Gå til innhold

Bortevekkistan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde også metallsmak i munnen denne gangen, jeg krysser fingrene for full klaff! :) Når kan du teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Urk.. metallsmaken er så godt som borte her nå, men det var grusomt til å begynne med, fy for en smak :fnise:

Krysser fingrene for deg :hoppe:

Skrevet

Tusle og Mischa: :hallo:

Trekkoppfuglen: I slutten av måneden. Så det er en stund til. :ler:

Milla: Takk! :kose:

---

Kanskje metallsmaken kommer med EL? Nei, ikke vet jeg. Rent praktisk ( :sengekos: ) burde det være gode sjanser, ihvertfall. Vi får se. :) Men metallsmaken er der i dag også.

I dag gjorde jeg noe dumt. Atter en gang rakk jeg ikke frokost, og det som fristet på Rimi idag var en bollepose. :roll: Jeg VET at jeg ikke bør, for jeg får så vondt i magen! Blir skikkelig oppblåst og guffen. Men jeg klarte ikke å dy meg. Det er jo så godt... Så nå sitter jeg her med en diger bolleklump i magen og er VELDIG glad for at jeg har på meg denne kjolen som er herlig løs og skjuler "a multitude of sins". :lol: Jeg er sikker på at jeg ser ut som om jeg er mange måneder på vei akkurat nå. :gjeiper: Bollemage - boller i ovnen - osv.

Ellers er jeg særdeles lite motivert for jobb, men det er fredag og jeg kan ta det litt rolig. En kollega stakk akkurat ut for å pante masse flasker hun har samlet opp - for å kjøpe snop. :fnise:

Skrevet

Men en fin kjole har du iallefall på deg ;) Den var veldig søt!! :)

Skrevet

Nå har jeg akkurat sydd ferdig en meitai som skal være en gave. Godt å få det unna!

Dagens kommentar fra lillejenta: "Tiss!" i det hun fikk tak i en agurk fra kjøkkenbenken. Før hun pekte på mannen. :skratte: Hun har helt tydelig forstått at det er forskjell på mamma og pappa. ;) Hun er veldig opptatt av å tisse og av tissen om dagen, forståelig nok siden vi jo pottetrener. Men at hun skulle dra linjen mellom agurken og pappas tiss, det hadde jeg ikke trodd. :fnise:

Skrevet (endret)

Jakka kom i dag, og den er knallkul! Faktisk finere irl enn på bildet. Glad jeg bestilte den! Og super fremover nå, når det blir kaldt, men ikke så kaldt at jeg trenger kåpe. Er nemlig ganske varm av meg. Og veldig kul med smale jeans, tror jeg! Må prøve litt mer ordentlig i morgen. Da har jeg også et håp om å få ryddet vekk sommerklærne og finne frem vinterklær. Vi får se. Litt annet som må gjøres, også, litt som står igjen nede i boden. Men det blir så fint! Ivar-hyller, vegghyller og tørkestativ i taket. :tommelsmil:

Ellers har jeg også bestilt meg nye øyekrem fra LoveLula - denne. Har vært veldig fornøyd med dagkremen med solfaktor av samme merke, så da tester jeg. Har hatt denne nå, uten at det var den helt store suksessen. Helt grei, men jeg likte ikke konsistensen så godt, og den gjorde liksom ikke så mye. Må ha gele til dagbruk, ellers tar det for lang tid før jeg kan sminke meg. Time is of the essence på morgenen! Slang også med dette settet, som var på tilbud. Kjekt å ha til toalettmappa. Har egentlig nesten kuttet ut foundation nå, men innimellom må det til, og siden det da stort sett blir EM sin, er det greit å kunne frakte den i noe annet. Er forøvrig veldig imponert over hvor raskt LoveLula sender - det går bare et par timer fra jeg legger inn bestillingen til den er sendt, ihvertfall hvis det skjer i arbeidstiden.

Nå skal det straks legges inn en bestilling hos Nøstebarn. Turnerose trenger litt mer ull til vinteren. :)

Endret av *Joyce*
Skrevet

Har aldri testet ut Lovelula.. men særlig det settet så jo genilat ut!

Knall at jakka var fin ;) Da er du rustet for fint høstvær fremover.. ser for meg at jakke er superkul med noen tøffe svarte skoletter med litt hæl.. :)

Skrevet (endret)

Haha må le av lillejenta :fnise: Så herlig!

Og flott at jakken passet og at den var enda finere i virkeligheten, how fabulous! :hjerte:

Endret av Mischa
Skrevet

Hjemme med syk Turnerose i dag... Igjen. Jaja, sånn er det med barnehagestart. Hun er ikke veldig dårlig, men ikke i form til barnehagen. Snørret renner og hun hoster. Mens hun sitter og "rydder" i DVDene våre (:ler:), har jeg nettshoppet litt til henne. :nigo:

- Ullbukser til natta, i orange. Bestilte en for en ukes tid siden også.

- Håndkrem - har vært veldig godt fornøyd med produkter fra det merket til Turnerose, så nå prøver jeg håndkremen til meg selv!

- Longies, også til bleier. Lillejenta har på seg en nå, bare i grønn. Superpraktisk etterhvert som det blir kaldere! :tommelsmil:

- Elefantlue

Skrevet

God bedring til Turnerose! Kjedelig med mye sykdom ved barnehagestart. Har vært igjennom det vi og. Du får nyte dagen hjemme med jenta di. :)

Skrevet

God bedring til lille prinsessen :)

Hun får masse fint i posten om ikke lenge ser jeg ;)

Skrevet

Kjent fenomen - barnehagestartsykdomsrunden... Vi hadde en helt ekstrem vinter med A, hun var syk i snitt en uke per måned (!) fra januar til april. Helt forferdelig!

Nå har hun jo på en måte fått en ny barnehagestart, siden hun har byttet barnehage, men vi *håper* så inderlig at hun fikk røsket litt i immunforsvaret i vinter. Nå er hun forkjølet og snørrete, men feberfri og med grei allmenntilstand. Håper det varer! *banker i bordet*

God bedring til Turnerose!

Skrevet

God bedring til lille jenta di. Håper at det har klaffet for dere denne måneden! ;) Hadde vært veldig gøy!

:klem:

Skrevet

Me fekk og _alt_ av sjukdommar det første halve året A var i barnehagen, ho begynte jo i januar. Omgangssjuke 2 ggr i februar ( :kjefte: ) øyrebetennelse(A)/bihulebetennelse(mor)/bronkitt(far), augebetennelse 2 ggr (det fekk me alle tre ja...), brennkoppar. You name it.

Forkjøla var me heile tida. :trist:

Men no er det visst over! A har jo bytta barnehage og, men hittil ingen nye 'epidimiar'.

God bedring!

Skrevet

God bedring til Turnerose! Kjedelig med mye sykdom ved barnehagestart. Har vært igjennom det vi og. Du får nyte dagen hjemme med jenta di. :)

Takktakk! Vi hadde to fine dager, alt tatt i betraktning!

God bedring til lille prinsessen :)

Hun får masse fint i posten om ikke lenge ser jeg ;)

Takk! :)

Kjent fenomen - barnehagestartsykdomsrunden... Vi hadde en helt ekstrem vinter med A, hun var syk i snitt en uke per måned (!) fra januar til april. Helt forferdelig!

Nå har hun jo på en måte fått en ny barnehagestart, siden hun har byttet barnehage, men vi *håper* så inderlig at hun fikk røsket litt i immunforsvaret i vinter. Nå er hun forkjølet og snørrete, men feberfri og med grei allmenntilstand. Håper det varer! *banker i bordet*

God bedring til Turnerose!

Uff, det er rimelig intenst, ja! Håper at dere har hatt deres runde og at det blir bedre nå i høst! :klemmer:

God bedring til lille jenta di. Håper at det har klaffet for dere denne måneden! ;) Hadde vært veldig gøy!

:klem:

Takk, og gratulerer til dere! :hoppe:

Me fekk og _alt_ av sjukdommar det første halve året A var i barnehagen, ho begynte jo i januar. Omgangssjuke 2 ggr i februar ( :kjefte: ) øyrebetennelse(A)/bihulebetennelse(mor)/bronkitt(far), augebetennelse 2 ggr (det fekk me alle tre ja...), brennkoppar. You name it.

Forkjøla var me heile tida. :trist:

Men no er det visst over! A har jo bytta barnehage og, men hittil ingen nye 'epidimiar'.

God bedring!

Det skal ikke være lett, nei... Uff, stakkars liten. Håper dere også er over det verste! :kose:

Skrevet

Tilbake på jobb i dag. Sur og lei, teit kommentar fra sjefen om at "dere må jo dele på sykefraværet", når mannen faktisk har tatt veldig, veldig mye så langt. Helt tydelig at det er lenge siden ungene hans var små... Særlig irriterende fordi kommentaren kom da jeg stakk innom kontoret hans for å høre om han kunne få fortgang i prosessen med å skaffe meg tilgang hjemmefra, sånn at jeg kan jobbe litt de dagene jeg er hjemme med sykt barn. Dust. :kjefte: (Neida, ikke egentlig. Bare i dag!)

Har ikke de helt store forventningene om positiv test denne gangen, gitt. Lurer på om den metallsmaken kan ha vært i forbindelse med EL. Men vi traff sånn nogenlunde, så hvem vet - kanskje en helt symptomfri DPO-periode? :ler: Jeg mister ikke håpet, ihvertfall! ;)

Ellers lurer jeg fælt på jobb, utdanning og i det hele tatt fremtiden i dag. Jeg har jo litt igjen på mastergraden, men føler mer og mer at jeg har valgt feil utdanning. Æsj. Har lyst til å finne meg en jobb der jeg kan jobbe mye hjemmefra og ha lillejenta i bhg bare 3 dager i uka. Men hva skulle det være, mon tro?

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg en slik jobb, der en kan jobbe mest mulig hjemmefra.. særlig når den lille kommer til verden. Så hvis du kommer over noen jobber/utdanninger, så si gjerne ifra ;)

Skrevet

Vi har visst ikke hatt vår runde, nei. A har vært hjemme i dag, hadde feber i går og var skikkelig slapp. Hun har vært fin og pigg i dag, så håper ikke hun får feber igjen i kveld!

Møkkasjef, forresten - jeg blir så sinna når jeg hører sånt! Min sjef har også kommet med slike vemmelige kommentarer om sykefravær.... Håper din sjef er litt greiere til vanlig :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...