Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Kanskje for deg. Jeg kan fint ta tabletter med en bitteliten slurk vann...

Anonymous poster hash: 3f4aa...e63

Jeg og. Tar type en slurk fra springen om jeg feks må ta en paracet på kvelden.

Anonymous poster hash: 46b95...84e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Jeg og. Tar type en slurk fra springen om jeg feks må ta en paracet på kvelden.

Anonymous poster hash: 46b95...84e

Jeg har familie i Canada, og en gang når de var her og trengte smertestillende, så ble de overrasket over hvor tørre de var og hvor vanskelig det var å svelge dem.

De var visst vandt til mindre og glattere tabletter de kunne ta, ofte uten å måtte ha drikke ved siden av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over:

* magasin på våpen må aldri byttes

* våpen må aldri pusses eller gås over/oljes

* urealistisk skuddtakt

* urealistisk størrelse på kulene

* at det omtrent ikke er mulig å skyte fra verken hofta eller med bare én hånd. Sier ikke at det ikke er mulig, men måten det fremstilles i filmer blir det umulig.

* at de aldri spiser

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann forelsker seg i jente, og ved første blikk. Trenger ikke snakke sammen, eller snakke samme språk engang. (Han er såpass mye eldre enn henne at det faktisk blir "mann" og "jente".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I House er det (nesten) aldri den du tror skal bli syk som blir syk i begynnelsen av episoden. Og så er det aldri Lupus, men de nevner det hver bidige gang! Ok, det var vel Lupus en eller to ganger da, men.



Anonymous poster hash: e0a83...4cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sjåføren stadig vekk ser på sidepassasjeren mens de snakker. "Herregud, følg med på veien da menneske!", er min reaksjon.

"My water just broke!" At fødsler stadig vekk starter helt sjokkerende plutselig med at vannet går på offentlig sted. Det vanlige er vel at vannet går en tid etter at riene har startet?

At folk som liksom skal være vanvittige datagenier (eks Nolan Ross i Revenge) sitter og klimprer helt rasende fort på tastaturet mens de snakker. Det handler vel helst om dårlig skuespill - de ser ut som jeg antagelig ville sett ut om jeg skulle latt som om jeg kunne spille gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bruker aldri mus på datane på film/serier. De sitter alltid å hakker løs på tastaturet samme hva de skal på datan :P

Endret av Mynona
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg over once upon a time. Når de er i storybrook har alle vanlige modærbe klær bortsett fra Killian som stadig valser rundt i piratkostyme. Aldri skifter han heller. Går i det samme hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha lupus ja!!

Og hver gang jeg leser lumbar puncture (ikke at det er så ofte men) hører jeg det med australsk aksent pga Chase

I House er det (nesten) aldri den du tror skal bli syk som blir syk i begynnelsen av episoden. Og så er det aldri Lupus, men de nevner det hver bidige gang! Ok, det var vel Lupus en eller to ganger da, men.

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hunder får blandingsvalper er hannhundene som far og tispene som mor.

det er vel alltid sånn at hannhunder er far og tisper er mor. Har aldri hørt om en hannhund som har blitt mor hvertfall. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel alltid sånn at hannhunder er far og tisper er mor. Har aldri hørt om en hannhund som har blitt mor hvertfall. ;)

At de er "som". Altså at de ligner. Sånn leste jeg det. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som i Lady og Landstrykern :) Fant ligner på faren sin, mens de tre jentevalpene er prikk lik moren sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timber

det er vel alltid sånn at hannhunder er far og tisper er mor. Har aldri hørt om en hannhund som har blitt mor hvertfall. ;)

Beklager at jeg ikke presiserte det godt nok så alle forstod. ;) Men guttevalpene ligner på pappen sin, og jentevalpene på mammaen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den scenen med noen som stormer inn på et kontor, og sekretæren sier at sjefen er opptatt og at de ikke kan gå inn der, og så løper de inn likevel, og ja. Ikke noe direkte feil med det, det er bare så klisje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

særlig i high school-filmer, og tvserier; Dersom et ungt par skal på sommerferie på hvert sitt sted, må de umiddelbart slå opp. De klarer nemlig ikke å tilbringe en måned fra hverandre. Til tross for den sterke kjærligheten de har for hverandre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe jeg har merket i serier, spesielt Suits. Man skal møte noen for lunsj, nipper litt til et glass vann, havner i en diskusjon med motparten, og forlater lunsjen før man i det hele tatt rekker å bestille mat..Dersom man er uenige i utgangspunktet, møtes man vel gjerne for å bli enige :vetikke:

Off topic, men hvem er dama på bildet ditt? :)

Anonymous poster hash: 699bf...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devy79

De bruker aldri mus på datane på film/serier. De sitter alltid å hakker løs på tastaturet samme hva de skal på datan :P

Hehe... Det har jeg også lagt merke til :jolie::vetikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hehe... Det har jeg også lagt merke til :jolie::vetikke::fnise:

Sikkert fordi det liksom ser kult ut. Ahh se den datafreaken som kan touchmetoden og all ting, og kan søke opp alt ved å taste og ikke er kjip og bruker mus:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi det liksom ser kult ut. Ahh se den datafreaken som kan touchmetoden og all ting, og kan søke opp alt ved å taste og ikke er kjip og bruker mus:P

Men ofte er det jo vanlig folk og ikke datafriker og. Gjerne som skal vise et bilde eller et bevis eller noe også trykker de 2-3 knapper og vips, så er akkurat det bilder de snakket om på skjermen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...