*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #761 Skrevet 20. juli 2010 H&M-bestilling: Treggings Joggebukse En sort mammabukse fra salgsavdelingen, borte nå. En pakke med 7 par sokker til lillejenta (forbruksvare!) "Vanlige" treggings Ellers er pakken med forhåndsbestillingen på vei. Oooog jeg var ute en tur i lunchen i dag. Kjøpte REN-produkter (planlagt) - rensemelk, ansiktsvask (som jeg bruker i dusjen) og peeling - 3 for 2 på F&L, garn til teppe til den lille nevøen eller niesen som kommer i desember (:rødme:), samt enda en sort mammabukse på tilbud på H&M. Jeg husker fra sist at jeg virkelig savnet å ha sorte, pene bukser, og det ene paret jeg hadde da er mildt sagt slitt siden det var de eneste "pene" buksene som var behagelige i, tja, 6 måneder eller noe sånt. Haha, må le litt av meg selv, som handler mammaklær til den store gullmedalje før jeg engang vet at jeg er gravid. The power of the mind!
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #762 Skrevet 20. juli 2010 Spammer min egen dagbok i dag... Men jeg er så spent, så spent! Fortsatt ingen tegn til mensen. Tenk om!
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #764 Skrevet 20. juli 2010 Test, test, test!!!!!! Jeg får se om jeg "sprekker" i morgen tidlig. --- Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg er gravid. Jeg liksom "vet" at det er en liten mageboer der inne. Merkelig... MEN, over til mer dagbok-relevante temaer: Shopping! Hentet H&M-pakke på posten i dag. Forhåndsbestillingen fra høstkatalogen. Mesteparten, ihvertfall. Litt ligger fortsatt i "ulevert". Gidder ikke å lenke til alt, men rask oppsummering: - Kåpe - kjempefin! Og veldig allright materiale, en slags mellomting mellom trenchcoat og vinterkåpe. Kan dessuten funke ganske lenge med gravidmage. - Tights og trøye i viskose - fine, beholdes. - Tilbuds-cardiganen - SÅ fin! Jeg ble skikkelig overrasket! - En treningsgenser, silketunika, cognacfargede skinnhansker og treningstopp går i retur. - Tunika/kjole, tights, genser med ugle, 2-pk med gensere, 5-pk sokker og 5-pk med truser til lillejenta.
Trekkoppfuglen Skrevet 21. juli 2010 #765 Skrevet 21. juli 2010 Nå har jeg allerede sjekket tre ganger om du har postet nyheter. Krysser fingrene for positiv test!
Tussi! Skrevet 21. juli 2010 #766 Skrevet 21. juli 2010 Her var det da virkelig spennende. Ventet selv tre dager over denne gangen, merker alt blir annerledes Satser på det er en liten en der nå
*Joyce* Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #767 Skrevet 21. juli 2010 Heisann! Jeg prøvde å teste i dag tidlig, men testen funket ikke! Det kom ingen streker i det hele tatt, hverken teststrek eller kontrollstrek. Så jeg vet fortsatt ikke. Må kjøpe en pakke med tester i dag.
*Joyce* Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #768 Skrevet 21. juli 2010 Nå har jeg kjøpt tester, men jeg tester ikke på jobb, altså! Det får være grenser. Dessuten lurer jeg på om jeg bør vente til i morgen. Jeg tror jeg er av sorten som danner hCG nokså sent. Ellers ble det ny fotfil (den gamle brakk!) og bodylotion - Organic Surge eller noe i den duren. Fri for parabener, ihvertfall. Hvis jeg er gravid blir jeg enda strengere på den fronten igjen.
*Joyce* Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #769 Skrevet 21. juli 2010 Jeg testet på jobb likevel, jeg. Klarte ikke å dy meg! Og ganske riktig, det var en svak, svak strek der. Må nok vente et par-tre dager til før streken er klar og tydelig, sånn var det ihvertfall sist. Det bor en ørliten hybelboer i magen min!
Trekkoppfuglen Skrevet 21. juli 2010 #771 Skrevet 21. juli 2010 Hurra! Gratulerer så mye Når har du termin?
*Joyce* Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #773 Skrevet 21. juli 2010 Takktakk, alle tre! Trekkoppfuglen, menstermin 30. mars. --- Sliiiiten i dag. Sitter og ser på alt rotet her og orker ikke helt tanken på å rydde, men jeg må nesten. Litt irritert på mannen som lar lillejenta herje vilt og ikke rydder opp etterpå. Egentlig burde jeg nok trene også, men det får vente til i morgen.
*Frida* Skrevet 21. juli 2010 #774 Skrevet 21. juli 2010 Gratulerer! Så moro, og så når de ikkje prøvde eingong Denne preventive shoppingdagboka di fungerer ikkje preventivt på meg, så nå har eg og lagt inn bestilling på hm.com. Ein del fint i katalogen denne gong No er litt til meg, til sambo, til jenta og litt til mage på vei til meg og
lille katt Skrevet 21. juli 2010 #775 Skrevet 21. juli 2010 Nå har dagboka di falt ut av mine innlegg to ganger på bare en uke! Waschera?! Jeg har jo fulgt med her som bare det, men uten å legge igjen spor . Gratulerer så masse med mageboer! Håper jeg også kan si det samme snart .
*Joyce* Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #776 Skrevet 21. juli 2010 Gratulerer! Så moro, og så når de ikkje prøvde eingong Denne preventive shoppingdagboka di fungerer ikkje preventivt på meg, så nå har eg og lagt inn bestilling på hm.com. Ein del fint i katalogen denne gong No er litt til meg, til sambo, til jenta og litt til mage på vei til meg og Er det ikke ofte sånn, da? At det klaffer når man ikke prøver? Hehe, ikke meningen å føre deg ut i fristelse, altså. Men det er jo litt moro også? Nå har dagboka di falt ut av mine innlegg to ganger på bare en uke! Waschera?! Jeg har jo fulgt med her som bare det, men uten å legge igjen spor . Gratulerer så masse med mageboer! Håper jeg også kan si det samme snart . Sånt har skjedd med meg også til tider - at tråder jeg følger bare forsvinner. Rare greier... Og irriterende! Men godt du har fanget meg opp igjen. Og oioioi (som Turnerose ville sagt det), så spennende nyheter! Du har fått overtalt gubben, med andre ord? Ikke dårlig! Si fra, da, når det skjer.
*Joyce* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #777 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er så sulten! Hele tiden! Jeg blir gal! Jeg spiste to skiver til frokost for 2 timer siden, men nå skriker magen etter mat igjen. Og det er nesten en tiiiiime til lunchserveringen i kantina åpner.
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. juli 2010 #778 Skrevet 22. juli 2010 5uker Sulten? Usj nei... her har kvalmen tatt helt overhånd. Var du plaget med det forrige gang? Tenker på gode tips
*Joyce* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #779 Skrevet 22. juli 2010 5uker Sulten? Usj nei... her har kvalmen tatt helt overhånd. Var du plaget med det forrige gang? Tenker på gode tips Hehe, sulten forsvinner som dugg for sola når kvalmen kommer, ja. Trust me, I know! Jeg spøy opptil flere ganger daglig fra uke 6 til uke 18/19 sist. Gikk ned flere kilo og følte meg ganske elendig. Håper jeg slipper litt lettere unna denne gangen. Hvor ille er kvalmen din? Kaster du opp? Har ikke noen gode triks å komme med, jeg prøvde "alt", men ingenting hjalp. Bortsett fra å ta det mest mulig rolig.
*Joyce* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #780 Skrevet 22. juli 2010 Jeg sendte akkurat en mail til Føderiket, jeg! Veldig spent på svaret - vet ikke hvordan det er å få føde der siden forrige fødsel endte med keisersnitt. Men jeg håper! Det var jo ikke noe medisinsk som lå til grunn, men uoppdaget seteleie og ganske stor baby. Kjenner at det kiler litt i magen av tanken på fødsel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå