Tusle Skrevet 23. august 2010 #821 Skrevet 23. august 2010 Oi!! Det var litt av ei blemme fra sjefens side. Skjønner at du er sinna nå ja
Gjest ~Milla~ Skrevet 23. august 2010 #822 Skrevet 23. august 2010 Det samme skjedde nettopp med en veninne av meg, at det går an, skjønner godt du er irritert!
*Joyce* Skrevet 24. august 2010 Forfatter #823 Skrevet 24. august 2010 Jaja, han ordnet nå opp så fort han kunne. I orden nå. Sjefen er egentlig kul, altså, men har nok vært en liten smule overarbeidet i det siste. Mangemangemange spennende prosjekter her om dagen, nemlig.
Tusle Skrevet 24. august 2010 #824 Skrevet 24. august 2010 Bra at det ordnet seg og at sjefen egentlig er kul
*Joyce* Skrevet 24. august 2010 Forfatter #825 Skrevet 24. august 2010 Hehe... Det skumleste var egentlig dama fra personal. Har alltid hatt godt inntrykk av henne, men hun kan jaggu bli skummel når hun er misfornøyd! --- Her er det opphold for øyeblikket, men skal visst regne masse i dag. Håper jeg kommer meg hjem før regnet, for det er noe krøll med banen i dag. Nå venter jeg på at lønna skal gå inn sånn at jeg kan stikke ut etter et par småting før jeg skal hjem til drabantbyen igjen. Jeg har bestemt meg for å sy julekalender til lillejenta, og må finne ut av hvordan den skal være. Noen som har tips? Jeg ser for meg noe litt sånn patchwork-aktig, sydd av en liten symfoni av fine julestoffer, og helst med ringer til å henge pakker i fremfor lommer. Som kalendergaver i år har jeg tenkt til å hekle "frukt" og "grønnsaker" som hun kan ha til lekekjøkken fremover. Hun begynner å bli veldig opptatt av matlaging, nemlig! Foreløpig har jeg funnet (fine) oppskrifter på gulrøtter, tomater, reddiker og epler. Hva annet er gøy å ha, da? Går det an å hekle løk? Hvitløk? Poteter? Tips til andre kalendergaver jeg kan lage selv og som egner seg til en som snart blir 2 når vi kommer til desember?
Tusle Skrevet 24. august 2010 #826 Skrevet 24. august 2010 Sånn er NK på jobben min også, direkte nifs når ting ikke går hennes vei Hmm, kan du ikke hekle en artisjokk, eller en søtpotet, kanskje en pastinakk? En chili hadde vært kult En banan! Nei, altså, jeg likte ideen veldig godt, men når det kommer til håndarbeid så har jeg 10 tommeltotter Andre kalendergaver, tja, hva med å tove tøfler? Jeg aner ikke, men heklete frukt og grønsaker til kjøkkenet er jo en glimrende ide
*Joyce* Skrevet 24. august 2010 Forfatter #827 Skrevet 24. august 2010 (endret) Juhu! Jeg stakk ut for å handle garn til grønnsakshagen min (), og gjett hvem som fant en hel haug med hud-/hårpleie på tilbud? Altså produkter jeg uansett trenger innen kort tid. 3 for 2 på REN på Cubus, så der ble det to ansiktsoljer - denne og denne - og en maske. Og på Vita var enkelte Jonathan-produkter på tilbud, så da ble det påfyll av Create Smooth. Etter det turte jeg ikke å gå inn i flere butikker. Jo, også garnet - fire nøster Muskat i rødt, eplegrønt, brunt og "bladgrønt", to nøster Sandnes Alpakka i knæsj rosa og limegrønt, samt et nøste multifarget Sisu til sokker. Tusle: Chili og pastinakk, ja! Begge deler bruker vi jo ganske mye av, så slettes ikke dumt! Endret 24. august 2010 av *Joyce*
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. august 2010 #828 Skrevet 24. august 2010 Så smart å lage sånt selv til lillejenta. Så på ikea at de har egne kurver med stoff frukter, is, og grønnsaker nå. Artig
*Joyce* Skrevet 25. august 2010 Forfatter #829 Skrevet 25. august 2010 Så smart å lage sånt selv til lillejenta. Så på ikea at de har egne kurver med stoff frukter, is, og grønnsaker nå. Artig Ja, det å herme etter alt vi gjør er virkelig det store for tiden. --- Da har jeg vært hos legen. Hun var enig i at forløpet var noget underlig, så hun gjorde en GU og hCG-prøve. Så ringer hun meg hvis det er grunn til UL når hCGen kommer tilbake. Godt å få sjekket, kjenner jeg.
Tusle Skrevet 25. august 2010 #831 Skrevet 25. august 2010 Duuuu, du har anbefalt de cocoonpysjene fra LaRedoute, men så skrev du at de var små i størrelsen, vet du hvor mye? Sånn, hvis jeg skal ha 56, hva må jeg ha i de pysjene? Størrelsene var jo helt rare også jo :klø:
*Joyce* Skrevet 25. august 2010 Forfatter #832 Skrevet 25. august 2010 Hmm, når jeg ser på størrelsene nå lurer jeg på om jeg rett og slett har rota litt, trodd de var i samme størrelse som de i f.eks. 56 men så har de egentlig vært 54? Da er det jo ikke så rart at de er litt mindre, liksom. Men jeg kan se på det når jeg kommer hjem, hvis du vil. Nå har vi noen i str 102, og de er ihvertfall rause til Turenrose foreløpig. Hun er 86-87 cm nå. 54 funker nok til helt nyfødt, nesten uansett. Med mindre du får miniknøttebaby eller en som er lengre enn Turnerose, ihvertfall! Tror dog jeg kanskje ville prøvd meg på str 60 og sett på størrelsen. Pysjer trenger du ganske sikkert i alle størrelsene uansett. Størrelsene er vel forresten centilong, men andre centilonger enn vi er vant til her til lands. Dvs at 54 = 54 cm osv.
desperate Skrevet 25. august 2010 #833 Skrevet 25. august 2010 (endret) Leser litt her igjen, jeg Endret 25. august 2010 av desperate
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. august 2010 #834 Skrevet 25. august 2010 Inn på LaRedoute å titte på babytøy Er det god kvalitet?
*Joyce* Skrevet 25. august 2010 Forfatter #835 Skrevet 25. august 2010 desperate: Koselig å se deg igjen! Milla: Litt opp og ned, men har stort sett vært fornøyd med det vi har handlet der.
*Joyce* Skrevet 25. august 2010 Forfatter #836 Skrevet 25. august 2010 Yessss! Skobutikken på lokalsenteret har opphørssalg, og jeg har gått og ventet på at de skulle ta frem restene av vintersko på tilbud. I dag hadde de gjort det! Fine Viking-sko til lillejenta til 350 kr paret! Et par i str 24 og et par i 25. Hipp hurra! Nå har vi faktisk klart å handle inn hele vintergarderoben hennes på salg. Woohoo! (Det eneste er at det ikke akkurat er match med rød dress og lillarosa støvler, men det får være. )
*Joyce* Skrevet 26. august 2010 Forfatter #838 Skrevet 26. august 2010 <--- sånn ser jeg ut idag. Utroooolig trøtt! Vet ikke helt hva det skyldes, var i seng til 12 og gikk lang tur i går kveld og gjorde ellers som vanlig... Men er helt avsindig, vanvittig trøtt. Holdt på å sovne på banen (som forøvrig var 10 minutter forsinket - det regnet jo - og i tillegg brukte dobbelt så lang tid som normalt), kunne godt tenke meg å legge panna i tastaturet og bare sooooove. Lillejenta digget vinterstøvlene sine. Resten av kvelden i går dilla hun med dem i ett sett, tok dem av og på (åpnet borrelåsen, satte støvelen forsiiiktig fra seg ved noe hun kunne støtte seg på, og lirket foten oppi. Innimellom på feil fot og tidvis bak-frem, men det var ganske så artig å iaktta. Lille jenta mi er i ferd med å bli så stor! Venter bare på at hun skal lære seg å si "klarer selv!" Ellers har det vært litt drama på jobb i dag - eller, ikke inne på jobben, men rett utenfor inngangen. En mann ble akutt syk - jeg tipper hjertet siden vekterne hadde hjertestarter - sånn out of nowhere. En noe rystende opplevelse i lunchen, med andre ord. Skikkelig guffent, faktisk. Håper inderlig det gikk bra med ham. Ambulansen kom heldigvis fort, vi er jo ikke så langt unna legevakten. Og sånn for å virkelig virke overfladisk - dagens store grubletema i dag er hva slags sko jeg skal ha stående på jobb. Ballerinas, pumps, tøfler? Farge? Enkle eller pyntede? I dag har jeg slagstøvler på, og jeg kjenner at det kunne vært helt allright med noen litt lettere sko å skifte til gjennom dagen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. august 2010 #840 Skrevet 31. august 2010 Hvordan står det til her? Har du fått noe svar på prøvene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå