Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig fine sko! Eg har vore på jakt etter gode fine sko til jobben, og lurer på om Maloix er det eg må ha! Veit du om dei lagar mykje lyd på harde gulv? (Klikkelyd på kontor er ikkje så lurt...)

Veit du om andre nettbutikkar eg bør sjekke? Verken brandos eller asos fører maloix. Har du ballerinavarianten og?

Håpar det ordnar seg for deg, med soving, ny jobb og barnehage og allting :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tussi og Milla: Takk! :klemmer:

Frida: Sålen er i myk, god gummi og klikker overhodet ikke - ihvertfall ikke på flisene på jobben min. ;) Sålen er helt fantastisk god! Jeg har dessverre ikke sett dem andre steder enn hos Lillevinkel...

Jeg har opptil flere ballerinaer fra Maloix, samt et par åpne sandaler, og de anbefales på det sterkeste, alle typene!

:kose:

Skrevet

Jadda... Her har tydeligvis tordenværet tatt knekken på en server eller noe. Kastet ut fra alle programmer som muliggjør faktisk jobbing. :roll: Ikke at det gjør så mye, da, for det betyr jo at jeg kan late meg litt. Men samtidig er jeg alene på den ene delen i dag, og det er litt kjedelig å ikke få gjort ting! Nåja, det er jo fint lite jeg kan gjøre med det.

Jeg har skikkelig høstfølelse i dag! Regnet pøser ned, det blåser, og vi har altså nettopp hatt lyn og torden. Jeg har på meg mørke jeans, Adidas-trainers og regnfrakk (og en topp og en cardigan, da, jeg går ikke akkurat rundt i bare jeans og regnfrakk :lol:). Paraplyen ligger til tørk på gulvet bak meg. Skulle tro det var slutten av september, ikke begynnelsen av august! Det morsomme med det er jo at jeg umiddelbart begynner å tenke høstgarderobe. :nigo: Sammensetninger, yttertøy, sko... Jeg har egentlig det jeg trenger, men skal vel alltids klare å finne på noe å ønske meg. Det ligger an til en London-tur i september, så da har jeg noe å se frem til på shoppingfronten. Kanskje jeg skal handle meg en kasjmirgenser på COS, f.eks.? Og en pashmina fra TieRack, hvis jeg finner den fargen jeg er på jakt etter... Masse fint fra Monsoon! Og sminke - NARS, MAC, og andre morsomme merker. Vandre rundt på Boots! Og på Liberty, Fortnum & Mason, Selfridges... Truser og sokker på M&S. Åh.

Skrevet

Jah... Nå har det snart gått en time. Hva kan jeg finne på?

Jeg skal ikke nettshoppe. Jeg skal ikke nettshoppe. Jeg skal ikke nettshoppe....

Skrevet

Eco Earth Textiles har satt opp preorder på bleieinnleggene i bambus, hvis det kan være av interesse. :nigo:

Skrevet

Eco Earth Textiles har satt opp preorder på bleieinnleggene i bambus, hvis det kan være av interesse. :nigo:

Ja takk, jeg fikk mail fra dem, jeg også! Må ha noen flere til barnehagebruk, så det kom beleilig. Takk for tipset!

Skrevet

*gulp*

Jeg har oppdaget hvor god kaffen i den gedigne Nespresso-pod-maskinen på jobben faktisk er.

Dette kan bli dyrt...

Skrevet

Snasne sko. :jepp: God bedring til dere begge. :klemmer:

Skrevet

Ooh, snertne sko :sexy:

Håper formen deres er bedre i dag :klemmer:

Skrevet

Blæh, syk. Jaja. Det måtte jo komme. ;) Lillejenta er fortsatt pjusk, men nå tror jeg ikke det er forkjølelsen lenger - virker som om det er tenner på vei som gir feber + vondt. Spent på om det går bra med barnehage i morgen.

Nå sitter jeg og ser på teite "day-time TV"-programmer mens Turnerose sover. :ler:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ja det er ikke det helt store på tv på dagtid nei :fnise:

Nydelige sko du har kjøpt, utrolig lekker farge!

Skrevet

Ja det er ikke det helt store på tv på dagtid nei :fnise:

Nydelige sko du har kjøpt, utrolig lekker farge!

Nei, ikke det helt store... :ler:

Ikke sant? :nigo:

---

Altså. Jeg lurer virkelig på hva som skjer i kroppen min om dagen. Hvor lenge sitter "restene" av en graviditet i, egentlig? Jeg er fortsatt kvalm om morgenene, har "gravid-utflod", det stikker i livmoren og KS-arret gjør vondt. Noen ny befruktning er lite sannsynlig, det har blitt lite hopping i høyet i det siste. Immaculate conception, i tilfelle... :fnise: Men jeg kan da ikke fortsatt være gravid, etter den blødningen jeg hadde? Den varte jo i 10 dager! Eller? Kanskje jeg burde kjøpe en ny test, for min egen sjelefred...

Et annet symptom er ekstrem shoppelyst. :ler: I dag ramlet jeg ut i verden en tur etter å ha sittet og stirret blankt i skjermen i tre kvarter. Og jamen hjalp det med litt shopping! Jeg kom inn igjen med to blader - Easy Living og Ottobre (sistnevnte er et mønsterblad på barneklær), litt stæsj fra Accessorize - toalettmappe, to par øredobber og en hårbøyle (70% avslag), og en "delipscious" farget leppepomade fra Bodyshop (nødsfall - hadde glemt leppepomade! :sjokk:).

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hos en venninne av meg satt graviditetssymptomene igjen i litt over en mnd... Men det skader da ikke kjøpe en test..!? :klem:

Skrevet

Så lenge du fortsatt har symptomene så sitter nok hcg'en i, så en test vil slå ut. Beste måten er vel ultralyd eller to hcg- tester for å sjekke eventuell stigning.

Det fins jo de som blør som vanlig mens og fortsatt er gravide;)

Skrevet

Hadde du smerter under blødningene, Joyce?

Skrevet (endret)

Milla: Jeg har også hørt at det kan sitte i en stund, ja. Men tok en test før helgen, der var det ingen antydning til strek.

Tussi: Negativ test (igjen) forrige dagen, og det forfjamset meg litt! Men jeg har legetime denne uka, så jeg får høre med legen da.

Tusle: Hadde menssmerter, men ikke noe i nærheten av slik jeg husker fra veene.

---

Nei, ikke vet jeg. Får se hva legen sier. Kjenner det hadde vært godt med en UL bare for å utelukke, men det tviler jeg på at jeg får. Fortsatt symptomer, da.

Endret av *Joyce*
Skrevet

Argh! Snakket nettopp med en på personal, som fortalte at jeg ikke har lov til å være her siden SJEFEN IKKE HAR GITT BESKJED OM JEG SKAL HA NY KONTRAKT! Grrrr! Selv om jeg har vært og snakket med ham om det flere ganger... Forbanna irriterende. Og han er ikke her. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...