Gå til innhold

lei meg av kommentar fra mannen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare lufte tankene mine litt for å se om jeg overreagerer...

Jeg har nettopp vært gravid og jeg og mannen satt og pratet om trening da jeg sa att jeg savnet kroppen min slik den var før jeg ble gravid og gledet meg til å komme tilbake dit. Da sa han "jeg synes du så best ut ***.." På det tidspunktet han snakket om hadde vi en veldig tøff periode i forholdet hvor vi hadde en pause. Jeg hadde ikke spist noe som helst på flere uker da vi fant tilbake til hverandre. Dette vet han og det sårer meg veldig att han likte meg best når jeg hadde det vanskelig og hadde sultet meg. Ble veldig lei meg men har ikke sagt noe om det enda. Er det teit av meg å bry meg om det? Var str 38 før jeg var gravid så var altså ikke feit da. Sårer meg bare att han foretrakk meg veldig tynn spesielt når han vet att jeg var deprimert og ikke spiste noe da

Anonymous poster hash: 03b3b...708

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Du overreagerer ikke. Det var en ytterst tankeløs bemerkning fra ham. Tenkte han over det han sa, er han dum rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotakk, jeg skjønner hva du mener. Jeg har aldri fått så mye komplimenter for kroppen min som da jeg var deprimert og ikke klarte å spise og ble veldig tynn. Det gjorde meg rasende, rett og slett.

Det er ikke kjempe-enkelt, men prøv å hev deg over det.



Anonymous poster hash: e8644...cb3
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Greia er vel å seie minst mogeleg om slike ting, det er som regel først når ein seier noko om det at dei teite bemerkningane kjem. Når det er mannen din som du kanskje skal leve med resten av livet så syns eg du skal snakke med han, og be han sette tann for tunge når han merkar at slike dumme utsegner dett inn i hovudet hans. Han bør skjerpe seg, ganske enkelt. Han virkar tankelaus og lite omsynsfull, og det er jo ikkje spesielt sjarmerande eigenskapar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette såret deg. Men vet han at du sultet deg i disse ukene? Vet han at det var en helt unormal tilstand for kroppen din å være i? Og hvordan kan han egentlig vite at han sårer deg når du ikke gjør ham oppmerksom på det?

Str 38 er en sunn og fin størrelse, jeg er selv der akkurat nå. Håper på å komme ned igjen i str 36 da det er der jeg trives best. Men det krever dobbelt så mye trening og dobbelt så strikt kosthold som før graviditetene... Men det er vel verdt det når jeg kjøper meg klær og pynter meg opp, føler meg så sporty og fin :)



Anonymous poster hash: ee546...db2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter vil ha ærlige menn men når menn først er ærlige så er det galt det også..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter vil ha ærlige menn men når menn først er ærlige så er det galt det også..

Det gale var at han snudde samtalen rundt til å handle om hva HAN likte best. Det er tross alt ikke hans kropp og derfor er han en kronidiot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gale var at han snudde samtalen rundt til å handle om hva HAN likte best. Det er tross alt ikke hans kropp og derfor er han en kronidiot.

Han må da få lov å delta i samtalen. Han hadde en mening og utrykte den. Det er hans fulle rett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn kommentar hadde jeg tålt dårlig selv i din situasjon, MEN jeg tviler på at dette mannfolket ditt sa dette for å såre deg, men at historien bak det bildet rett og slett var blitt helt glemt. Vi alle vet jo hvor glemske de kan være?

Så om det kun er denne hendelsen som får deg til å føle deg fælt, ville jeg prøvd å bare kommer over det, men sikkert lurt å bare fortelle han at det såret deg og hvorfor. For så å la det bli glemt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter vil ha ærlige menn men når menn først er ærlige så er det galt det også..

Var mer det att jeg var deprimert og ikke spiste noe i den perioden som jeg reagerte på. Synes det er rart å si att man likte kroppen til den man elsker best når man vet att det kom av noe så usunt. Hadde ikke reagert om han bare sa seg enig att jeg trengte å trene litt for å gå ned gravidkiloene eller noe sånt.

TS

Anonymous poster hash: 03b3b...708

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da få lov å delta i samtalen. Han hadde en mening og utrykte den. Det er hans fulle rett

Selvfølgelig, og det er det ingen som har nektet han på. Men han behøver jo ikke være så egoistisk at han fokuserer på hva han syntes var finest, og som ts sier, hun var ikke vel med seg selv når hun var så tynn. Tankeløs kommentar var det han vrengte ut av seg!

Endret av Tris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn kommentar hadde jeg tålt dårlig selv i din situasjon, MEN jeg tviler på at dette mannfolket ditt sa dette for å såre deg, men at historien bak det bildet rett og slett var blitt helt glemt. Vi alle vet jo hvor glemske de kan være?

Så om det kun er denne hendelsen som får deg til å føle deg fælt, ville jeg prøvd å bare kommer over det, men sikkert lurt å bare fortelle han at det såret deg og hvorfor. For så å la det bli glemt.

Ja kan nok være att han ikke tenkte på det på den måten jeg gjør. Skal prøve å ta det opp med han

TS

Anonymous poster hash: 03b3b...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var mer det att jeg var deprimert og ikke spiste noe i den perioden som jeg reagerte på. Synes det er rart å si att man likte kroppen til den man elsker best når man vet att det kom av noe så usunt. Hadde ikke reagert om han bare sa seg enig att jeg trengte å trene litt for å gå ned gravidkiloene eller noe sånt.

TSAnonymous poster hash: 03b3b...708

Vel, han foretrekker deg vel slankere da. Uavhengig om du var deprimert eller ei

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, og det er det ingen som har nektet han på. Men han behøver jo ikke være så egoistisk at an fokuserer på hva han syntes var finest, og som ts sier, hun var ikke vel med seg selv når hun var så tynn. Tankeløs kommentar var det han vrengte ut av seg!

Eeeh,egoistisk fordi man har en mening om andres kropp? Den var ny

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Må bare lufte tankene mine litt for å se om jeg overreagerer...

Jeg har nettopp vært gravid og jeg og mannen satt og pratet om trening da jeg sa att jeg savnet kroppen min slik den var før jeg ble gravid og gledet meg til å komme tilbake dit. Da sa han "jeg synes du så best ut ***.." På det tidspunktet han snakket om hadde vi en veldig tøff periode i forholdet hvor vi hadde en pause. Jeg hadde ikke spist noe som helst på flere uker da vi fant tilbake til hverandre.

Dette vet han og det sårer meg veldig att han likte meg best når jeg hadde det vanskelig og hadde sultet meg. Ble veldig lei meg men har ikke sagt noe om det enda. Er det teit av meg å bry meg om det? Var str 38 før jeg var gravid så var altså ikke feit da. Sårer meg bare att han foretrakk meg veldig tynn spesielt når han vet att jeg var deprimert og ikke spiste noe da

Anonymous poster hash: 03b3b...708

Jeg forstår at du har det vondt og vanskelig og at din mann i beste fall var tankeløs da han sa dette. Men jeg tror ikke på at du ikke spiste noe som helst på flere uker. Du måtte jo få i deg næring. Hva bestod den av?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeeh,egoistisk fordi man har en mening om andres kropp? Den var ny

Herregud kjerring les og forstå sammenhengen! Og lær deg litt empati i samme slengen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud kjerring les og forstå sammenhengen! Og lær deg litt empati i samme slengen!

I denne saken har jeg ingen empati nei. Dette er strengt tatt ingen sak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne saken har jeg ingen empati nei. Dette er strengt tatt ingen sak.

Du har jo aldri empati med noe har jeg merket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mulig han var litt snartenkt der ja. Men det kan jo hende at du faktisk så bra ut også, selv om du var mentalt ikke helt til stedet under den tiden. Ærlig ja, men særlig gjennomtenkt å nevne det, nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...