Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Pink Ross!

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å kverulere på alt folk skriver?

Klager på at andre avsporer, men det er jo du som ødelegger tråden med 100 innlegg etter hverandre av typen "hvor har det skjedd da??"

Anonymous poster hash: 74af3...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakket med en av produsentlederne i tv2 i forbindelse med studiet og han sa at den generelle malen/oppskriften for å lage film var blant annet å ikke latt tilfeldigheter styre utfallet i siste halvdelen av filmen. Folk liker det ikke fordi det ødelegger ideen om at man har fullstendig kontroll når det kommer til å skape egen lykke.

Jeg likte avslutning i how i met you'r mother fordi den var noe utradisjonell og fordi den brøt med de "generelle spille reglene" Fansen ble derimot hysterisk og forlangte en annen slutt. Skal ikke røpe slutten, men en ting jeg ikke liker med mange filmer er at de følger denne tradisjonelle oppskriften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å kverulere på alt folk skriver?

Klager på at andre avsporer, men det er jo du som ødelegger tråden med 100 innlegg etter hverandre av typen "hvor har det skjedd da??"

Anonymous poster hash: 74af3...8f1

Jeg ber bare folk begrunne det de skriver. Har inntrykk av at mange kommer med påstander om ting som visstnok "alltid" skjer, som ikke skjer i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber bare folk begrunne det de skriver. Har inntrykk av at mange kommer med påstander om ting som visstnok "alltid" skjer, som ikke skjer i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Eventuelt så følger ikke du med eller har ikke sett det. Har sett det meste folk skriver her, selv om jeg ikke alltid husker eksakt hvor.

Det er i hvert fall like lite relevant å rakke ned på de som ser/har sett CSI som det er å skrive om morgensex.

Anonymous poster hash: 74af3...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlige oversettelser har blitt nevnt her. Nå har jeg nettopp sett noen episoder av American Idol, og ble oppgitt over noen av undertekstene - "sharp" i sammenheng med toner ble oversatt til "skarp" og "artist" ble oversatt til "artist" ... det er ikke det samme :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dårlige oversettelser har blitt nevnt her. Nå har jeg nettopp sett noen episoder av American Idol, og ble oppgitt over noen av undertekstene - "sharp" i sammenheng med toner ble oversatt til "skarp" og "artist" ble oversatt til "artist" ... det er ikke det samme :bond:

Hva skulle "artist" bli oversatt til utenom "artist"? :klo:

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skulle "artist" bli oversatt til utenom "artist"? :klo:

Artist på engelsk er jo kunstner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artist på engelsk er jo kunstner?

Og artist. Jeg ser på artist som "litt av hvert" på norsk også, så det er sikkert derfor jeg syns det matchet helt greit på begge språk.

Wiki: På grunn av innflytelse fra engelsk brukes ordet i blant på norsk feilaktig også om kunstnere.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at de ikke vasker hendene før de flusher?

Og kan du henvise til en episode hvor dette skjer?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Litt bortkastet å vaske hendene for så å ta på doen der alle bakteriene er. :eeeh: Ekkelt uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bortkastet å vaske hendene for så å ta på doen der alle bakteriene er. :eeeh: Ekkelt uansett

Hvorfor skulle det være bakterier på skylleknappen på doen, dersom folk kun bruker den etter å ha vasket seg på hendene?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Hvorfor skulle det være bakterier på skylleknappen på doen, dersom folk kun bruker den etter å ha vasket seg på hendene?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Fordi bakterier ikke ligger i ro.

Du burde hatt din egen spørretråd du, så kunne vi andre holdt oss til tema.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er den hvite mørkhårede jenta som oberlever. Hun blonde pleier å være dum eller slem og hun dør alltid.

Hehe, eller det! Gleder meg til å komme hjem så jeg kan bevise alle som reagerte på at de mørke alltid dør først. Men det har jo liksom vært et køddetema en stund, men skjønner ikke hvorfor folk reagerer så sterkt, det er jo langt ifra rasistisk. Og det betyr jo heller ikke at de svarte alltid før først i alle filmer. Selvfølgelig ikke, men ofte, og spesielt de litt eldre filmene, så er det slik at de dør veldig tidlig, selv om det selvsagt også er tilfeller hvor de dør til slutt. Men husker ikke sist gang en mørkhudet person som ikke hadde hovedrollen i en film overlevde. Og da snakker jeg ikke om slike filmer som I am a legend, for der har jo Smith hovedrollen (til og med han dør). Dette ble litt rotete! Vanskelig å skrive på mobilen syns jeg🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vennegjenger er det aldri noen som har samme fornavn, men til gjengjeld er det alltid to som er til forveksling like. Det tok feks flere uker før jeg klarte å se forskjell på Chandler og Joey i Friends.

Alvorlig? De finnes jo ikke like!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvorlig? De finnes jo ikke like!

Nei, ikke nå som jeg ser forskjell på dem! Men i begynnelsen ble jeg frustrert, hvorfor måtte det være to pene gutter med kort mørkt hår? Ross derimot, kunne jeg skjelne :fnise:

Endret av Pringle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke nå som jeg ser forskjell på dem! Men i begynnelsen ble jeg frustrert, hvorfor måtte det være to pene gutter med kort mørkt hår? Ross derimot, kunne jeg skjelne :fnise:

Ross er den eneste som er pen av de tre.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ross er den eneste som er pen av de tre.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Tripper du?? :sjokkert:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Ross er den eneste som er pen av de tre.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Har alltid vært tydelig forskjell på de fra 1 episode. Og joey er den peneste av de. Ikke d3 første episodene da. Da hadde han for harry stil, men senere var joey d3n peneste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på sæden?!

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

Vel, når mannen min kommer inni meg, legger jeg meg ikke bare til for å sove, det kan jeg garantere deg. Jeg har svært liten sans for sæd som renner ut av fitta og nedover lårene og ut i senga. I "nødstilfeller" tar jeg i allefall på meg trusa med et bind (Jeg ligger som regel naken når jeg sover).

Anonymous poster hash: be1a5...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skal føde på filmer/serier så er alltid hele slekta og vennegjengen med på sykehuset når vannet går og sitter ute i venterommet å venter på at babyen skal komme. Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på et par serier som IKKE er som enkelte har nevnt over :) , altså det med at et antrekk brukes én gang og ferdig med det. Seriene er også veldig populære, over gjennomsnittet, så kanskje enkelte serier bør se til dem. Seriene er selvfølgelig

Downton Abbey og Game of Thrones

:blomst::herremann:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...