Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag! :klemmer:

Takktakk! :klemmer:

---

Æh, jeg er sååå tissatrengt - hele tiden! Har flydd på do i det uendelige i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått bursdag, vennen :klemmer:

Skrevet

Er det noe på gang? :lur:

Det skulle jeg gjerne visst! ;)

Gratulerer med vel overstått bursdag, vennen :klemmer:

Tusen takk, søte du! :kose:

---

Ja, så går jeg igjen og venter og lurer på om jeg får mensen denne måneden... Jeg er som sagt tissatrengt til tusen, og i dag har jeg vært "støl i livmoren". Kjenner igjen litt av det fra sist, og har en liten følelse av at det kan være noe på gang. Men prøver å ikke gire meg opp for mye, er så kjedelig om jeg tar feil og blir skuffa. Og det er veldig lett å finne allverdens symptomer hvis man bare konsentrerer seg litt. ;)

1 uke til IKM!

Skrevet

Krysser fingrene! :klemmer:

Skrevet

Så spennende :hoppe:

Krysser fingrene! :klemmer:

:jepp:

---

Urk og trippelurk, det kan se ut som om laptopen min har tatt kvelden... :sur: Den nekter å ta strøm, og i dag morges fikk vi bare liv i den etter en god del fiksing og ordning. Kjiper'n... Nå sitter jeg på mannen sin, vi forsøker å få tatt backup av hele disken min for sikkerhets skyld. Men den driver og feiler til stadighet. Nå er mannen ute, og jeg tror jeg venter til han er tilbake med å gjøre noe mer - det er tross alt han som er fagperson på feltet! Usj, det er så irriterende - vi har såååå lyst på en iPad, men det kan nok hende at det må bli en ny MacBook i stedet.

Skrevet

Må nok ha ny laptop, ja. :sukk: Men det blir en MacBook Pro, og det blir jo litt moro. :nigo:

Ellers er jeg veldig i tvil nå på om jeg tror jeg er gravid eller ei. :ler: Syntes jeg hadde så mange symptomer tidlig i uka som var, men nå vet jeg ikke lenger! Så det er vel bare å vente og se om mensen kommer denne uka. ;)

Skrevet

Fortsatt ingen tegn til mensen... Men jeg er ikke 100% sikker på datoen, ser jeg har skrevet 18. i IKM-tråden. Jeg telte i sted, da, og siden syklusen har ligget på 31-32 dager de siste 3-4 mnd, så er det omtrent nå. Spennende! Testet negativt i går, men jeg fikk jo ikke positiv test da jeg prøvde et par dager før IKM sist, heller. Testet positivt først to-tre dager etter, mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg er så spent nå *Joyce*, jeg håper, håper, håper :)

Det jeg fortalte deg i går vet du, det stemmer :strix::hoppe: For dere som ikke aner hva jeg prater om; sjekk bryllupsdagboka mi :lur:

Skrevet

Nei, mensen kom, litt senere enn jeg forventet, bare. Og helt uten menssmerter?! Helt greit, men merkelig! Men med mensen kom også feber, kvalme, svimmelhet og halsvondt... Det kunne jeg virkelig klart meg uten. :sur:

Tuslevennen, det er så fantastisk koselig! Jeg er så glad på dine vegne! :strix: Satser på å komme etter neste måned, jeg. ;)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Usj så dumt *Joyce*

Hørtes ut som forkjølelse også, sender masse god bedring :klemmer:

Skrevet

God bedring! :klemmer:

Skrevet

Formen er mye bedre i dag, bare litt vond hals og snørrete, så det meste var forbigående, heldigvis! Men jeg synes det er litt rart - har hatt sånt 4 av 6 ganger jeg har hatt mensen siden lillejenta kom... Rare greier.

I dag har vi vært en tur og tittet på Tusle i vielsen hennes, og sett en vakker og flott brud! Det var veldig moro! :jepp: Etterpå tok vi turen innom foreldrene mine, og på vei hjem ble det Ikea (for å se etter noe de ikke hadde), XXL (mannen hadde sett sykkelregntøy på tilbud, pluss at jeg fant en Nike-treningstights til 250 kr :tommelsmil:) og Burger King. :nigo: Nå er vi hjemme, og lillejenta nekter å legge seg... :roll:

Ellers tror jeg jeg har glemt å nevne at en 13" Macbook Pro er på vei til meg. :strix: Den rakk ikke frem på fredag, så da tipper og håper jeg at den kommer på mandag. Gleder meg, litt lei av å sitte med mannens PowerBook fra 2004. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...