Tusle Skrevet 24. juni 2010 #721 Skrevet 24. juni 2010 Kjære *Joyce*, jeg syns det var så koselig at dere tok turen for å se vielsen vår. Det var så koselig Jenta deres er så kjempesøt, smelta helt jeg, der hun smilte bak smokken Tusen takk for gaven, den var veldig god Jeg glemte å si takk og alt mulig, bare leverte den videre til forloveren min, satt i bilen etterpå og tenkte at "nå syns hun sikkert jeg var uforskammet", men det mente jeg virkelig ikke å være altså Ja, og så håper jeg du følger med meg i den nye boka mi
*Joyce* Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #722 Skrevet 24. juni 2010 Kjære *Joyce*, jeg syns det var så koselig at dere tok turen for å se vielsen vår. Det var så koselig Jenta deres er så kjempesøt, smelta helt jeg, der hun smilte bak smokken Tusen takk for gaven, den var veldig god Jeg glemte å si takk og alt mulig, bare leverte den videre til forloveren min, satt i bilen etterpå og tenkte at "nå syns hun sikkert jeg var uforskammet", men det mente jeg virkelig ikke å være altså Ja, og så håper jeg du følger med meg i den nye boka mi Hehe, det var jo bare en liten oppmerksomhet, og du hadde nok annet å følge med på! Så det må du ikke tenke på, altså! Men godt at det falt i smak. Mannen hadde nok mest lyst til å beholde det selv. Det var veldig moro å være der, det er så koselig med bryllup, og du var så fin! Og artig å endelig møte deg, selv om det ble litt i forbifarten denne gangen. Vi får ta det igjen senere, sånn som vi har snakket om! Kos dere masse på bryllupsreisen, og pass godt på deg selv og den lille spiren!
iingvild Skrevet 28. juni 2010 #723 Skrevet 28. juni 2010 Er det lenge til dere skal ha ferie? Vi snakkes!
*Joyce* Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #725 Skrevet 30. juni 2010 iingvild og Trekkoppfuglen: Litt mer om ferieopplegget straks. --- Jah... Vi prøvde oss på en liten hytteferie med noen dager med mannen på kurs først. Men hva skjer? Andre natten på hotell ble jeg skikkelig syk. Høy feber, kan bare huske å ha følt meg så dårlig én gang tidligere, og med skikkelig hodepine, oppkast, halsvondt og øreverk. Jadda. Var på legevakten uten at de egentlig fant ut hva det var, men fikk en antibiotikakur som forhåpentligvis skal ta det. Så nå er vi hjemme igjen, for hverken hotell eller hytte uten innlagt vann er det helt store når man er syk. Og dette kommer selvsagt i den ene uken ferie jeg har i år. Formen er hakket bedre i dag, holdt i sjakk med 400 mg Ibux med jevne mellomrom, ihvertfall.
Trekkoppfuglen Skrevet 30. juni 2010 #726 Skrevet 30. juni 2010 Uff, det hørtes ikkke behagelig ut. Litt ekkelt at de ikke helt vet hva det er, håper antibiotikaen tar det fort. God bedring og pass godt på deg selv.
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2010 #727 Skrevet 5. juli 2010 Er du blitt bedre? Hvordan går det forresten med prøvingen?
*Joyce* Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #728 Skrevet 5. juli 2010 Uff, det hørtes ikkke behagelig ut. Litt ekkelt at de ikke helt vet hva det er, håper antibiotikaen tar det fort. God bedring og pass godt på deg selv. Antibiotikaen ser ut til å ha gjort jobben sin. Tusen takk! Er du blitt bedre? Hvordan går det forresten med prøvingen? Bedre nå, ja, og på jobb. Rimelig misfornøyd med at sommerens eneste ferieuke gikk i vasken, men det er det jo ikke så mye å gjøre med. Prøvingen går forsåvidt greit, men det ble lite den uka som var, og nå tror jeg EL har vært. Så tviler på at det har klaffet denne måneden.
*Joyce* Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #730 Skrevet 5. juli 2010 Skal du ikke ha mere ferie i sommer? Nope...
Trekkoppfuglen Skrevet 5. juli 2010 #731 Skrevet 5. juli 2010 En uke ferie var ikke mye. Skal du jobbe fulle dager resten av sommeren? Har du forresten begynt i ny jobb? :klø:
iingvild Skrevet 6. juli 2010 #732 Skrevet 6. juli 2010 Hørtes kjedelig ut med sykdom i den ene ferieuka! Håper dere får nyte sommeren på ettermiddagene og i helgene. Hva driver lille jenta di med fortiden? Leker masse ute og koser seg kan jeg tenke meg? Klem til dere alle!
Tussi! Skrevet 11. juli 2010 #734 Skrevet 11. juli 2010 Lenge siden jeg har tittet innom, men her er de stille og rolig for tiden. Håper dere nyter finværet litt innimellom da
*Joyce* Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #735 Skrevet 12. juli 2010 En uke ferie var ikke mye. Skal du jobbe fulle dager resten av sommeren? Har du forresten begynt i ny jobb? :klø: Det blir litt fri i starten av august, men det er i forbindelse med oppstart i barnehage, så jeg ser ikke helt på det som ferie... Men heldigvis skal vi sørover i november! Det blir deilig. Jeg er fortsatt der jeg har vært gjennom studietiden, og nå blir jeg litt til - fikk vite i dag at jeg får et fulltidsvikariat til høsten. Hørtes kjedelig ut med sykdom i den ene ferieuka! Håper dere får nyte sommeren på ettermiddagene og i helgene. Hva driver lille jenta di med fortiden? Leker masse ute og koser seg kan jeg tenke meg? Klem til dere alle! Turnerose koser seg mye ute, ja! Vi har jo en jevnaldrende nabogutt og ikke minst en to år eldre gutt, som har blitt Turneroses store helt. Hun følger etter ham overalt, og hermer etter alt han gjør - særlig fotballspillingen. Ikke lenge til hun kaster seg for å redde ballen, tror jeg! Jeg går i grunnen ut fra at lille ii også koser seg mye ute om dagen? Dere er vel på tur nå, hvis jeg ikke husker feil? Hvordan står det til her? Joda, det rusler og går! Lenge siden jeg har tittet innom, men her er de stille og rolig for tiden. Håper dere nyter finværet litt innimellom da Heisann! Koselig å se deg her! Her går det bra, og det har jeg inntrykk av at det gjør hos dere også - sånn til tross for kvalmen? til alle!
*Joyce* Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #736 Skrevet 12. juli 2010 Jeg er frisk igjen, og på jobb! Tre uker med fulltid foran meg nå. Det er egentlig helt greit. Dagen i dag har dog vært litt underlig, siden absolutt alt av systemer på huset gikk ned i 11-tiden og har vært nede siden, og ingen har fått gjort en dritt, bokstavelig talt. For toalettene blir nemlig vasket ned i dag, så de har også vært stengt... (Det var selvsagt et toalett tilgjengelig i hver etasje, men de øvrige var dekket av blå plast.) Så jeg har i grunnen gjort fint lite - lest aviser, sett gjennom litt notater siden jeg driver og læres opp i noe nytt, spist jordbær... Hvis bare alle arbeidsdager var som denne! (Men egentlig ønsker jeg ikke det, for det blir nokså kjedelig i lengden... Særlig når man sitter og kikker ut over Oslofjorden og det fine været!) Ellers har vi svigers på besøk, men det merker jeg jo ikke allverdens til siden jeg jobber. Egentlig ganske allright, jeg har sagt til mannen at det er hans ansvar å ordne for dem, sørge for at det blir middag osv. Han skal nemlig jobbe redusert disse ukene som jeg jobber, og er hjemme med Turnerose på dagene. Jeg har tatt meg grundig sammen på shoppingfronten, og har kjøpt lite den siste tiden. Men vi har kjøpt ferietur, da, og det blir så bra! Vi har tenkt oss til Madeira igjen i november. Gleder meg alt! I tillegg prøver jeg å få til en liten weekendtur til London med en venninne nå i sommer, håper det går i boks. Da er det gode muligheter for å få bo hos kjæresten hennes, så det kan bli en billig tur. Jeg trenger virkelig en Englandstur nå, for å hamstre matvarer, ting fra Boots, og generelt bare være i London litt. Det er snart TO ÅR siden sist! Det har aldri gått så lang tid mellom to englandsbesøk siden jeg var 7-8 år... Det jeg har handlet utover ferieturen er matpakkestæsj (bentostæsj) til lillejenta herfra. Hun skal jo snart begynne i barnehage, og jeg har lyst til å prøve meg på bento-matpakker. I tillegg har jeg handlet inn bleieinnlegg til barnehagebleier, og sydd bleier. Også har jeg kjøpt noen småplagg til lillejenta, mest nevneverdig truser, siden vi prøver oss på noen bleiefrie dager nå i sommer. Livet går sin vante gang, egentlig... Jeg gleder meg til å jobbe fullt fremover, og må si at det blir godt å sende Turnerose i barnehage. Selvsagt blir det rart, men jeg tror både hun og jeg er klare for det nå. Vi merker på henne at hun er mye greiere å ha med å gjøre de ettermiddagene hun har vært sammen med andre barn på dage, sovner fortere og er generelt blidere. Og jeg begynner rett og slett å bli litt lei av å være hjemme med henne. Pluss at det selvsagt blir veldig greit med en fast lønnsutbetaling hver måned!
Trekkoppfuglen Skrevet 12. juli 2010 #737 Skrevet 12. juli 2010 Koselig med en liten "rapport" fra livet ditt.
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. juli 2010 #738 Skrevet 12. juli 2010 Hyggelig å lese om hverdagen deres Håper det blir London tur på deg, det hadde sikkert vært kjempe deilig
*Joyce* Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #739 Skrevet 14. juli 2010 Koselig med en liten "rapport" fra livet ditt. Hyggelig å lese om hverdagen deres Håper det blir London tur på deg, det hadde sikkert vært kjempe deilig Jaaa, det håper jeg også! *drømme meg bort* --- Jeg er så trøtt, så trøtt, så trøtt... Det henger vel sammen med at det er lenge siden jeg har jobbet fulle uker. Men det er såpass ille at jeg er kvalm om morgenen. Tror jeg kunne lagt meg med lillejenta og sovet rundt uten problemer. Men det blir det jo ikke til, da. I går var vi på Ikea med svigers. De bor et stykke unna, og synes det er greit å ta en tur innom Ikea når de har det i nærheten. Og jamen ble det ikke litt lukrativt for oss også! Vi fikk tre Sortera som vi skal ha til hhv tomflasker, glass/metall og papirsøppel, et fat(mannen knuste det gamle forrige dagen...), to lekekasser til Turnerose og plastposer til matpakkebruk. Også handlet de en hel del til seg selv. Ellers drømmer jeg om masse penger. Har så lyst til å shoppe! Men siden de har lagt om lønnssystemet på jobb, fikk jeg mye mindre utbetalt nå sist enn forventet, så det får vente til senere... Irriterende, altså. Nå er det jo salg overalt, også. Men det betyr selvsagt at jeg får desto mer ved neste lønning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå