Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Dust! Selvfølgelig har jeg sett på CSI Miami når jeg vet hvem fyren er, hva han gjør osv! Betyr ikke at jeg følger med på hver episode, holder at jeg har sett et par. Du vet ingenting om meg, så klapp igjen!

Du ser sikkert på Hotel Cæsar også, gjør du ikke? Det er for øvrig bedre enn CSI Miami, så et steg opp i så fall!

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som går før CSI Miami, som du ser på da? Og reklamen i mellom, er den så interessant? Anonymous poster hash: 724c2...dac

For en elendig unnskyldning for at du ser på CSI Miami. Anonymous poster hash: 724c2...dac

Det er vel nesten like dårlig som CSI. Anonymous poster hash: 724c2...dac

Du ser sikkert på Hotel Cæsar også, gjør du ikke? Det er for øvrig bedre enn CSI Miami, så et steg opp i så fall! Anonymous poster hash: 724c2...dac

Kan du slutte å kritisere folk for hva slags serier de ser på, og heller komme ed noe konstruktivt og on topic?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du slutte å kritisere folk for hva slags serier de ser på, og heller komme ed noe konstruktivt og on topic?

Ja, jeg bør vel gjøre som deg og diskutere moegensex. Veldig on-topic!

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg når folk sitter på samme side av et bord. Sånn sceneaktig. Eller har en dialog uten å stå vendt mot hverandre når det hadde vært naturlig. Vi dør ikke av å se folk i profil, selv om det er en sitcom. Når Community og Big Bang Theory klarer å fylle alle sidene av et bord, hvorfor klarer ikke andre det? Grrr.



Anonymous poster hash: 8af6d...19d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* At de går med sko inne, virker veldig spesielt på meg.

* At alle ser "perfekte" ut til enhver tid.

* At man kan høre publikum le i sit-coms, aldri skjønt greia med det.

* Dårlige vitser og spøker som publikum tilsynelatende synes er svært morsomme, da de ler noe helt forferdelig. Jeg ler sjeldent av noe som virker så påtatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Vedr. latter, så blir enkelte sitcoms spillt inn med publikum til stede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Du ser sikkert på Hotel Cæsar også, gjør du ikke? Det er for øvrig bedre enn CSI Miami, så et steg opp i så fall!

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Nope, prøvde, men det var kjedelig. Du er uansett bare ute etter å kverrulere, men det er ikke jeg, så her sier jeg takk og farvel til din triste lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som har noe/noen i huset som er ute etter dem, og istedenfor å løpe ut av vinduet/bakdøra/frontdøra så løper de enten en etasje opp eller en etasje ned ... jeg tror at hvis jeg var dem, så ville jeg løpt ut for harde livet og inn til nærmeste nabo, eller bare løpt til jeg fant hjelp.

Også forstår jeg ikke hvorfor ofte svarte skal dø først :fnise:
Eller alltid en kjærestepar som er forelsket som to tenåringer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også forstår jeg ikke hvorfor ofte svarte skal dø først :fnise:

Dør svarte først? Når? Hvor?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horete?! Hun snakker om mannen sin! Ikke et tilfeldig ligg på byen.

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

Om hun så hadde snakket om et tilfeldig ligg på byen hadde det fortsatt ikke vært horete, med mindre hun per definisjon er prostituert....

Anonymous poster hash: 01d89...33c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør svarte først? Når? Hvor?

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Åherregud, hvorfor skal folk alltid kverulere? :P Men det har jo faktisk blitt en kjent sak og ofte spøker man med at de mørkhudede alltid dør først. Skal se på skrekkfilmer om igjen, og da skal jeg komme med et eksempel. Men husker faktisk ikke sist gang en mørkhudet person overlevde. De er alltid en gjeng, og det er alltid en mørkhudet person med, og gjerne kjærestepar. Alle dør. Så overlever den hvite (mest sannsynlig blonde) jenta. Er faktisk mange eksempler på det, men kommer ikke på noen på sparket. Så skal finne fram ''bevis'' etterpå når jeg får bedre tid :)

Endret av Skilpadden
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å legge seg med sokker og nærmest sitte når man sover (mange puter) er det typisk amerikansk eller bare på film?

Jeg gjør det i hvert fall sånn.

Anonymous poster hash: b4ad2...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud, hvorfor skal folk alltid kverulere? :P Men det har jo faktisk blitt en kjent sak og ofte spøker man med at de mørkhudede alltid dør først. Skal se på skrekkfilmer om igjen, og da skal jeg komme med et eksempel. Men husker faktisk ikke sist gang en mørkhudet person overlevde. De er alltid en gjeng, og det er alltid en mørkhudet person med, og gjerne kjærestepar. Alle dør. Så overlever den hvite (mest sannsynlig blonde) jenta. Er faktisk mange eksempler på det, men kommer ikke på noen på sparket. Så skal finne fram ''bevis'' etterpå når jeg får bedre tid :)

Denzel Washington overlever så godt som alltid.

Anonymous poster hash: b4ad2...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud, hvorfor skal folk alltid kverulere? :P Men det har jo faktisk blitt en kjent sak og ofte spøker man med at de mørkhudede alltid dør først. Skal se på skrekkfilmer om igjen, og da skal jeg komme med et eksempel. Men husker faktisk ikke sist gang en mørkhudet person overlevde. De er alltid en gjeng, og det er alltid en mørkhudet person med, og gjerne kjærestepar. Alle dør. Så overlever den hvite (mest sannsynlig blonde) jenta. Er faktisk mange eksempler på det, men kommer ikke på noen på sparket. Så skal finne fram ''bevis'' etterpå når jeg får bedre tid :)

Det er faktisk ikke en kjent sak, vi bare tror det så hardt at vi har klart å overbevise oss selv.

Selv om du helt sikkert finner eksempel på skrekkfilmer der den mørke er den første som dør, er jeg sikker på at jeg kan finne ti ganger så mange der den mørke ikke er den første som dør. De er kanskje ikke de som overlever til slutt, men det er heller ingen grunn til å svartmale (no pun intended) situasjonen ved å påstå at de "alltid" dør først, for statistikken taler i mot deg.

Anonymous poster hash: 01d89...33c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åherregud, hvorfor skal folk alltid kverulere? :P Men det har jo faktisk blitt en kjent sak og ofte spøker man med at de mørkhudede alltid dør først. Skal se på skrekkfilmer om igjen, og da skal jeg komme med et eksempel. Men husker faktisk ikke sist gang en mørkhudet person overlevde. De er alltid en gjeng, og det er alltid en mørkhudet person med, og gjerne kjærestepar. Alle dør. Så overlever den hvite (mest sannsynlig blonde) jenta. Er faktisk mange eksempler på det, men kommer ikke på noen på sparket. Så skal finne fram ''bevis'' etterpå når jeg får bedre tid :)

Det skjer 'alltid'? Mange eksempler men du kommersielle på noen? Dette hørtes veldig oppkonstruert ut.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. latter, så blir enkelte sitcoms spillt inn med publikum til stede.

Jeg vet, men jeg synes fremdeles det høres merkelig ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer alltid i idiotiske romantiske komedier:to har funnet hverandre, så gjør en av dem en feil som den selvsagt misforstår eller tilfeldigvis kommer inn akkurat da, og da går det en stund hvor de ikke snakker før de finner ut at de selvsagt er sjelevenner.

Men det skjer ofte: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830107

Anonymous poster hash: 7e973...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid legger seg ned i skrekkfilmer. LØP for faen, LØP!



Anonymous poster hash: e912c...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid legger seg ned i skrekkfilmer. LØP for faen, LØP!

Anonymous poster hash: e912c...a3b

Og hvorfor folk går inn i skumle, mørke hus og rom. Slå på lyset!!

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang to personer skal til å kysse blir de alltid avbrutt. Så blir det merkelig stemning mellom de, later som det ikke holdt på å skje.

Sexen på film og tv er alltid vellykka (hvis det ikke er viktig for poenget at den ikke skal være det) og dama får alltid orgasme/vellykket sex

I Grease så er Danny og Sandy veldig fram og tilbake, men når hun forandrer seg til den superhotte baben så er det ingen tvil hos noen av de. Så moralen er: forandre deg utseendemessig, bli "bad" og begynn å røyke. Da satser gutta på deg!



Anonymous poster hash: e0a83...4cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...