*Joyce* Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #1161 Skrevet 28. desember 2010 (endret) Fin dag tross forkjølelsen. Jeg har testet julegaven fra mannen litt forsiktig - en fantastisk superduper ny yogamatte! Manduka Black Mat Pro, 85". Jeg synes at litt forsiktig "restorative" yoga gjør godt når jeg er syk, såfremt jeg ikke ligger rett ut, såklart. Og det løser litt opp - etter den lille seansen min har snørra begynt å renne. Sjarmerende. Ellers har jeg i stor grad holdt meg i sofaen. Sett på Cranford-greiene på NRK, drukket knallgod "sunn" kakao, googlet yogabager (uten å finne den perfekte), ryddet litt Duplo (som jo måtte vekk fra gulvet for å få plass til nevnte yogamatte), og i grunnen latet meg. Også har jeg bestilt "litt" fra den nye H&M-katalogen. Først og fremst treningstøy. Trenger faktisk litt, da, så jeg synes det får være greit... Har savnet litt "lag på lag"-muligheter siden jeg meldte meg inn på Elixia. Må ha passe temperatur når jeg trener, og man vet jo aldri hvordan temperaturen er i salene! - Hettejakke - Treningstopp - Veske - Genser - Topp - Sportstopp (må ha BH under, men den dekker ihvertfall litt av de ikke-så-pene BH-stroppene, håper jeg) - Genser Også litt ikke-treningstøy: - Bukser - T-skjorte - Kosebukse - Truser/hotpants - trenger noen som ikke er i bomull til trening. - Ballerinasko til å ha på jobben Og bittelitt til Turnerose: - 2-pk topper i turkis/hvit og gul/hvit - Kjole - Badedrakt Må nok sende noe i retur, for det ble litt dyrt... Endret 28. desember 2010 av *Joyce*
Trekkoppfuglen Skrevet 29. desember 2010 #1162 Skrevet 29. desember 2010 Håper formen er bedre i dag. Så masse fint du har bestilt! Kjenner jeg begynner å glede meg bittelitt til normal kropp igjen. Har du fri resten av romjula?
*Joyce* Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #1163 Skrevet 29. desember 2010 Håper formen er bedre i dag. Så masse fint du har bestilt! Kjenner jeg begynner å glede meg bittelitt til normal kropp igjen. Har du fri resten av romjula? Litt bedre, takk! Hehehe, husker den følelsen der, ja. Man blir riiimelig lei av å gå i de samme klærne hele tiden! Hva går du i nå om dagen? Jeg elsket kjoler... Nei, på jobb i dag og skal jobbe i morgen. Greit nok - ganske rolige forhold her i romjula. --- Nå har jeg akkurat vært ute for å se etter Janus ulljoggedress (til meg) på Bogerud Tekstil. Den hadde de ikke. Men ramlet innom Pytt&Panne, som hadde 30% på alt, og der fant jeg en eloksert langpanne fra Florvåg, som jeg lenge har tenkt å kjøpe siden den vi har (som ikke er eloksert, men med en form for belegg) flasser som bare det og dermed ikke føles trygg å bruke lenger. Og da er det jo supert med 30% avslag! Fant også stor Duplo-plate til Turnerose, som vi fikk penger til å kjøpe til henne. De er ikke så lette å få tak i, viser det seg, men jeg fikk den siste i den tredje BR-leker jeg var innom.
*Frida* Skrevet 29. desember 2010 #1164 Skrevet 29. desember 2010 Masse fint du har bestilt! Eg fann ikkje så mykje i katalogen denne gong eg, men skal legge inn ei lita bestilling. Blant anna på litt treningstøy, og et par t-skjorter til sambo. Han "brukar opp" tskjortene sine, så no skal alle med malingsflekker/små hol kastast, og nye inn i skapene. Badedrakta til Turnerose var kjempefin!
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. desember 2010 #1165 Skrevet 29. desember 2010 Så masse fint du har kjøpt! Vi var innom H&M idag, har noe gavekort til lille M der, men de hadde lite av det som stod på nettbutikken, så vi drøyer litt med et nytt besøk
Mischa Skrevet 30. desember 2010 #1166 Skrevet 30. desember 2010 Har de sluttet å selge REN fra lookfantastic altså? Liker ikke denne utviklingen Så bra at du fikk gjort noen kupp på salg Ingenting er bedre enn å finne noe man har planlagt å kjøpe til en billig penge! Så mye fint du har bestilt deg fra H&M.. Jeg fikk katalogen her om dagen, men det var ikke mye som fristet akkurat nå. Jeg synes treningsklærne fra H&M er veldig fine, men sverger til Nike og deres plagg med Dri-Fit. Klarer ikke trene med noe annet nå :gjeiper: Er aaaltfor lenge siden jeg var på trening ettersom jeg har vært småsyk i nesten 2 måneder nå.. begynner å bli lei. Veldig klar for å innta treningssenteret igjen merker jeg!
Trekkoppfuglen Skrevet 30. desember 2010 #1167 Skrevet 30. desember 2010 Det går i tunika og kjoler om dagen. Orker ikke tanken på bukser, det er nok jobb å få på seg strømpebukser og sokker for tiden. Føler jeg har besteget Mount Everest hver gang jeg har vært i dusjen. Bra du er i bedre form. Det første barnehageåret kan være ganske tussig for både barn og foreldre på sykdomsfronten. Trøsten får være at det blir bedre.
*Joyce* Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #1168 Skrevet 30. desember 2010 Masse fint du har bestilt! Eg fann ikkje så mykje i katalogen denne gong eg, men skal legge inn ei lita bestilling. Blant anna på litt treningstøy, og et par t-skjorter til sambo. Han "brukar opp" tskjortene sine, så no skal alle med malingsflekker/små hol kastast, og nye inn i skapene. Badedrakta til Turnerose var kjempefin! Nei, jeg likte forsåvidt heller ikke årets katalog så godt, men digget fargene på treningstøyet. Hehe, rart det med menn og klær... Mannens har også masse små hull. Dårlig med malingsflekker etter at vi var ferdige med maling i fjor, da. (Heldigivis!) Ja, likte den badedrakten! Hun vil myyyye heller ha badedrakt enn badebleie. Har nok fått en liten fashionista... Så masse fint du har kjøpt! Vi var innom H&M idag, har noe gavekort til lille M der, men de hadde lite av det som stod på nettbutikken, så vi drøyer litt med et nytt besøk Det kommer nok i butikk fremover nå. Var mye fint i år, digger fargene! Det er så koselig å handle inn ørsmå plagg til kommende verdensborgere, kos deg! Har de sluttet å selge REN fra lookfantastic altså? Liker ikke denne utviklingen Så bra at du fikk gjort noen kupp på salg Ingenting er bedre enn å finne noe man har planlagt å kjøpe til en billig penge! Så mye fint du har bestilt deg fra H&M.. Jeg fikk katalogen her om dagen, men det var ikke mye som fristet akkurat nå. Jeg synes treningsklærne fra H&M er veldig fine, men sverger til Nike og deres plagg med Dri-Fit. Klarer ikke trene med noe annet nå :gjeiper: Er aaaltfor lenge siden jeg var på trening ettersom jeg har vært småsyk i nesten 2 måneder nå.. begynner å bli lei. Veldig klar for å innta treningssenteret igjen merker jeg! Er visst sånn at de ikke sender lenger? Jeg har ikke sjekket så nøye, for de har ikke hatt det jeg har vært ute etter, uansett. Men det er teit. HQhair har ikke lenger. Som sagt, jeg var heller ikke kjempeimponert over H&M-katalogen, utenom treningstøyet. Litt kjedelig, og materialene blir jo mer begredelige for hvert år som går. Akryl, akryl, akryl og masse viskose. Ja, jeg er sær. Egentlig enig i det med Dri-Fit, har mye Nike jeg også, og en del Adidas. Særlig buksene må jeg ha i "ordentlige" merker. Buksene fra H&M er ikke noe særlig. Men topper synes jeg er greit i bomull og bomullsblandinger, særlig gensere og sånt. Og da kan de like gjerne være fra H&M som fra "sportsmerker". Håper formen kommer seg så du får trent igjen! Hva slags timer liker du der borte, forresten? Jeg har stort sett bare vært på grå så langt, men skal prøve meg på litt annen moro nå når jeg blir frisk. Det går i tunika og kjoler om dagen. Orker ikke tanken på bukser, det er nok jobb å få på seg strømpebukser og sokker for tiden. Føler jeg har besteget Mount Everest hver gang jeg har vært i dusjen. Bra du er i bedre form. Det første barnehageåret kan være ganske tussig for både barn og foreldre på sykdomsfronten. Trøsten får være at det blir bedre. Hehe, nei, det er jo en halv dags arbeid å få på seg ting på beina! Jeg gikk bare i litt for store UGGs (eller etterligningen fra Lille Vinkel, da) vinteren 08/09, for det var de eneste jeg klarte å dra på selv. Og mot slutten måtte jeg vel nesten ha hjelp med de også, om jeg ikke husker feil... Det har sine sider å være gravid, ingen tvil om det!
*Joyce* Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #1169 Skrevet 30. desember 2010 Usj, burde ikke vært på jobb i går. Verre igjen i dag. Pluss at jeg hosta hele natta, og til alt overmål var Turnerose våken mellom 10 og 12. Lys våken, som i "jeg tok meg akkurat en tre timers hvil, jeg, er det morgen nå?" Så hvor er jeg i dag? Jo, på jobb. Med én annen kollega - hun som klager og syter dagen lang over hvor mye det er å gjøre, men som egentlig bare surrer bort dagen selv. Hver eneste dag. Veldig lav tålegrense for sånt når formen er såpass laber som i dag. Men jeg er alene med den ene delen av jobben, og føler at jeg må bli ferdig. I det minste ga forkjølelsen en god unnskyldning for å takke nei til middag/familiedrama hos foreldrene mine i dag. Allernådigst. Det var jo "fryktelig synd at jeg ikke kunne orke", må vite. Dusteforeldre.
*Joyce* Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #1170 Skrevet 30. desember 2010 H&M-pakken kom i dag, kjapt levert! - Hettejakke - fin, beholdes. Litt stor i str, men det var bare deilig. - Treningstopp - nja, retur. - Veske - ikke det fineste materialet, men veldig grei fasong og størrelse, beholdes. - Genser - fin, beholdes. - Topp - retur. - Sportstopp (må ha BH under, men den dekker ihvertfall litt av de ikke-så-pene BH-stroppene, håper jeg) - ikke dum, ga litt ekstra støtte til puppene. Supert til hopp og sprett-timer. - Genser - don't think so. Den var virkelig kort. Retur. Også litt ikke-treningstøy: - Bukser - ikke fantastiske, retur. - T-skjorte - grei nok, men likte ikke materialet så godt. Retur. - Kosebukse - usikker... Må tenkte litt. - Truser/hotpants - trenger noen som ikke er i bomull til trening. Men ekkelt stoff, retur. - Ballerinasko til å ha på jobben - veldig greie, beholdes. Og bittelitt til Turnerose: - 2-pk topper i turkis/hvit og gul/hvit - fine, beholdes. - Kjole - kommer senere. - Badedrakt - fin, beholdes.
Trekkoppfuglen Skrevet 31. desember 2010 #1171 Skrevet 31. desember 2010 Det var virkelig kjapt levert! Imponerende. Ønsker dere en fin nyttårsaften.
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. januar 2011 #1172 Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år Hadde dere en fin nyttårsaften?
*Frida* Skrevet 1. januar 2011 #1173 Skrevet 1. januar 2011 Dusteforeldre. No offence, altså. Håpar du har hatt ei rolig og fin romjul, til tross for sjukdom og diverse. Godt nytt år! Måtte 2011 bringe gode ting og fine dagar!
Molo Skrevet 1. januar 2011 #1174 Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår, Joyce Ønsker deg og dere det beste for 2011
Mischa Skrevet 2. januar 2011 #1175 Skrevet 2. januar 2011 Jeg liker nesten alle timer Utenom spinning..det har jeg ikke testet! Men jeg er på noen grå timer, noen grønne, men mest oransje! Håper jeg snart er frisk nok til å innta senteret igjen! Formen er bedre, men jeg er blitt så tett i bihulene og øret på den ene siden. Håper det ikke er bihulebetennelse eller noe annet tull på vei Håper du fikk en fin nyttårsaften til tross for sykdom! Jeg kjempet meg gjennom en lang natt med feiring! Var rimelig sliten, men samboer var selvsagt i storform
*Joyce* Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1176 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det var virkelig kjapt levert! Imponerende. Ønsker dere en fin nyttårsaften. Takk, vennen! Håper dere hadde en flott kveld! Godt nytt år Hadde dere en fin nyttårsaften? Takk i like måte! Ja, nyttårsaften var allright. No offence, altså. Håpar du har hatt ei rolig og fin romjul, til tross for sjukdom og diverse. Godt nytt år! Måtte 2011 bringe gode ting og fine dagar! De er virkelig litt dusteforeldre... Sånn jevnt over, liksom. Men nok om det. Takk, og takk i like måte! Håper dere hadde en fin nyttårsaften! Godt nyttår, Joyce Ønsker deg og dere det beste for 2011 Tusen takk, kjære deg! Og takk i like måte! Jeg liker nesten alle timer Utenom spinning..det har jeg ikke testet! Men jeg er på noen grå timer, noen grønne, men mest oransje! Håper jeg snart er frisk nok til å innta senteret igjen! Formen er bedre, men jeg er blitt så tett i bihulene og øret på den ene siden. Håper det ikke er bihulebetennelse eller noe annet tull på vei Håper du fikk en fin nyttårsaften til tross for sykdom! Jeg kjempet meg gjennom en lang natt med feiring! Var rimelig sliten, men samboer var selvsagt i storform Hehe, godt å høre at det er flere som ikke har vært på spinning. Det ser så dørgende kjedelig ut at jeg ikke gir det en sjanse. De oransje timene ser morsomme ut, altså! Må bare bli kvitt forkjølelsen, nå, så skal jeg prøve meg. God bedring til deg! Godt nyttår! Endret 3. januar 2011 av *Joyce*
*Joyce* Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1177 Skrevet 3. januar 2011 Fortsatt syk. Men på jobb. Igjen. Burde nok ikke vært her i dag heller. Makan til seig forkjølelse, altså! Har satt seg i bihulene også, pluss at jeg de siste dagene har hatt en sånn slags "tørr slimhoste", om noen skjønner hva jeg mener med det. Forbanna irriterende, ihvertfall. Nyttårsaften var allright tross sykdom. Vi hadde skikkelig engelsk "jul", altså sånn jeg er vant med fra England, og det var knallgodt! Også hjemmelaget sitronfromasj til dessert. Turnerose la seg i 19-tiden, men våknet rundt 22, og da var det ikke mulig å få henne til å sove igjen. Hun var trøtt, men skvatt til og begynte å gråte for hvert eneste lille smell - og de kom tett. Så da tok vi henne opp og hun var ned og lekte med Duplo til midnatt. Vi la oss så fort rabalderet roet seg, i, 00.30-tiden. Lørdag var vi ute og akte i flere timer - stor stas - og i går var vi nede i sentrum en tur. Spiste bolle og kake på United Bakeries, var på Narvesen på Continental og vandret litt. Koselig med sånne rolige familiedager. Og i dag er det jobb igjen. Sitter og tyller i meg store mengder vann og Doc (begge deler lindrer litt i halsen) og håper at jeg snart blir bedre! Skal jobbe 50% fremover (og jobbe 50% med masteroppgaven), så jeg skal være hjemme i morgen. Planen er å få ryddet på kontoret så jeg har en ryddig, ren og pen arbeidsplass. Mulig jeg må en tur på Ikea og skaffe et arkivskap. Har papirer OVERALT!
Mischa Skrevet 3. januar 2011 #1178 Skrevet 3. januar 2011 Engelsk opplegg hørtes bra ut Jeg husker aldri, hadde du eller mannen familie i England siden dere tar med dere tradisjoner? Har en "engelskmann" i vennegjengen og håper jeg får oppleve noen tradisjonelle måltider Synes synd på deg som er på jobb når du er syk, må være fryktelig slitsomt. Håper den snart gir slipp den seige forkjølelsen. Sliter jeg også, hoster og står i Skjønner at lillejenta var redd for rakettene, jeg er fortsatt skvetten selv!
*Joyce* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1179 Skrevet 4. januar 2011 Engelsk opplegg hørtes bra ut Jeg husker aldri, hadde du eller mannen familie i England siden dere tar med dere tradisjoner? Har en "engelskmann" i vennegjengen og håper jeg får oppleve noen tradisjonelle måltider Synes synd på deg som er på jobb når du er syk, må være fryktelig slitsomt. Håper den snart gir slipp den seige forkjølelsen. Sliter jeg også, hoster og står i Skjønner at lillejenta var redd for rakettene, jeg er fortsatt skvetten selv! Jeg har en del familie i England. Hehe, jeg har jo vært syk "hele" høsten, og brukte opp egenmeldingene i høst en gang. Og siden jeg hater-hater-hater å gå til legen, blir det jobb. God bedring!
*Joyce* Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1180 Skrevet 4. januar 2011 Pokker ta, altså. Her er det omgangssyke på vei. Feber og rar mage.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå