Trekkoppfuglen Skrevet 21. oktober 2010 #961 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen takk! Jeg visste jeg kunne regne med gode råd fra deg. Nå skal det netthandles.
*Joyce* Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #962 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen takk! Jeg visste jeg kunne regne med gode råd fra deg. Nå skal det netthandles. Det er jo ikke gitt at det som funker for meg funker for deg, da. Men krysser fingrene for at det gjør det!
Trekkoppfuglen Skrevet 21. oktober 2010 #963 Skrevet 21. oktober 2010 Det er jo ikke gitt at det som funker for meg funker for deg, da. Men krysser fingrene for at det gjør det! Nei, men jeg får tips om hva som kanskje kan hjelpe. Og det er gull verdt for meg. Slipper å lete gjennom alt som fins, vet litt om type produkt. Dessuten har du kommet med anbefalinger før som har funket. Jeg kommer nok til å gå for en eller annen olje. Har ikke så mye erfaring med det, men har lenge tenkt på å prøve. Og huden har blitt merkbart mye tørrere de siste årene. Sikkert alderen. Har du hjemmekontor i dag? Jeg er grønn av misunnelse.
*Joyce* Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #964 Skrevet 21. oktober 2010 Så bra at tipsene mine har funket før! Nei, er på jobb i dag, bare litt unnasluntrete. Men nuh skal jeg på et møte. Et spennende sådan, tilogmed!
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #965 Skrevet 22. oktober 2010 Da har jeg bestilt ny foundation fra EM. Det ble Light Neutral i Semi-Matte. Den er ørlite for lys, men jeg skal (inspirert av Honesty) leke alkymist og blande med noen av alle de ørten testerne jeg har liggende. Det ble også med en Dusty Miller (promo) og Techno Travel Eye Kit. Skikkelig fornøyd med de nye Travel-øyeskyggene! Superpraktiske! Ruller på og gnir ut med fingeren. Ellers sitter jeg og lurer på om jeg skal gå i kantina nå eller om 10 minutter.
Tusle Skrevet 22. oktober 2010 #966 Skrevet 22. oktober 2010 Den brukte jeg, men på meg så ble den bittegrann gul, jeg er jo født beige har gitt opp foundation nå, føler at huden krymper 10 nummer og må ta det av med en gang. Hva ble det til?
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #967 Skrevet 22. oktober 2010 Den brukte jeg, men på meg så ble den bittegrann gul, jeg er jo født beige har gitt opp foundation nå, føler at huden krymper 10 nummer og må ta det av med en gang. Hva ble det til? Jeg har vel snarere motsatt problem, at det fort blir for rosa. Ikke lett med foundation, altså! Bruker ikke mye om dagen jeg heller, men innimellom er det kjekt å ha. Jeg ventet. Nå har jeg spist opp. Det var godt. Vegetarcurry.
Tusle Skrevet 22. oktober 2010 #968 Skrevet 22. oktober 2010 Det skal ikke være lett altså Innimellom er det kjekt, men jeg er jo stort sett hjemme, og da gidder jeg ikke sminke meg. Hørtes godt ut
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #969 Skrevet 22. oktober 2010 Altså, jeg er virkelig fullstendig ute av stand til å konsentrere meg om jobben om dagen. Helt håpløs! Nå har jeg lyst til å gå ut og handle meg en smoothie eller noe annet godt. Er så sulten om dagen! Helt vanvittig!
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #971 Skrevet 22. oktober 2010 Smoothie er snadder da Ja, også er det jo smoothiebar rett ned trappa her... Superfoodtilskudd har de også! Skal være flink og vente litt til, men må ha en. Det er jo fredag.
Tusle Skrevet 22. oktober 2010 #972 Skrevet 22. oktober 2010 Syns jeg du skal jeg sitter og diller med en blogg på blogger.com, men jeg syns de ferdigmodulene er så kjedelige, og jeg er jo helt molbo på å lage headere og slike ting, hjelp?
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #973 Skrevet 22. oktober 2010 Syns jeg du skal jeg sitter og diller med en blogg på blogger.com, men jeg syns de ferdigmodulene er så kjedelige, og jeg er jo helt molbo på å lage headere og slike ting, hjelp? Hva trenger du hjelp med? Sånn litt mer konkret? Har du f.eks. et bilde du vil bruke? Registrer deg på Photoshop.com og lek! Så kan du justere farger, sette størrelse og legge på tittel etc.
Tusle Skrevet 22. oktober 2010 #974 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg får prøve meg fram litt, så får jeg heller komme løpende etter hjelp sånn etterhvert
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #975 Skrevet 22. oktober 2010 Ånei! Valgets kvaler! Det skal være pølsefest her kl. 14! Vil jeg ha pølser eller smoothie? Oh the hardship! :dåne:
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #976 Skrevet 22. oktober 2010 Jeg tror denne bedriften har et noe syklig forhold til pølser. Det er pølser for de som jobber kveld hver fredag, man har en pølsekoker (sånn som de har på idrettsarrangementer og sånt), det er avstemninger rundt hvilke pølser som er de beste m.m. Wienerpølser i lompe er da ikke SÅ godt? :klø:
Tusle Skrevet 22. oktober 2010 #977 Skrevet 22. oktober 2010 Jo, så lenge de er laget av kylling og kalkun
*Joyce* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #978 Skrevet 22. oktober 2010 Jo, så lenge de er laget av kylling og kalkun Det har jeg faktisk ikke sett i pølsemailene. Kanskje det er for sunt? Denne bransjen er tradisjonelt sett knapt nok kjent for å være utpreget sunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå