Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Det irriterer meg at de våkner opp fullsminka med perfekt, slett hår. Eller når de går et par skritt unna andre mennesker for at de "ikke skal høre" dem, men når i virkeligheten alle ville hørt det de sa. Eller... i virkeligheten ville man vel gått et godt stykke unna, eller helst ut av rommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterer meg i noen filmer, der noen blir skutt, så merker de først ingenting, men så åpner de jakken og ser ned og så kommer det blod fra skuddsåret og først når de oppdager det detter de i bakken

Andre ting er at hvis noen da blir skutt og dør. Er det personer som er ubetydelige for handlingen så dør de med en gang, er det en viktig rolle så er personen våken lenge nok til å si en hel masse og ta en lang avskjed før vedkommende dør.

Og om noen har blitt mindre livstruende skadet, så er det alltid blod på utsiden av bandasjen uansett hvor lenge det er siden man ble skadd/bandasjen ble skiftet. Renner blodet så lenge, bør man på sykehus bare av den grunn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det faktum at når du har 10 onde personer som skyter 100 vis a skudd mot helten uten at de greier og treffe mens helten skyter 10 ganger og treffer alle gangene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den, gjett hvem som kommer til å legge spesielt merke til dette skriket i hver film fremover :-p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle etterforskningen avslører etterforskerne viktige spor eller teorier foran vitner de avhøret når de får en viktig opplysning fra vitnet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg at de våkner opp fullsminka med perfekt, slett hår. Eller når de går et par skritt unna andre mennesker for at de "ikke skal høre" dem, men når i virkeligheten alle ville hørt det de sa. Eller... i virkeligheten ville man vel gått et godt stykke unna, eller helst ut av rommet ;)

Hva er så galt med det? Det skjer med meg hele tiden.

Anonymous poster hash: 71cc4...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Hva er så galt med det? Det skjer med meg hele tiden.

Anonymous poster hash: 71cc4...bdd

Er ikke noe galt med det, men er bare litt rart at så mange våkner opp med helt perfekt hår og sminke. Altså, man kan våkne opp med slett hår såklart, meeen ikke alle våkner opp med lipgloss, øyeskygge og helt ordnet hår. Er bare litt urealistisk.

:) såklart, noen våkner opp med fint hår. Poenget mitt er i alle fall at man vanligvis ikke våkner opp så perfekt (sminket) som en del gjør i serier/filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje lest gjennom alle sidene her, så det kan tenkes eg gjentar noe:)

Men det er spesielt to ting som irriterer meg. Det første er at de bor i store, flotte hus med mange rom. Men hvis noen har kranglet eller de skal ha overnattingsgjester, må de sove på sofaen. Ikke et eneste ekstrarom i de herskapelige boligene??

Det andre er når de er på kafe eller restaurant. De bestiller mat, og av en eller annen grunn går derfra før maten er komt på bordet, eller akkurat blitt servert. Serveringsstedene må jo gå konkurs! spesielt "the diner" i H&A;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at de aldri spiser opp maten sin! Eks frokost: mor har disket opp med den buffeen, og familiemedlemmene forsyner seg, for så å reise seg opp og dra på jobb/skole uten å ha spist noe. Eller på restaurant, der de sitter og skjærer og skjærer i biffen. Men å putte en bit i munnen, det gjør de aldri.

(Ja, jeg hater å kaste bort mat)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Når noen skal til et sted, la oss si ei hytte, hvor det ikke finnes mat fra før. Ja da stikker de innom butikken, fyller to halvfulle bæreposer med mat, og senere ser vi dem spise det enorme herremåltidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de alltid skrur av tv'en om noen andre kommer inn i rommet.
At alle par har felles dyne, og at den ene drar hele dyna over til sin side i løpet av natta mens den andre irriterer seg. Må da være SÅ mye mer praktisk å ha hver sin dyne hvis dette stadig skjer.
At de ofte drikker (MYE) alkohol før de kjører hjem.
At de alltid klarer å gå lydløst i trapper eller å åpne dører, sånn at de kan tyvlytte til det personen i rommet/etasjen sier.
At de, istedetfor å bare sende en melding, drar hjem til folk de trenger å snakke med, eller til stamstedet deres eller jobben. Hvis de ikke finner vedkommende, drar de til noen andre de kjenner og spør om de vet hvor de er. Så innmari tungvint...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det irriterer meg at de aldri spiser opp maten sin! Eks frokost: mor har disket opp med den buffeen, og familiemedlemmene forsyner seg, for så å reise seg opp og dra på jobb/skole uten å ha spist noe. Eller på restaurant, der de sitter og skjærer og skjærer i biffen. Men å putte en bit i munnen, det gjør de aldri.

(Ja, jeg hater å kaste bort mat)

ja enig. Og hvis noen er ute og skal spise lunsj sammen kan de sitte der bare en kort stund å snakke, og så får de maten. Begynner å spise en bit og så kan den andre se på klokka og bare. Gotta run og så kler på seg jakka og sier hade. Og så slenger de gjerne noen sedler på bordet selv om de ikke vet hva det kosta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg da på drama serier, når de for.eks serverer te, så drikker de den aldri, eller de har bestilt mat, så skal de plutselig noe, og stikker.

Eller, hvis de utrykker en bekymring for en som oppfører seg dust e.l så er alltid replikken " I`m just worried about you, we all are. "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt naturlig. Ta Seinfeld, for eksempel, det er Jerry som er limet. De andre tre er vel ikke venner i det hele tatt, likevel finner de fire på mye sammen.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

I Sex and the city er jo de andre jentene sammen uten Carrie også, men hvis det er noe spesielt så er alltid Carrie bestevenninna til de alle.

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

I Sex and the city er jo de andre jentene sammen uten Carrie også, men hvis det er noe spesielt så er alltid Carrie bestevenninna til de alle.

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

I den andre filmen er det en scene der charlotte og miranda drikker seg dritas og deler ting de ikke har delt med de andre da. Det er litt bra.

Apropos den andre filmen. Miranda leser i den boken om skikk og bruk i midtøsten og der står det at de må dekke til skuldra og sånn for å ikke vise for mye hud men er da mange scener der de viser masse hud og flere ganger carrie viser den kløfta. Men ingen reagerer liksom på det selv om det er upassende liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den andre filmen er det en scene der charlotte og miranda drikker seg dritas og deler ting de ikke har delt med de andre da. Det er litt bra.

Apropos den andre filmen. Miranda leser i den boken om skikk og bruk i midtøsten og der står det at de må dekke til skuldra og sånn for å ikke vise for mye hud men er da mange scener der de viser masse hud og flere ganger carrie viser den kløfta. Men ingen reagerer liksom på det selv om det er upassende liksom.

Du så den i går kveld tenker jeg? For en møkkafilm! En skam for den herlige serien!

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg har merket i serier, spesielt Suits. Man skal møte noen for lunsj, nipper litt til et glass vann, havner i en diskusjon med motparten, og forlater lunsjen før man i det hele tatt rekker å bestille mat..Dersom man er uenige i utgangspunktet, møtes man vel gjerne for å bli enige :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du så den i går kveld tenker jeg? For en møkkafilm! En skam for den herlige serien!

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

det syns jeg ikke da. Liker filmene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...