Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2010 #862 Skrevet 11. september 2010 Kjempefin jakke!! HM slår til innimellom.. London ja, det blir bra! Har du vært der ofte? Digger også Fortnum & Mason, og særlig Selfridges :rødme: Skal til London i oktober, nice Tror jeg må lete etter Instyle Makeover.. liker Instyle, og liker makeovers! hehehe Ha en herlig lørdagskveld!
Trekkoppfuglen Skrevet 13. september 2010 #864 Skrevet 13. september 2010 Den jakka var dødslekker! Alt bra hos dere?
Mischa Skrevet 13. september 2010 #865 Skrevet 13. september 2010 Å ja, den jakken var snasen Så den på iPhone'n min, måtte jo selvsagt ha egen H&M-applikasjon Følge med på alt, er jo så redd for å gå glipp av godbitene
*Joyce* Skrevet 13. september 2010 Forfatter #866 Skrevet 13. september 2010 Milla: Helgen var helt ok, men familiedrama på lørdag trakk litt ned. Aurelia: Jeg har en del familie i London, eller har hatt, de nærmeste er dessverre borte nå. Men har tilbragt noen uker i London stort sett alle somrene jeg har levd. London i oktober blir nok bra! Trekkoppfuglen: Det humper og går! Synes dog det er litt mange hverdager og litt få helgedager... Bra med dere også? Mischa: Haha, jeg har sett den app'en, men ikke turt å laste den ned. Men kanskje jeg burde laste ned jeg også... --- Vi har vært syke etter tur den siste uka, med forkjølelser, ørebetennelse (Turnerose), øyekatarr m.m. Jaja, det er høst og lillejenta har nettopp startet i barnehage, så vi får vel alt. Håper dog vi har hatt vår porsjon for noen måneder nå... Ellers er det EL en gang denne uka, så det er jo moro! Prøvedelen er jo det artigste. Krysser fingrene for at det klaffer igjen og at det går bra denne gangen. Turnerose skulle fotograferes i barnehagen i dag, jeg er spent på hvordan bildene blir! Jeg gredde håret hennes etter beste evne i dag morges og tok på rene og pene klær, men om det fortsatt så sånn ut når det var hennes tur med fotografen, det tviler jeg vel i grunnen på. Men så får vi vel bare et bilde av sånn hun egentlig er - med håret til alle kanter og med en liten smoothie-/yoghurt/leverpostei/[fill in blank]-flekk på kinnet. Har lyst til å skaffe en ramme med plass til fem bilder så vi kan sette inn for hvert år hun er i barnehagen. Ellers er det lite nytt! Babylengselen rusker fælt i meg om dagen, og jeg lar meg neeeesten friste av søte nyfødtbleier (tøybleier, altså), bæredippedutter og ørsmå klær... Men klarer å dy meg. Vi har jo stort sett alt vi trenger. Shopping: Trilogy Q10 Booster Serum - det som tidligere kom i "perler" og som jeg er litt avhengig av i overgangen fra sommer til høst/vinter. Bestilt fra Love Lula. Og en nattullbukse til tøybleiene til lillejenta, ny og større størrelse av en type vi har brukt fra hun var noen få måneder gammel.
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. september 2010 #867 Skrevet 13. september 2010 Satser på at dere har fått deres porsjon med sykdom nå Skjønner godt du fristes av de nydelige små klærne, nusselige bleier og alt som hører med. Det klaffer nok fort skal du se
*Joyce* Skrevet 14. september 2010 Forfatter #868 Skrevet 14. september 2010 Pføy! I ren desperasjon kjøpte jeg en pakke med sånne Nutrilett-barer til "frokost" i dag; morgenen ble bare rot og surr og jeg rakk ikke å spise. Men makan til ekle saker tror jeg knapt jeg har smakt før?! Greit at det har litt næring og færre kalorier enn sjokolade, men de kunne jo klart å lage noe i nærheten av god smak. Vet ikke helt om jeg klarer å spise den andre som var i pakken. Måtte skylle ned med en stor kopp te i dag. Nei, neste gang det er frokostkrise blir det sånne knekkebrødgreier med fyll igjen.
Honesty Skrevet 14. september 2010 #869 Skrevet 14. september 2010 Har du prøvd nypekjerneoljen fra Trilogy (rosehip), og kan sammenlikne med Q10-boosteren? Jeg liker nemlig alt jeg har prøvd fra Trilogy (med unntak av bodylotionen), og vurderer å teste boosteren når den oljen jeg har er tom.
*Joyce* Skrevet 14. september 2010 Forfatter #870 Skrevet 14. september 2010 Har du prøvd nypekjerneoljen fra Trilogy (rosehip), og kan sammenlikne med Q10-boosteren? Jeg liker nemlig alt jeg har prøvd fra Trilogy (med unntak av bodylotionen), og vurderer å teste boosteren når den oljen jeg har er tom. Liker definitivt boosteren bedre enn nypekjerneoljen. Ihvertfall til sitt bruk - boosteren er jo for "topical application", og fungerer veldig godt for meg i overgangsperiodene. Brukte en stund nypekjerneoljen under dagkrem vinterstid, men har nå gått over til REN O12 Ultra-Moisture serum til den bruken, og liker den mye bedre. Nypekjerneolje gjorde ganske enkelt ikke så mye for huden min, mens boosteren virkelig utgjør en forskjell i de periodene jeg trenger den. Blir knusktørr i overgangen til vinter ellers.
Mischa Skrevet 14. september 2010 #871 Skrevet 14. september 2010 Huff ja, de Nutrilett-barene klarer ikke jeg få i meg jeg heller! Synes alle skryter av hvor gode de er, men jeg klarte ikke komme over den ekle ettersmaken. Har du noen morsomme eller praktiske applikasjoner å anbefale til iPhone? Blir helt rådvill i den store applikasjonsjungelen
Honesty Skrevet 14. september 2010 #872 Skrevet 14. september 2010 Takk. Jeg synes nemlig også at nypekjerneoljen ikke gjør noe særlig; jeg er kanskje for tørr? Ren er kanskje bedre for meg, også. Omega 3-serumet er i hvertfall ikke nok, og Osmotic Infusion-kremen trekker bare inn og forsvinner. Jeg bestilte i går Age Proof-nattkremen, og håper den er passe rik til knusktørr vinterhud, etter at jeg har brukt Vital Moisturizing Cream med oljen under nå i sommer.
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. september 2010 #873 Skrevet 14. september 2010 Har smakt en slik bar engang... fysj for en smak. Smakte jo helt grusomt! Ja da ville jeg heller gått for de knekkebrødene som er lagt sammen med fyll mellom, de er faktisk ikke såværst
*Joyce* Skrevet 14. september 2010 Forfatter #874 Skrevet 14. september 2010 Huff ja, de Nutrilett-barene klarer ikke jeg få i meg jeg heller! Synes alle skryter av hvor gode de er, men jeg klarte ikke komme over den ekle ettersmaken. Har du noen morsomme eller praktiske applikasjoner å anbefale til iPhone? Blir helt rådvill i den store applikasjonsjungelen Apps jeg har på telefonen nå: - Hipstamatic - Trafikanten - Yr - Just Light - HomeRoutine (sånn Flylady-aktig opplegg) - Period Tracker Lite - Closet Lite (app for å legge inn klærne man har, sette sammen antrekk m.m. ) - To yoga-apps - SimplyBeing (meditasjon) - Diverse spill: Cat Physics, Flight Control, Pyramid (kabal),Wally, Angry Birds, Sneezies Lite, Doodle Buddy, Tap Zoo + noen til lillejenta - Total Baby (neppe så aktuelt for deg ) - My Baby (ditto) I tillegg har jeg navigasjon (Navigon). Men den fjerner jeg når jeg vet jeg ikke har bruk for den på en stund, den tar så mye plass. Takk. Jeg synes nemlig også at nypekjerneoljen ikke gjør noe særlig; jeg er kanskje for tørr? Ren er kanskje bedre for meg, også. Omega 3-serumet er i hvertfall ikke nok, og Osmotic Infusion-kremen trekker bare inn og forsvinner. Jeg bestilte i går Age Proof-nattkremen, og håper den er passe rik til knusktørr vinterhud, etter at jeg har brukt Vital Moisturizing Cream med oljen under nå i sommer. Gi gjerne rapport om Age Proof-kremen! Nei, layering må til når vinteren kommer. Det tok meg flere år å innse det, men de siste to vintrene har jeg - bank i bordet - knapt hatt tørr hud i det hele tatt! Da bruker jeg på dagtid det O12-serumet + en dagkrem fra REN (husker ikke hvilken jeg har nå), og på natta Omega 3-serumet + Frankincense-kremen. Og altså Q10-boosteren sånn fra slutten av september til et stykke uti november - på natta, først og fremst.
Honesty Skrevet 15. september 2010 #875 Skrevet 15. september 2010 For å gnåle litt videre. Hvis jeg kun skal kjøpe ett av produktene, enten Q10-boosteren eller O12-serumet fra Ren, hva tror du "gir mest" til huden (type: tørr, sensitiv, tar alt den kan få). Jeg har akkurat kjøpt svinedyrt fuktserum fra PCA Skin, men det forsvinner rett inn og gir ingen som helst effekt, annet enn muligens på lang sikt.
*Joyce* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #876 Skrevet 15. september 2010 For å gnåle litt videre. Hvis jeg kun skal kjøpe ett av produktene, enten Q10-boosteren eller O12-serumet fra Ren, hva tror du "gir mest" til huden (type: tørr, sensitiv, tar alt den kan få). Jeg har akkurat kjøpt svinedyrt fuktserum fra PCA Skin, men det forsvinner rett inn og gir ingen som helst effekt, annet enn muligens på lang sikt. Hehe, bare gnål i vei, du! Jeg tror nok jeg ville prøvd boosteren først. Den er hakket rikere enn REN-serumet.
*Joyce* Skrevet 15. september 2010 Forfatter #877 Skrevet 15. september 2010 Trøøøøøtt... Var hos en venninne i går kveld og gjorde som dette: Glemte tiden, og var ikke hjemme før etter 23.30! Hehe, rene natterangelen for en småbarnsmamma... Men i dag er jeg altså stuptrøtt. Det straffer seg! Men koselig var det absolutt. Har dog mest lyst til å gå og legge meg på møterommet. I forigårs ble det forresten handling på Ikea, mannen dro dit kl 21.30. Det har absolutt sine fordeler at det er så lenge åpent! Han handlet hjørnehylle i Ivar-serien samt Antonius veggskinner med hyller, og i går kveld, mens jeg var ute, satte han opp en del av det. Det skal gjøre boden vår så ryddig og fin, atte! Det blir godt å få det på plass. Det eneste som gjenstår å fikse på av oppbevaringsarealer etter boden er loftet, men det skjer nok ikke i høst. Der må det renses for "englehår" (glassvatt, gammel isolasjon), noe som i seg selv er en nokså stor (dritt-) jobb, før det må legges gulvplater og ordnes til. Jeg er så glad for alt vi får på plass av denslags, for det betyr at mesteparten av rotet som har ligget og slengt rundtomkring det siste året får et hjem. F.eks. overskuddslageret av stoff og garn, fravokste babyklær, sesongklær, lyspærer, malingspann o.l... Ergo blir det ryddigere i boligdelen av huset. Endelig! Nå sitter jeg og prøver å samle motivasjon til å gjøre ferdig dagens dont på jobb. Har tre "saker" igjen før jeg er i mål. Men den motivasjonen sitter veldig langt inne i dag. *lete*
*Joyce* Skrevet 16. september 2010 Forfatter #878 Skrevet 16. september 2010 Blæh! Jeg har tidenes ekleste smak i munnen. Skikkelig metallsmak. Jeg hadde EL for et par dager siden, tror jeg, vi hadde og jeg lurer på om det har klaffet igjen. Den metallsmaken har jeg nemlig ikke ellers, virker det som... Men jeg kan jo ikke begynne å tro at jeg er gravid et par DPO. I dag har jeg vært på shoppingfrokost på H&M! Artig start på dagen. Kjøpte en mamma-genserkjole (fordi den var fin - ikke fordi den var mammakjole) som kan brukes nå også, og to ullmiksstrømpebukser, også fra mammaavdelingen. Sistnevnte fordi jeg savnet denslags desperat sist, og når jeg nå fant dem måtte jeg hamstre. Ellers fikk vi goodiebags, som faktisk var overraskende bra! Det lå oppi siste utgave av Costume, mascara, leppestift og foundation fra Max Factor, hårspray, leppepomade og deo fra Nivea, noe tyggis og potetgull, samt et (ikke så fint) armbånd fra H&M. Også ble det servert mat, fikk en boks med mat (sandwich, miniquiche og yoghurt), juice, kaffe og noe scones-aktige greier. Og siden hun jeg var sammen med har cøliaki, fikk jeg dobbelt opp, så jeg har til lunch også. Passer godt når jeg har brukt opp pengene mine på klær.
Tusle Skrevet 16. september 2010 #879 Skrevet 16. september 2010 Jeg håper det har blitt klaff jeg Så koselig med en liten 'natterangel' da
Mischa Skrevet 16. september 2010 #880 Skrevet 16. september 2010 Takk for app-tips, nå skal jeg more meg Hørtes stas ut med shopping og frokost på H&M, bra start på dagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå