*Joyce* Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #741 Skrevet 15. juli 2010 Er du gravid, joyce? Jeg har tenkt tanken, men har bestemt meg for å bare vente og se denne måneden. Uansett er det jo helt andre symptomer enn jeg hadde før IKM sist, så jeg tviler egentlig litt. Men vi får se!
Tusle Skrevet 15. juli 2010 #744 Skrevet 15. juli 2010 Jeg håper du følger etter Ikke mye jeg orker dagbøkene for tiden, men jeg kommer sterkere tilbake
*Joyce* Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #747 Skrevet 16. juli 2010 Vi får se, vi får se. Men som sagt prøver jeg å ikke gire meg opp så veldig. Æsj, skikkelig kjip dag i dag, hadde en kræsj med mamma og pappa i går og det går så inn på meg. Jeg vet jeg har rett, og at de er urimelige (jada, høres bombastisk ut, men mine foreldre er ikke helt på snittet, kan man si), men likevel... Heldigvis dro en venninne meg med på kino i går, og det gjorde så godt! Vi var en tur på kafé, kjøpte avsindige mengder smågodt på Lucky Lips og følte oss som skikkelige fjortiser der vi satt i mørket og så på den nyeste Twilight-filmen. Husmorferie for to ganske slitne småbarnsmødre!
Trekkoppfuglen Skrevet 16. juli 2010 #749 Skrevet 16. juli 2010 Gode til deg, og ønsker deg en god helg.
*Joyce* Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #751 Skrevet 19. juli 2010 Milla og Trekkoppfuglen: Milla, jeg tipper at du lurer på om jeg har fått mensen eller ei? Ikke enda! --- Umotivert og lei i dag, gitt. Er på jobb og har oppdaget at denne uken har jeg nesten dobbeltarbeid, siden det ikke er noen faste fra den ene underavdelingen her og jeg er den ENESTE som er lært opp i begge disipliner. Så det blir litt sånn at jeg må hjelpe med den ene delen først, og så ta alt fra den andre delen - alene - mens hun andre som er her egentlig kan ta det rolig, lese avisen og gå tidlig. Urk. Ellers er det lite nytt å melde!
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juli 2010 #752 Skrevet 19. juli 2010 Spennende Slitsomt, det skjer ofte slikt under ferieavviklingen... noen må da jobbe for fem, kjenner til den ja.
*Frida* Skrevet 19. juli 2010 #753 Skrevet 19. juli 2010 Uff ja, det kan vere tungt å jobbe under ferieavviklingen. Eg var åleine på jobb i dag, og grudde meg til det. Heldigvis er me to frå i måro. Korleis likte du Twilight-filmen forresten?
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #754 Skrevet 20. juli 2010 Spennende Slitsomt, det skjer ofte slikt under ferieavviklingen... noen må da jobbe for fem, kjenner til den ja. Ja... Kjedelig, men det varer jo heldigvis ikke så lenge! Uff ja, det kan vere tungt å jobbe under ferieavviklingen. Eg var åleine på jobb i dag, og grudde meg til det. Heldigvis er me to frå i måro. Korleis likte du Twilight-filmen forresten? Godt dere er flere i dag! Twilight-filmen var veldig allright, faktisk. Jeg har jo ikke noe forhold til hverken bøkene eller de andre filmene, så det tok litt tid før jeg skjønte noe av det, men det gikk bedre etterhvert. Og venninna mi har lest en del av bøkene og kunne sufflere litt fra sidelinjen. --- De siste par-tre dagene har det vokst frem en ganske tydelig følelse av at jeg er gravid. Sånn var det da jeg ventet på mensen da jeg var gravid med Turnerose også. Men jeg vet selvsagt ikke... Dog er det fortsatt ikke tegn til mensen, og ifølge menskalenderen min (man kan virkelig få allverdens apps til iPhone ) skulle den vært her i går... I tillegg har jeg sånn hvit utflod som jeg riktignok ikke kan huske fra sist, men som visstnok er typisk for graviditet. (Beklager detaljene! ) Spennende er det, ihvertfall. Såååå... I går bestilte jeg meg likegodt litt mammaklær fra H&Ms høstkolleksjon. Linker litt etterhvert!
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #755 Skrevet 20. juli 2010 ...og noe helt annet, for de som måtte ha Aftenposten i nærheten - sjekk dagens Grødum! "Han har nettopp hatt en ukontrollert utblåsning."
Molo Skrevet 20. juli 2010 #756 Skrevet 20. juli 2010 Innom for å hilse på, lenge siden sist... Og her var det jammen meg spenning!
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #757 Skrevet 20. juli 2010 Innom for å hilse på, lenge siden sist... Og her var det jammen meg spenning! Molo, Molo, Molo! Det er virkelig SÅ godt å se deg igjen her inne! Du har vært savnet. Hehe, ja, du valgte jo en fin dag å stikke innom på!
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. juli 2010 #758 Skrevet 20. juli 2010 Så spennende Jeg stemmer for en test jeg
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #759 Skrevet 20. juli 2010 Så spennende Jeg stemmer for en test jeg Venter et par dager, jeg testet ikke positivt før et par dager over IKM sist, og regner med at det er tilfellet nå også. Dessuten har jeg bare en test igjen og gidder ikke å kjøpe flere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå