Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var utslag på hCG, men ikke på langt nær nok til å tilsvare uke 10. Men da har jeg ihvertfall fått bekreftet at jeg var gravid og har hatt en SA. Greit å vite. :) Nå har mensen kommet, så da ser det ut til at syklusen er i rute igjen. Så håper jeg det klaffer igjen snart!

Ellers har jeg blitt syk igjen, urk! Er på jobb, men har sabla vondt i halsen, er tett i hodet og fryser som bare det. Krysser fingrene for at det er forbigående, men det kjennes ikke sånn ut. I morgen og fredag er det planleggingsdager i bhg, så ingen rolig avslapning på meg hvis jeg må bli hjemme i morgen... Jaja.

Litt smådeppa om dagen. SAen "sitter i", pluss at PMSen denne gangen var fra helvete omtrent. Det påvirker ikke akkurat humøret positivt. ;) Det blir vel forsåvidt sammenlignbart med den første mensen etter fødselen, som også var forferdelig vond. Har knasket 400 mg Ibux som om det var drops de siste dagene.

Har fått de fine rosa skoene fra LaRedoute, men de var for høye for meg. Kjempesynd, for de var knallfine! Men jeg får ikke gått i dem, og da er det ikke noe vits i. Håper de lager en lavere variant! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vennen :klem:

Du har lov til å være litt deppa nå, det er slett ikke rart i det hele tatt.

Tenker masse på deg!

:klemmer:

Skrevet

Skjønner godt humøret blir på bånn :klem:

Men satser på ny klaff så snart som mulig :hoppe:

Skrevet

Tusen takk for klemmer og gode tanker, Tusle, Milla og Trekkoppfuglen! Dere er gode! :klemmer:

---

I dag har vi vært en tur i sentrum med mine foreldre og broder'n. Planen var vel strengt tatt at bare broder'n skulle komme, han trenger nemlig ny dress. Men mamma og pappa ble med, og det hele ble en smule anstrengt, som alltid. Menmen. Han fikk dress - den mamma likte, ikke den han likte - og familiefreden er intakt. Hehe.

Vi kom hjem med litt vi også - tre velurjakker fra Lindex til lillejenta (3 for 2 - de er supre!), en lilla, en lillarosa og en turkis; en vindfleecejakke, en finlandshette i ull og en ullstrømpis fra Polarn o Pyret (gavekort); en vattert høstjakke til mannen (H&M), og sist men ikke minst *drumroll* to flasker Lactacyd! :ler: Også fikk jeg somlet meg til å levere en retur til LaRedoute, det var på høy tid. ;)

Lillejenta fikk dessuten tre sett med Janus-ull av mamma og pappa, det Coop-tilbudet som var nå nettopp. Dette her. Det blir kjekt å ha til vinteren. Fint var det også!

Nå skal jeg ned og slappe av i sofaen, har jeg tenkt. Har nesten ikke sett mannen på kveldene denne uka, han har hatt mye å gjøre med jobben i det siste. Men nå har jeg tenkt til å kapre ham! :nigo:

Skrevet (endret)

Innom og leser litt jeg, har en del å ta igjen :)

Håper det går bra med deg :klem:

Endret av Mischa
Skrevet

Hørtes ut som en bra lørdagshandling det der ;) Og ikke minst fikk dere kjøpte lactacyd :fnise:

Håper kvelden var koselig med mannen :)

Skrevet

Mischa! :hoppe: Så koselig å se deg her! :hallo:

Milla: Ja, den Lactacyden var bra! :ler:

---

London, baby! Jippijippijippi! Da har jeg og en venninne bestilt London-tur den første helgen i desember. Jeg gleder meg vilt og hemningsløst allerede! Det blir så fantastisk godt å komme seg dit en tur igjen! Så nå gjelder det å skrive utførlige handlelister. :ler:

Skrevet

Jaaa! Londonlondonlondon! Husmorferie! :ler:

---

Og så en annen ting å :hoppe: litt for - i dag hadde "høstbladet" mitt kommet på Narvesen. Det heter InStyle Makeover, og kommer hver høst. Jeg digger det! Jeg er en sucker for alt som har med makovers å gjøre, nemlig. :lol:

Skrevet

Aaaah, så fantastisk digg med Londontur :) Da kan vi glede oss sammen, selv om det ikke er så fryktelig mange ukene til jeg drar :danse:

Men jeg håper ikke du drøyer for lenge med å begynne på shoppelistene, det er alltid så gøy å lese når du skriver noe om London, for du har så peiling. Plutselig ønsker man seg ting man ikke ante eksisterte :ler:

Så: hva er topp ti over de beste butikkene som du bare ha med deg på en Londontur?

Skrevet

Heldig du som skal til London, jeg er ikke noe misunnelig. :fnise:

Skrevet (endret)

Aaaah, så fantastisk digg med Londontur :) Da kan vi glede oss sammen, selv om det ikke er så fryktelig mange ukene til jeg drar :danse:

Men jeg håper ikke du drøyer for lenge med å begynne på shoppelistene, det er alltid så gøy å lese når du skriver noe om London, for du har så peiling. Plutselig ønsker man seg ting man ikke ante eksisterte :ler:

Så: hva er topp ti over de beste butikkene som du bare ha med deg på en Londontur?

Ja, det nærmer seg vel for deg nå! Hipp hurra for London! :jepp:

Hehe, shoppinglistene kommer nok! Er ihvertfall en god del mat- og bakestæsje jeg vet jeg må ha. Og undertøy fra Marks&Spencer. :ler:

Topp ti butikker... Skal vi se! Jeg tror jeg må si at disse kommer i ikke-prioritert rekkefølge, jeg klarer ikke velge. ;)

1) Waitrose! Matbutikk med godt utvalg, også på London-filialene. Den ved siden av Gloucester Road tubestasjon er super!

2) Fortnum & Mason og/eller Liberty. Gamle, ærverdige department stores som er morsomme selv om man ikke nødvendigvis handler noe.

3) Monsoon. :hjerte:

4) Marks & Spencer - undertøy og sokker til både mannen og meg. :tommelsmil:

5) For oss småbarnsmødre - Mothercare og Toys'r'us. Hamleys er stas, men ikke like kult uten barn. Man må liksom ha med seg en liten en som kan bli helt fra seg av begeistring. :ler:

6) TieRack - jeg er stadig på jakt etter en kasjmir-silke-pashmina i den perfekte lillafargen.

7) Selfridges. Elsker sminke/hudpleieetasjen, og det er gøy å kikke i de andre etasjene også, Men ikke så mye jeg unner meg der, prismessig. ;)

8) En kunstutstyrsbutikk ved Finsbury Park tubestasjon. :ler: For litt spesielt interesserte, men jeg virkelig elsker den butikken.

9) Boots, såklart!

10) Alle små, søte, rare butikker som jeg tilfeldigvis ramler over. ;) Hjelpsom der, ja!

Heldig du som skal til London, jeg er ikke noe misunnelig. :fnise:

Så deilig med Londontur :hoppe: Det blir shoppingtur det :hoppe:

:jepp:

Endret av *Joyce*
Skrevet

Kjenner shoppegenet ble overfristet nå ja... jajja.. baby først :fnise:

Skrevet

:hjerte: London :hjerte:

Heldiggris! Jeg var der sist i mai, og er forsåvidt klar for en ny tur i høst også :nigo:.

Skrevet

Så herlig shoppeliste med favorittbutikker og hele pakka :hoppe:

Jeg lar meg lett friste & inspirere. Det er første gang jeg er på storbytur etter at vi fikk lillemor, og jeg merker jo at det er helt andre butikker som tiltrekker meg nå enn tidligere ;) Men jeg har som mål å handle mest til meg selv, siden det som regel alltid ender opp med at lillemor får ny garderobe når jeg for en gangs skyld er på shopping. Nå er det a mor sjøl som skal være i fokus ;)

Skrevet

Blir helt syk av lengsel av å lese om London :sukk:

Vi har jo brutt tradisjonen vår med å reise hvert halvår! Har ikke passet med tanke på hvor mye penger vi har brukt på oppussing og USA-tur. Jeg får drømme meg bort her i stedet! Får ikke nok av London altså! Heldigvis skal en venninne gifte seg der borte neste sommer, så da blir det garantert tur til sommeren, men akkurat nå føles det veldig lenge!

Waitrose :hjerte: Elsker matbutikker i utlandet! Hva skal du stock up on denne gangen? :)

Skrevet

Kjenner shoppegenet ble overfristet nå ja... jajja.. baby først :fnise:

:lol:

:hjerte: London :hjerte:

Heldiggris! Jeg var der sist i mai, og er forsåvidt klar for en ny tur i høst også :nigo:.

Hehe, jeg tror man alltid er klar for en London-tur! ;)

Så herlig shoppeliste med favorittbutikker og hele pakka :hoppe:

Jeg lar meg lett friste & inspirere. Det er første gang jeg er på storbytur etter at vi fikk lillemor, og jeg merker jo at det er helt andre butikker som tiltrekker meg nå enn tidligere ;) Men jeg har som mål å handle mest til meg selv, siden det som regel alltid ender opp med at lillemor får ny garderobe når jeg for en gangs skyld er på shopping. Nå er det a mor sjøl som skal være i fokus ;)

Det der synes jeg var et bra mål. :Nikke: Jeg er litt for glad i nettbutikker, så jeg handler både til Turnerose og meg - litt for mye, egentlig. :fnise:

Blir helt syk av lengsel av å lese om London :sukk:

Vi har jo brutt tradisjonen vår med å reise hvert halvår! Har ikke passet med tanke på hvor mye penger vi har brukt på oppussing og USA-tur. Jeg får drømme meg bort her i stedet! Får ikke nok av London altså! Heldigvis skal en venninne gifte seg der borte neste sommer, så da blir det garantert tur til sommeren, men akkurat nå føles det veldig lenge!

Waitrose :hjerte: Elsker matbutikker i utlandet! Hva skal du stock up on denne gangen? :)

Veldig greit å vite at det blir en tur om ikke så lenge! Vinteren går fort. :jepp: (Krysser fingrene for det, ihvertfall!)

Hmm, foreløpig liste:

- Marmite

- Vanilla extract

- Baking powder (Royal)

- Bicarbonate of soda

- Litt krydder - Bolst curry powder, smoked paprika m.m.

- Te!

- Kakepynt

- Matfarge

Og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta! Har pleid å kjøpe cheddar, men nå får vi jo Cathedral cheddar på Kiwi her (den nærmest oss - ved første stopp med banen etter utgangspunktet), så da er ikke det så farlig lenger. Men det blir nok en bit eller to med strong cheddar, kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...