større del av huset, og da skjer det nok litt mer. Håper jeg.

Nåja, det betyr jo bare at jeg kan sitte her og sose. :ler:

Skikkelig trøtt om dagen! Det har blitt litt lite søvn de siste nettene, Turnerose har sovet litt urolig og da sover jeg dårlig også. I natt våknet jeg med et rykk i 5-tiden og lå våken i noe som føltes som en evighet. Fryktelig irriterende! Særlig når jeg egentlig føler at det generelle energinivået mitt har kommet seg veldig etter at jeg kuttet ut sukker og begynte med litt supermat. (Jeg lager meg noen superdigge frokostsmoothies om dagen! :sikle:)

Nå har jeg akkurat snakket med DHL. Har bestilt ny levering på nett to ganger uten at det har skjedd noe, så jeg tok mot til meg og ringte. (Haaater å ta sånne telefoner, men må man, så må man!) Dama sa at hun ikke kunne se at disse meldingene var registrert, så hun skulle spore opp og ringe meg igjen. Håper jeg får råkakaopulveret mitt snart. :ler:

Skrevet

Når dere først er i gang med sending, kan dere sende en ferdig sjokolade til meg. :ler: Jeg har stadig planer om å kjøpe inn og lage selv, men tida strekker ikke helt til. Travelt å være hjemme... :sjenert:

Skrevet

Æsj, nå ringte de fra DHL og sa at de ikke klarte å finne pakka mi. :kjefte: Hun skulle undersøke litt mer. Men jeg vil ha den før vi reiser!

Lagde noe supergodt forrige dagen some jeg gjerne skulle hatt mer av, men er tom for kakaopulver. Det var konfektkuler laget med dadler, mandler, råkakao, kokosolje og litt yaconsirup. Det var så superdigg! Brukte denne oppskriften som utgangspunkt, men endret altså litt. Skal se om jeg får slengt ut min oppskrift i bloggen etterhvert. Vil ha meeeere! :fnise:

Skrevet

Legg ut alt på bloggen, jeg følger med. :) Og gjerne bilder av herlighetene, kanskje det får meg til å lage de selv. :lur:

Skrevet

Legg ut alt på bloggen, jeg følger med. :) Og gjerne bilder av herlighetene, kanskje det får meg til å lage de selv. :lur:

Herlighetene er spist opp for lengst (:nigo:), så inntil jeg får nytt råkakaopulver blir det vanskelig med bilder. :ler: Men oppskrift skal bli!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...